علم و تکنولوژی

قابلیت های اندروید 15 لو رفت، عکس

اندروید 15 با قابلیت جدیدی به کاربران امکان می دهد ازطریق آرشیو اپلیکیشن ها، فضای ذخیره سازی را مدیریت نمایند.

26 اسفند 1402

امنیت کاربران آیفون در خطر است، اپل بیانیه داد

زومیت نوشت: اپل حتی با وجود تبعیت از قوانین اروپا، همچنان دربرابر آن ها موضع دارد. به گفته اپل، تغییرات نو iOS کاربران آیفون را به خطر می اندازند.

6 بهمن 1402

تکنیک هایی برای جلوگیری از تمام شدن باتری ساعت مچی

ساعت بخشی ضروری از زندگی روزمره شما است. این اکسسوری شما را به موقع به قرارهایتان می رساند و به شما کمک می کند تا نظم داشته باشید. با وجود این، ساعت ها نیز مانند همه دستگاه هایی که با باتری کار می کنند، در نهایت به باتری تازه نیاز خواهند داشت. هر چه بیشتر...

12 آذر 1402

اشتباهات رایجی که لپ تاپ شما را نابود می نماید

آیا می دانید چه کار هایی باعث آسیب به لپ تاپ شما می گردد؟ این اشتباهات رایج به مرور زمان به رایانه شما آسیب می زند، پس مراقب باشید و هوشمند! در این مطلب شما را با این اشتباهات آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.

4 شهریور 1402

دو ساعت هوشمند سامسونگ با چه قیمتی به بازار ایران می رسند؟

سامسونگ از ساعت های پرچمدار خود، گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک در مراسم آنپکد 2023 رونمایی کرد. در ادامه به آنالیز این دو ساعت هوشمند سامسونگ پرداخته می گردد.

16 مرداد 1402

شعله اجاق گاز احتمال ابتلا به این بیماری خطرناک را افزایش می دهد

هرگاه ساکنان خانه، اجاق گاز خود را روشن می نمایند، یک ماده شیمیایی مرتبط با خطر بیشتر ابتلا به سرطان خون و سایر سرطان های سلول های خونی به تمام خانه نفوذ می نماید.

31 خرداد 1402

ببینید؛ آخرین تریلر The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom شگفت انگیز است

کمپانی نینتندو (Nintendo) اخیرا از آخرین تریلر پیش از عرضه بازی مورد انتظار The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom رونمایی نموده است.

31 فروردین 1402

لیزر زیر بغل ، هر آنچه باید راجع به لیزر موهای زائد زیربغل بدانید

امروزه از لیزر به عنوان یک روش دائمی برای برطرف موهای زائد در قسمت های مختلف بدن، از جمله زیربغل استفاده می گردد. با این روش می توانید در تنها 4 الی 6 جلسه برای همواره با موهای زائد در این ناحیه از بدن خداحافظی کنید و زیربغلی صاف با رنگ پوست روشن داشته باشید....

8 فروردین 1402

قدرت نمایی دوربین پرچمدار آینده هواوی

ریچارد یو، مدیرعامل شرکت هواوی عکسی را منتشر نموده که می گوید با دوربین گوشی پرچمدار آینده این شرکت گرفته شده است.

19 اسفند 1401

5 علامت هشدار دهنده سرطان مثانه را بشناسید

خبر خوب درباره سرطان مثانه این است که اگر این بیماری به موقع تشخیص داده گردد، بین 70 تا 80 درصد موارد، درمان آن پیروز خواهد بود و بیمار سلامت خود را بازمی یابد.

15 اسفند 1401

ویدئویی خطرناک برای آن ها که گوشی پیکسل دارند!

زومیت نوشت: ویدئویی عجیب در یوتیوب منتشر شده است که با پخش آن روی پیکسل 7 یا پیکسل 7 پرو، گوشی شما ری استارت خواهد شد.

9 اسفند 1401

پر فروش ترین انیمیشن های دیزنی

با وجود اینکه کمپانی دریم ورکس و ایلومینیشن انیمیشن های بسیار زیادی تولید کرده اند اما کمپانی دیزنی برخی از پرفروش ترین انیمیشن های تاریخ را تولید کرده است. اما برخی از انیمیشن های پر فروش دیزنی متعلق به استودیو پیکسار هستند. در هر صورت، در ادامه همراه...

11 بهمن 1401

قیمت گوشی های شیائومی پنجشنبه 22 دی 1401

خبرنگاران- قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو به عنوان یکی از محبو ب ترین میان رده های فعلی در ایران حدود هشت میلیون و 200 هزار تومان است. ردمی نوت 11 با فضای ذخیره سازی 128، تقریبا شش میلیون فروخته می گردد.

25 دی 1401

روش هایی برای مقابله با ترس از پرواز ، مهم و کاربردی

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که به دلایل مختلفی مجبور به انجام پروازهای هوایی متعددی در طول سال هستید و هنوز هم اندکی ترس در وجودتان هنگام سوار شدن به هواپیماها وجود دارد، در مطلب راه های مقابله با ترس از پرواز از مجله گردشگری خبرنگاران با ما...

20 دی 1401

نکات مهم برای سفر به لندن ، شهر خیابان های باران زده

اگر عاشق باران و انعکاس نورها و ساختمان ها روی خیابان های همیشه خیس باشید، احتمالا لندن شهر رویایی شما است. از مکان های توریستی لندن که بگذریم، همین ابرهایی که دست از سر شهر برنمی دارند، خود یک جاذبه محسوب می شوند. لندن، شهر قلب تپنده اروپا و مهد هنر،...

9 دی 1401

جهش کاراکتر در توییتر رخ داد؟

گجت نیوز نوشت: به گفته ایلان ماسک محدودیت کاراکتر توییتر افزایش قابل توجهی پیدا خواهد نمود و به زودی ارسال توییت های 4000 کاراکتری امکان پذیر می گردد.

21 آذر 1401

ابر کامپیوتر نو در پی جست وجو برای حیات فرازمینی

دیجیاتو نوشت: محققان یک ابرکامپیوتر نو ساخته اند که اطلاعات 64 بشقاب تلسکوپ رادیویی میرکت را با هم ترکیب می نماید و در پی حیات فرازمینی می شود.

13 آذر 1401

گجت پوشیدنی با ارتعاش کاربر را از خواب بیدار می کند

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، در حال حاضر گجت پوشیدنی در کیک استارتر ارائه شده است.

18 آبان 1401

برترین لپ تاپ های مقرون به صرفه گیمینگ 2022

اگر کاربری معمولا بازی های قدیمی تر یا بازی هایی را انجام می دهند که از نظر گرافیکی سخت تر نیستند یا از بازی با کیفیت گرافیکی پایین تر استفاده می نمایند، لپ تاپ های گیمینگ مقرون به صرفه ارزش آنالیز را دارند.

4 آبان 1401

فراخوان شرکت در جایزه انتقال فناوری TTA2022 منتشر شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک فناوری پردیس، سومین دوره جایزه انتقال فناوری TTA2022، به وسیله پارک فناوری پردیس در شهر استانبول برگزار می گردد.

30 شهریور 1401
تعداد: (163)