برترین لپ تاپ های مقرون به صرفه گیمینگ 2022

به گزارش دفتر آنلاین من، اگر کاربری معمولا بازی های قدیمی تر یا بازی هایی را انجام می دهند که از نظر گرافیکی سخت تر نیستند یا از بازی با کیفیت گرافیکی پایین تر استفاده می نمایند، لپ تاپ های گیمینگ مقرون به صرفه ارزش آنالیز را دارند.

برترین لپ تاپ های مقرون به صرفه گیمینگ 2022

لپ تاپ های گیمینگ که اخیرا هواداران زیادی در میان گیمر ها پیدا کردند؛ اغلب قیمت های بالایی دارند، اما در این میان بعضی از برندها، لپ تاپ هایی فراوری کردند که علاوه بر اینکه مناسب بازی هستند، قیمت های ارزان نیز دارند.

انتخاب یک لپ تاپ تازه، برای محل کار، خانه یا گیم (بازی) تصمیم آسانی نیست. اما بعضی از وب سایت های جهانی هستند که به آنالیز انواع لپ تاپ ها به ویژه لپ تاپ های گیمینگ می پردازند تا برترین ها را از نظر سیستم عامل و بودجه معرفی نمایند.

برترین انتخاب لپ تاپ برای بیشتر مردم، MacBook Air M2 به روز شده اپل است. چرا که از نظر عملکرد روزمره، عمر باتری طولانی و طراحی که برای طیف گسترده ای از کاربران کار می نماید. تازهترین مک بوک ایر از 1199 دلار آغاز می گردد، به همین علت شاید این قیمت برای بسیاری افراد به ویژه کشور های در حال توسعه، رقم زیادی است. اما لپ تاپ های ارزان قیمت تری هم وجود دارند.

بسیاری از لپ تاپ های عالی زیر 1000 دلار وجود دارند که می توانند تجربه ای عالی را برای از کاربر ارائه دهند. لپ تاپ های هستند که قیمتشان از 700 دلار آغاز می گردد و تجربه ای مناسب حتی در زمینه بازی، فراتر از ارزششان را ارائه می دهند.

معمولا لپ تاپ هایی که مناسب گیمینگ هستند، توانایی تامین احتیاج های دیگر و روزمره را دارند. به همین علت برترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 از نظر قیمت و سیستم عامل معرفی کردیم.

لپ تاپ Dell G15

برند دل لپ تاپ های گیمینگ سری G خود را ساده سازی کرد و از سه مدل به یک مدل کاهش داد. احتیاجی به رمزگشایی ویژگی های مختلف و تفاوت های کیفی بین آن ها نیست. چرا که تفاوت آن ها فقط در یک شاسی با پیکربندی های مختلف با پردازنده نسل یازدهم اینتل یا پردازنده های سری H Ryzen 5000 AMD است.

تمامی پردازنده ها را می توان با شش گیگابایت انویدیا GeForce RTX 3060، هشت گیگابایت رم DDR4 یا 16 گیگابایت رم DDR4 و 256 گیگابایت SSD یا 512 گیگابایت SSD جفت کرد. اساسا نسخه ای ارزان تر از نسخه های بخش Alienware آن هستند، اما همچنان می توانند آخرین عناوین AAA را بازی نمایند. این لپ تاپ گیمینگ دارای هشت پورت USB بوده و لپ تاپ در دو رنگ موجود است.

اخیرا به علت مسائل عرضه این مدل از دل، قیمت ها بالا و پایین شده است. اگرچه قیمت این مدل ها از 1200 دلار (34 میلیون تومان) یا بیشتر آغاز می گردد؛ بنابراین اگر گیمر با بودجه کمی هستید، ممکن است منتظر بمانید.

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 5

ایسر نیترو 5 از برترین لپ تاپ های گیمینگ ارزان است. این لپ تاپ در هر دو مقدار 17.3 و 15.6 اینچی عرضه می گردد. بیشتر لپ تاپ های بازی زیر 1000 دلار دارای نمایشگر 15.6 اینچی هستند و صفحه نمایش بزرگ تر ایسر به گیمر اجازه می دهد در دنیای بازی انتخابی غرق گردد..

با این حال، صفحه نمایش های بزرگتر در حال حاضر فقط بالای 1000 دلار هستند. اما این لپ تاپ از قیمت 750 دلار (21 میلیون تومان) تا 780 دلار (22 میلیون تومان) فروخته می گردد. این لپ تاپ گیمینگ ارزان با پردازنده نسل یازدهم اینتل Core با هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD عرضه می گردد.

لپ تاپ اچ پی Pavilion Gaming 15

صفحه کلید این لپ تاپ اولین چیزی است که توجه را به خود جلب می نماید، چرا که دارای نور پس زمینه سبز جیغ روشن است. این ویژگی نشان می دهد که لپ تاپ 15.6 اینچی Pavilion Gaming HP فقط یک نوت بوک میانه معمولی نیست.

در این لپ تاپ دریچه های بسیار بزرگی برای فن های عقب وجود دارد. اما در غیر این صورت، شاسی نسبتا رام و کاملا مشکی است. به جز رنگ سبز کمی در لوگوی HP روی درب. درون نوت بوک بازی ترکیبی عالی از اجزایی وجود دارد که برای بازی و بعلاوه کار مناسب هستند.

این لپ تاپ در فروشگاه آنلاین آمازون 770 دلار یعنی 22 میلیون تومان قیمت دارد. براساس رنج بالای قیمتی که برای لپ تاپ های گیمینگ وجود دارد، این لپ تاپ ارزان محسوب می گردد.

لپ تاپ های گیمینگ ارزان ارزش خرید دارند؟

یک لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت، مطمئنا در مقایسه با لپ تاپ های گران تر، محدودیت های عملکردی دارند. اجزای لازم برای یک تجربه لذت بخش از بازی های رایانه شخصی گران هستند. به این معنی که حتی لپ تاپ های گیمینگ سطح پایه نیز معمولا بین 700 تا 1000 دلار قیمت دارند.

بعلاوه، از آنجایی که این مدل ها از اجزای رده پایین تر استفاده می نمایند، ممکن است عملکرد بازی ای که در بازی های AAA تقاضای امروزی خواهند داشت، برای نسخه های بعدی مناسب نباشند.

با وجود این، اگر کاربری معمولا بازی های قدیمی تر یا بازی هایی را انجام می دهند که از نظر گرافیکی سخت تر نیستند یا از بازی با کیفیت گرافیکی پایین تر استفاده می نمایند، لپ تاپ های گیمینگ ارزان ارزش آنالیز را دارند.

منبع: تجارت نیوز

منبع: فرادید

به "برترین لپ تاپ های مقرون به صرفه گیمینگ 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین لپ تاپ های مقرون به صرفه گیمینگ 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید