تپسل، مجری تبلیغات دیجیتال جام جهانی شد!

به گزارش دفتر آنلاین من، سبحان فروغی:

تپسل، مجری تبلیغات دیجیتال جام جهانی شد!

سبحان فروغی در حاشیه رویداد درون سازمانی هلدینگ پگاه داده کاوان شریف با عنوان عکس یادگاری از برنامه های ویژه تپسل برای تبلیغات جام جهانی اطلاع داد و گفت:

تپسل، مجری تبلیغات دیجیتال جام جهانی شد!

درحال حاضر تپسل و مدیااد بیش از 80 درصد رسانه های ورزشی و غیر ورزشی را جذب نموده و با آماده سازی خدمات ویژه، کمپین پاس گل تپسل را راه اندازی می نماید.

تپسل، بزرگ ترین مجری تبلیغات دیجیتال جام جهانی است و از این به بعد با مهم ترین رسانه های این حوزه از جمله ورزش 3 ، فوتبالی و... به صورت انحصاری کار می نماید

کمپین پاس گل تپسل

تپسل اعلام نموده همیشه جام جهانی امکان ویژه ای برای تبلیغات و رشد مقیاس پذیر بیزینس ها فراهم می نماید. بر همین اساس تپسل تمام امکانات زیرساختی و خدماتی خود را جهت یاری به بیزینس ها به کار گرفته است.

رویداد عکس یادگاری در روز سه شنبه 28 تیرماه 1401 با هدف اطلاع رسانی و ایجاد هم افزایی تیم ها در جهت اقدامات گسترده تپسل در جام جهانی با عنوان کمپین پاس گل تپسل برگزار گردید. از نکات جالب این رویداد، اجرای موسیقی دال بند بود که حس وحال ویژه ای را به کارکنان القا کرد.

اطلاعات دقیق تر کمپین پاس گل تپسل به زودی از طریق این شرکت اطلاع رسانی خواهد شد.

تپسل از استراتژی چراغ خاموش بودن خارج شده است!

سبحان فروغی تاکید نمود: در این مدت رقبا فعالیت خیلی خوبی در مارکت انجام داده اند که این باعث شد ما از استراتژی چراغ خاموش بودن خارج شویم و کوشش کنیم تا جایگاه واقعی تپسل نشان داده گردد.

سبحان فروغی اضافه نمود: من فکر می کنم این رقابت باعث می گردد بازار تبلیغات دیجیتال بزرگ تر گردد و این در کل به سود صنعت تبلیغات دیجیتال خواهد بود. کوشش ما همیشه این بوده تا مقدار بازار تبلیغات دیجیتال را گسترده تر کنیم تا علاوه بر خود تپسل، کل صنعت و در نهایت کل زیست بوم و بیزینس ها از مزایای آن بهره مند شوند.

سبحان فروغی: سال 1400 برای ما سال سختی بود

سبحان فروغی گفت: سال گذشته برای ما سال به نسبت سختی بود چرا که برخلاف راستا رو به رشدی که در سال های گذشته داشتیم، یک فضای نگران کننده و ابهام آلود در میان کارکنان شرکت حاکم شد که علت آن به تصمیمات سال 1399 برمی گشت. از آنجا که ما در تپسل همیشه جزو پیروز ترین مجموعه های تبلیغات دیجیتال در ایران بودیم و کمتر تجربه شکست داشتیم؛ این تصور در همه ما نهادینه شده بود که تپسل هیچگاه با بحران روبرو نخواهد شد.

در اوایل سال 1399 که با کافه بازار همکاری مان را در زمینه تبلیغات در جستجو (سرچ ادز) به صورت انحصاری آغاز نموده بودیم، بعد از مدتی پیشنهاد همکاری در زمینه تبلیغات ویدیوئی مطرح شد. بعد از آنالیز هایی که انجام دادیم متوجه شدیم پروژه ریسک بالایی دارد، ولی اگر به نتیجه دلخواه نزدیک گردد، یکی از پیروز ترین و تاثیرگذارترین پروژه های تبلیغات دیجیتال ایران و نقطه عطف دیگری در کارنامه تپسل خواهد بود؛ بنابراین وارد همکاری شدیم.

متاسفانه نتایج و عملکرد ما در این راستا با انتظاراتمان فاصله داشت. کم کم معین شد که در عمل و اجرا این راستا برای هیچ ذی نفعی در این زنجیره توجیه اقتصادی ندارد، ولی به واسطه تعهدی که داشتیم، علی رغم تمامی مسائل، تا سرانجام در کنار این پروژه ماندیم. این مسئله شرکت را متحمل دو آسیب کرد:

· آسیب کم اهمیت تر، ضرر اقتصادی بود که کوشش کردیم با ابتکار عمل و همراهی، مسئله را در اسرع وقت جبران کنیم.

· آسیب دوم اما عمیق تر بود؛ تا قبل از این اتفاق همه باور داشتیم که در بازار برترین هستیم و خواهیم ماند؛ اما با این اتفاق، کم کم ابر ناامیدی بر شرکت سایه انداخت. و از آنجایی که صنعت ما پررقابت و پر تغییر است، از گوشه و کنار این پیغام شنیده می شد که پگاه درحال افول است. در صورتی که شرکت تمام فعالیت هایش را با قدرت بیش از پیش ادامه می داد و اعداد چیزی مخالف با آن را نشان می داد، به گونه ای که به عنوان مثال حتی گردش اقتصادی ما نسبت به سال گذشته بیش از 2 برابر شده بود.

سال 1400 ساده نبود، اما دستاوردهای بسیار آن به واسطه همان دشواری رقم خورده بود. تغییرات امروز، تاب آوری بیش از پیش، امید، اطمینان و انگیزه مضاعف، حاصل گذر از همان سختی هاست.

تمام کوشش ما همیشه بر این بوده که این صنعت را با نوآوری و خلاقیت پیشرفت داده و بزرگ کنیم و سهم بیشتری برای تبلیغات دیجیتال که معادل با پیروزیت بیشتر مشتریان ماست، در ایران بسازیم. قطعا به مرور خبرهای بیشتر و روبه جلوتری از تپسل خواهید شنید.

عباس حسینی (مدیر ارشد فنی و کوفاندر):

بزرگ ترین نقطه قوت تپسل، در زمینه فنی و تکنیکال است!

عباس حسینی در پنل گفتگوی مدیران ارشد با کارکنان رویداد عکس یادگاری درباره قدرت فنی و تکنیکال تپسل اطلاع داد و گفت:

ما دوسال زودتر از رقبا وارد فضای موبایل و اپلیکیشن شدیم و کل مارکت را گرفتیم و این قدر به لحاظ فنی جلوتر بودیم که هیچ رقیبی نتوانست سهم بازار ما را بگیرد. درصورتی که با دو سال تاخیر با مدیااد وارد فضای تبلیغات وبسایت شدیم، با وجودی که کل مارکت دست رقبا بود. ولی به راحتی و ظرف مدت کوتاهی 40 درصد از بازار را از آن خودمان کردیم که این رشد مثل هر سال ادامه دار خواهد بود.

چیزی که مسلم است بزرگ ترین نقطه قوت تپسل، در زمینه فنی و تکنیکال است و این امنیت و ثباتی به بیزینس می دهد که هیچ رقیبی نمی تواند به راحتی به آن دست یابد.

حسینی اضافه نمود: این روزها درحال آماده سازی زیرساختی برای یکپارچه سازی کل خدمات تبلیغات دیجیتال در یک پلتفرم واحد هستیم که اتفاق بسیار بزرگی در مارکت محسوب می گردد.

محصولات هلدینگ پگاه

در خاتمه سبحان فروغی اضافه نمود: تمام برند های ما در چهار دسته تقسیم بندی می شوند و در نهایت با چهار نام هم شناخته خواهند شد:

· تپسل: که شامل تمام تبلیغات دیجیتال است. مدیااد، تپسل، تگرو، پوشه، رپ هاب و... در آینده در یک پلتفرم واحد قرار خواهند گرفت.

· متریکس: در زمینه مارکتینگ تکنولوژی فعالیت می نماید.

· مدیاهاوس: که زیرمجموعه هایش سلام سینما، بیپ تونز و... هستند.

· فانتوری: در زمینه فراوری و نشر بازی فعالیت می نماید.

منبع: همگردی

به "تپسل، مجری تبلیغات دیجیتال جام جهانی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تپسل، مجری تبلیغات دیجیتال جام جهانی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید