موبایل، تبلت و گجت ها

قابلیت های اندروید 15 لو رفت، عکس

اندروید 15 با قابلیت جدیدی به کاربران امکان می دهد ازطریق آرشیو اپلیکیشن ها، فضای ذخیره سازی را مدیریت نمایند.

26 اسفند 1402

امنیت کاربران آیفون در خطر است، اپل بیانیه داد

زومیت نوشت: اپل حتی با وجود تبعیت از قوانین اروپا، همچنان دربرابر آن ها موضع دارد. به گفته اپل، تغییرات نو iOS کاربران آیفون را به خطر می اندازند.

6 بهمن 1402

تکنیک هایی برای جلوگیری از تمام شدن باتری ساعت مچی

ساعت بخشی ضروری از زندگی روزمره شما است. این اکسسوری شما را به موقع به قرارهایتان می رساند و به شما کمک می کند تا نظم داشته باشید. با وجود این، ساعت ها نیز مانند همه دستگاه هایی که با باتری کار می کنند، در نهایت به باتری تازه نیاز خواهند داشت. هر چه بیشتر...

12 آذر 1402

اشتباهات رایجی که لپ تاپ شما را نابود می نماید

آیا می دانید چه کار هایی باعث آسیب به لپ تاپ شما می گردد؟ این اشتباهات رایج به مرور زمان به رایانه شما آسیب می زند، پس مراقب باشید و هوشمند! در این مطلب شما را با این اشتباهات آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.

4 شهریور 1402

دو ساعت هوشمند سامسونگ با چه قیمتی به بازار ایران می رسند؟

سامسونگ از ساعت های پرچمدار خود، گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک در مراسم آنپکد 2023 رونمایی کرد. در ادامه به آنالیز این دو ساعت هوشمند سامسونگ پرداخته می گردد.

16 مرداد 1402

قدرت نمایی دوربین پرچمدار آینده هواوی

ریچارد یو، مدیرعامل شرکت هواوی عکسی را منتشر نموده که می گوید با دوربین گوشی پرچمدار آینده این شرکت گرفته شده است.

19 اسفند 1401

ویدئویی خطرناک برای آن ها که گوشی پیکسل دارند!

زومیت نوشت: ویدئویی عجیب در یوتیوب منتشر شده است که با پخش آن روی پیکسل 7 یا پیکسل 7 پرو، گوشی شما ری استارت خواهد شد.

9 اسفند 1401

قیمت گوشی های شیائومی پنجشنبه 22 دی 1401

خبرنگاران- قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو به عنوان یکی از محبو ب ترین میان رده های فعلی در ایران حدود هشت میلیون و 200 هزار تومان است. ردمی نوت 11 با فضای ذخیره سازی 128، تقریبا شش میلیون فروخته می گردد.

25 دی 1401

روش هایی برای مقابله با ترس از پرواز ، مهم و کاربردی

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که به دلایل مختلفی مجبور به انجام پروازهای هوایی متعددی در طول سال هستید و هنوز هم اندکی ترس در وجودتان هنگام سوار شدن به هواپیماها وجود دارد، در مطلب راه های مقابله با ترس از پرواز از مجله گردشگری خبرنگاران با ما...

20 دی 1401

جهش کاراکتر در توییتر رخ داد؟

گجت نیوز نوشت: به گفته ایلان ماسک محدودیت کاراکتر توییتر افزایش قابل توجهی پیدا خواهد نمود و به زودی ارسال توییت های 4000 کاراکتری امکان پذیر می گردد.

21 آذر 1401

گجت پوشیدنی با ارتعاش کاربر را از خواب بیدار می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، در حال حاضر گجت پوشیدنی در کیک استارتر ارائه شده است.

18 آبان 1401

برترین لپ تاپ های مقرون به صرفه گیمینگ 2022

اگر کاربری معمولا بازی های قدیمی تر یا بازی هایی را انجام می دهند که از نظر گرافیکی سخت تر نیستند یا از بازی با کیفیت گرافیکی پایین تر استفاده می نمایند، لپ تاپ های گیمینگ مقرون به صرفه ارزش آنالیز را دارند.

4 آبان 1401

آی پی دوربین مداربسته هایک ویژن را چطوری پیدا کنیم

هنگام راه اندازی دوربین IP یا تحت شبکه یکی از کارهای مهمی که باید انجام بدید پیدا کردن آیپی دوربین تحت شبکه است. در این مقاله سعی شده است به روش های مختلف آموزش دهیم که آی پی دوربین مداربسته هایک ویژن را چطوری پیدا کنیم.

27 مرداد 1401

معرفی سری گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 سامسونگ

سری گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 سامسونگ نوع استفاده ما از گوشی های هوشمند را تغییر می دهد.

20 مرداد 1401

چگونه آب داخل گوش را خارج کنیم؟

آیا تا به امروز آب داخل گوشتان گیر افتاده است؟ معمولاً آب داخل گوش پس از مدتی خودبه خود تخلیه می گردد؛ اما اگر این اتفاق نیفتد منجر به نوعی عفونت گوش می گردد.

17 مرداد 1401

تپسل، مجری تبلیغات دیجیتال جام جهانی شد!

سبحان فروغی:تپسل، مجری تبلیغات دیجیتال جام جهانی شد!سبحان فروغی در حاشیه رویداد درون سازمانی هلدینگ پگاه داده کاوان شریف با عنوان عکس یادگاری از برنامه های ویژه تپسل برای تبلیغات جام جهانی اطلاع داد و گفت:

9 مرداد 1401

آموزش رجیستری گوشی مسافری (این گوشی از آب گذشته است)

اگر تابه حال با واژه گوشی مسافری آشنایی ندارید و یا نحوه رجیستری کردن آن ها را نمی دانید، ما در این مقاله به شما یاری می کنیم این دو مفهوم را به خوبی یاد بگیرید. گوشی های مسافری در واقع به گوشی هایی گفته می گردد که شخصی آن را از خارج با خود به داخل کشور آورده...

9 مرداد 1401

معرفی اپلیکیشن Opus Player؛ مدیریت آسان و حرفه ای فایل های صوتی واتساپ

مدیریت و دسته بندی فایل های صوتی واتساپ برایتان کابوس است؟ اپلیکیشن Opus Player اینجاست تا با قابلیت های استثنائی خود به شما یاری کند.

23 تیر 1401

نگاهی به مودم رومیزی همراه اول TF44، 10 4G

اخیرا همراه اول یک مودم رومیزی 4G نو به فروشگاه خود اضافه نموده است. پیش تر، همراه اول با لوگو و برند رسمی خودش فقط مودم رومیزی یوتل L443 را می فروخت که این روزها نیز با افزایش قیمت روبرو شده و اکنون با سیم کارت اعتباری همراه اول و 300 گیگابایت اینترنت به قیمت...

11 تیر 1401

هدفون و ایربادز سونی با قابلیت حذف نویز در راه هستند

سونی قرار است به زودی از یک هدفون و یک ایربادز تازه با قابلیت حذف نویز اکتیو رونمایی کند؛ به همین دلیل به تازگی اطلاعاتی هم پیرامون آن ها منتشر شده است.

3 تیر 1401
تعداد: (54)