خودرو

در این منطقه از تهران می توانید تاریخ سینما را مرور کنید

اینجا غربی ترین منطقه مرکز است. جایی که اغلب آن را به نام تهرانسر می شناسند. جایی که بسیاری از صنایع بزرگ در آن مستقرند و به همین علت منطقه 21 را بیشتر به مکانی صنعتی تبدیل نموده اند.

29 شهریور 1402

اشتباهات رایجی که لپ تاپ شما را نابود می نماید

آیا می دانید چه کار هایی باعث آسیب به لپ تاپ شما می گردد؟ این اشتباهات رایج به مرور زمان به رایانه شما آسیب می زند، پس مراقب باشید و هوشمند! در این مطلب شما را با این اشتباهات آشنا می کنیم، با ما همراه باشید.

4 شهریور 1402

بسترن تی 90؛ این خودرو چینی با این قیمت معجزه است!

بسترن یا بستیون محصولی از گروه فاو چین است که مدل هایی از آن سابقه حضور در خیابان های کشورمان را نیز داشته اند. اکنون فاو از کراس اوور تی 90 رونمایی کرده که در بازار چین از 13900 تا 20500 دلار قیمت دارد.

10 مرداد 1402

این خودرو یک میلیارد تومان گران شد

این شاسی بلند پرطرفدار در کمتر از 3 هفته گذشته یک میلیارد تومان گران شده است و گران ترین مدل لکسوس در کشور است.

7 تیر 1402

شعله اجاق گاز احتمال ابتلا به این بیماری خطرناک را افزایش می دهد

هرگاه ساکنان خانه، اجاق گاز خود را روشن می نمایند، یک ماده شیمیایی مرتبط با خطر بیشتر ابتلا به سرطان خون و سایر سرطان های سلول های خونی به تمام خانه نفوذ می نماید.

31 خرداد 1402

قیمت این خودرو 300 میلیون تومان ریخت، شیب کاهش قیمت ها در بازار خودرو تند شد

شیب کاهش قیمت ها در بازار خودرو و به خصوص خودرو های خارجی تند شد.

26 اردیبهشت 1402

شروع مهلت ویرایش درخواست ثبت نام خودرو از فردا

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو گفت، متقاضیانی که اولویت تحویل خودروی آن ها سال 1403 است، از فردا به مدت پنج روز می توانند اقدام به ویرایش درخواست ثبت نام نمایند.

4 اردیبهشت 1402

این غول های مرسدس بنز از خط فراوری خارج شدند

تا به امروز S کلاس کوپه، S کلاس کابریولت (سقف بازشونده) و SLC بعضی از مدل هایی بوده اند که قربانی این استراتژی شده اند. حالا خبر می رسد مرسدس بنز میخواهد چند مدل دیگر را از سبد محصولات خود حذف کند که CLS یکی از آن هاست.

18 بهمن 1401

خودرو منتسب به استاد شهریار فروخته شد؟

مدیر موزه و عضو هیات امنای موزه استاد شهریار گفت: خودروی منتسب به استاد شهریار فروخته نشده و در دست تعمیر است. این خبر در بخش خودرو منتسب به شهریار و فروش خودرو منتسب به شهریار جای دارد.

29 دی 1401

سفر به بالی ، معرفی جاهای دیدنی بالی و سفری به یاد ماندنی

کشور اندونزی یکی از کشورهایی است که با سفر به آن می توانید اوقات خوش و خاطره انگیزی را برای خود و خانواده تان بسازید. این کشور در چند سال اخیر کوشش نموده تا بتواند جایگاه خوبی در بین کشورهای توریستی پیدا کند و به جذب گردشگران بیشتری بپردازد. این کوشش تا...

16 دی 1401

وسایل نقلیه مورد استفاده خبرنگاران

سیستم حمل ونقل در قلب صنعت گردشگری واقع شده است. این سیستم رابط بین مقصد، مهمانخانه، جاذبه ها و سایر مکان های گردشگری است. کارایی، راحت بودن و مقدار سلامت و امنیت این سیستم معین کننده نوع تجربه و منفعتی است که از سفر به دست می آیند. خبرنگاران در سفرهای...

11 دی 1401

با 250 میلیون تومان این خودروها را می توان خرید ، جدول قیمت ها

در ادامه شما را با خودروهای کارکرده که امروز با بودجه ای تا حدود 250 میلیون تومان می توانید بخرید آشنا خواهیم کرد.

19 آذر 1401

خریداری پسماند های خانگی قابل بازیافت در یزد

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد گفت: خانواده های یزدی می توانند پسماند های خانگی خشک خود را در سامانه ثبت کنند تا در زمان تعیین شده و با قیمت مصوب از آنان خریداری شود.

12 آذر 1401

سفیر دانمارک به وزارت امور خارجه احضار شد

در پی حمله روز جاری یک فرد مهاجم مسلح به سلاح سرد به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک، سفیر این کشور به وزارت خارجه احضار شد.

15 مهر 1401

از طراحی تا خلق آثار در رویداد طرفدار ایرانم

کارگروه مد و لباس در حمایت از تیم ملی کشور در جام جهانی قطر، اقدام به برگزاری رویداد طرفدار ایرانم کرده است.

24 شهریور 1401

کاهش فراوری خودرو برای دومین ماه متوالی ، بازار خودرو با کمبود 400هزار دستگاه خودرو روبرو است

در پی نزول 18 درصدی فراوری خودروهای سواری در تیرماه تیراژ فراوری در مردادماه هم با 9.5درصد افت روبرو شد. به نظر می رسد شرکت های خودروساز با مدیریت دولتی توانی بیش از این ندارند و فرمان 8 ماده ای رئیس جمهور برای واگذاری سهام شرکت های خودروسازی به بخش خصوصی...

10 شهریور 1401

با 2 میلیارد هواپیمای شخصی خریداری کنید! ، سالانه 20 تا 30 نفر در ایران هواپیما می خرند ، جت شخصی از 40 تا 100 میلیارد تومان ناقابل!

خیلی هیجان انگیز است که هر وقت دلتان خواست به هر نقطه کشور و حتی خارج از مرزها سفر کنید؛ آن هم سوار هواپیمای شخصی تان شوید، کمربند ایمنی را ببندید و پس از تیک آف، در آسمان ویراژ دهید.

7 شهریور 1401

رژیم لاغری؛ چگونه در سنین بالا وزن کم کنیم

با افزایش سن متابولیسم بدن کاهش و عدد روی ترازو افزایش پیدا می نماید. اما برای تغییر این فرایند پزشکان و محققان حوزه های ورزش پیشنهاداتی دارند. آن ها به شدت توصیه می نمایند که در سنین بعد از میانسالی کاهش وزن باید به همراه مصرف مواد مغذی و ورزش صورت...

1 شهریور 1401

عایدی تعمیرکار ماشین ظرفشویی چقدر است و چقدر سرمایه لازم دارد؟

عایدی تعمیرکار ماشین ظرفشویی و مقدار سرمایه اولیه برای ورود به این حرفه از سوالات و ابهامات مهمی می باشد که اغلب افراد با آن روبرو هستند. این کاملا طبیعی است که قبل از انتخاب یک شغل، باید به تمام جوانب آن، مخصوصا مقدار عایدیی که می توان از این طریق کسب...

24 مرداد 1401

معرفی سری گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 سامسونگ

سری گلکسی Z Fold4 و Z Flip4 سامسونگ نوع استفاده ما از گوشی های هوشمند را تغییر می دهد.

20 مرداد 1401
تعداد: (92)