معرفی اپلیکیشن Opus Player؛ مدیریت آسان و حرفه ای فایل های صوتی واتساپ

به گزارش دفتر آنلاین من، مدیریت و دسته بندی فایل های صوتی واتساپ برایتان کابوس است؟ اپلیکیشن Opus Player اینجاست تا با قابلیت های استثنائی خود به شما یاری کند.

معرفی اپلیکیشن Opus Player؛ مدیریت آسان و حرفه ای فایل های صوتی واتساپ

Opus Player یک اپلیکیشن بسیار کاربردی، ساده و مجذوب کننده و البته محبوب است که تا به امروز بیش از 10 میلیون بار دانلود شده و توانسته امتیاز 4.1 را در فروشگاه بزرگ پلی استور به خود اختصاص بدهد. این اپلیکیشن همانطور که از نامش پیداست، فایل های صوتی را که با فرمت opus (و بسیاری از فرمت های مختلف) برای شما ارسال می شوند را اجرا می نماید. در ابتدا وظیفه این اپلیکیشن فقط همین بود اما اکنون توسعه دهندگان آنقدر قابلیت های متنوع به آن اضافه نموده اند که Opus Player دیگر تبدیل به یک اپلیکیشن چندکاره شده تا فقط یک پخش کننده ساده.

این اپلیکیشن در واقع ابزار مدیریت فایل های صوتی به شمار میرود که می توانید در آن، فایل های صوتی خود را مشاهده کنید. به این صورت که آن ها را متناسب با تاریخ ارسال، دسته بندی می نماید و برایتان به نمایش در می آورد. بدین ترتیب شما فقط کافی است بدانید یک فایل صوتی چه زمانی برایتان ارسال شده تا به راحتی به وسیله این اپلیکیشن بتوانید به آن دسترسی داشته باشید.

این اپلیکیشن یک قابلیت خاص دارد و آن هم این است که به شما اجازه می دهد بلندگوی خروجی صدا را انتخاب کنید. یعنی شما می توانید معین کنید صدای فایل های صوتی به وسیله بلندگوی اصلی گوشی پخش گردد یا بلندگویی که برای مکالمه استفاده می گردد. بدین ترتیب شما گاهی اوقات که هدفون یا هندزفری به همراه ندارید می توانید فایل های صوتی را گوش دهید بدون اینکه اصلا کسی که در کنار شماست، چیزی از آن را بشنود. علاوه بر این، کاربر می تواند روی وویس ها آیکن بگذارد تا هنگام گشتن در پی یک ویس خاص، سردرگم نگردد و بتواند به راحتی آن را پیدا کند و یا حتی بداند در رابطه با چیست.

اپلیکیشن Opus Player با بسیاری از File Explorer استانداردی که برای گوشی های هوشمند طراحی می گردد سازگاری دارد و به شما این اجازه را می دهد تا هر فایل صوتی را که خواستید با سایر کاربران در پلتفرم های مختلف به اشتراک بگذارید، آن ها را دسته بندی کنید یا حتی پاک کنید. بعلاوه امکان اشتراک گذاری این فایل ها به صورت استوری یا پست در اینستاگرام هم وجود دارد تا بدین ترتیب کاربر خیلی راحت بتواند هر فایل صوتی را که می خواهد به هر شکلی که مد نظر دارد به اشتراک بگذارد.

یکی دیگر از قابلیت های منحصر بفرد و مجذوب کننده این اپلیکیشن این است که وقتی یک فایل صوتی برای شما ارسال می گردد، بدون اینکه اصلا شخص ارسال کننده متوجه گردد، می توانید به وسیله Opus Player به ویس او گوش دهید. این قابلیت باعث می گردد زمانی که نمی خواهید کسی از شرایط آنلاین بودن شما آگاه گردد، به راحتی به ویس او گوش دهید. این ویس را هم می توانید با باز کردن خود اپلیکیشن و در قسمت جدیدترین فایل های ارسالی گوش کنید و هم اینکه روی یک ویس در واتساپ ضربه زده و نگه دارید. سپس روی سه نقطه در بالای صفحه ضربه بزنید و گزینه اشتراک گذاری (Share) را انتخاب کنید. در بین اپ های باز شده در پی Opus Player بگردید. آن را انتخاب نموده و فایل صوتی را با خیال راحت گوش دهید.

از جمله قابلیت های خوب این اپلیکیشن می توان به دسته بندی منظم فایل ها بر اساس تاریخ ارسال اشاره نمود که باعث می گردد در کمترین زمان ممکن به فایل صوتی مد نظر دسترسی پیدا کنید. بعلاوه امکان حذف و اشتراک گذاری فایل های صوتی، امکان گوش دادن به فایل های صوتی بدون باز کردن اپلیکیشن واتساپ و بدون اینکه شخص ارسال کننده آگاه گردد، امکان اضافه کردن آیکن به فایل های صوتی برای یافتن سریع تر آن ها، امکان انتخاب بلندگوی خروجی صدا و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

اگر شما هم مجذوب قابلیت های خوب این اپلیکیشن شده اید، وقت را تلف نکنید و با کلیک روی لینک زیر، یکی از برترین اپلیکیشن های مدیریت فایل های صوتی در واتساپ را روی گوشی خود داشته باشید. متأسفانه این اپلیکیشن برای iOS در دسترس قرار ندارد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی اپلیکیشن Opus Player؛ مدیریت آسان و حرفه ای فایل های صوتی واتساپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن Opus Player؛ مدیریت آسان و حرفه ای فایل های صوتی واتساپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید