عایدی تعمیرکار ماشین ظرفشویی چقدر است و چقدر سرمایه لازم دارد؟

به گزارش دفتر آنلاین من، عایدی تعمیرکار ماشین ظرفشویی و مقدار سرمایه اولیه برای ورود به این حرفه از سوالات و ابهامات مهمی می باشد که اغلب افراد با آن روبرو هستند. این کاملا طبیعی است که قبل از انتخاب یک شغل، باید به تمام جوانب آن، مخصوصا مقدار عایدیی که می توان از این طریق کسب کرد توجه داشته باشید.

عایدی تعمیرکار ماشین ظرفشویی چقدر است و چقدر سرمایه لازم دارد؟

به همین علت بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از چندین مرکز تعمیرات لوازم خانگی معتبر در ادامه نگاه جامعی به شغل تعمیر ماشین ظرفشویی، عایدی آن و بعلاوه سرمایه مورد احتیاج برای ورود به این حرفه و راه های افزایش عایدی از آن خواهیم داشت.

بازار کار شغل تعمیرکار ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی برخلاف گذشته در حال حاضر یک کالای لوکس نیست و کاربرد آن در بسیاری از منازل اهمیت پیدا کرده و در آینده بیشتر میگردد. علیرغم اینکه بسیاری از برندهای معتبر از قبیل ال جی، سامسونگ و بوش ماشین های ظرفشویی با کیفیت را ارائه می دهند، اما به دلایل مختلف ممکن است با خرابی هایی روبرو شوند. به عنوان مثال، صدای بسیار زیاد ظرفشویی، تمیز نشستن ظروف و اختلال در برنامه های آن از جمله مواردی می باشد که بسیار رایج هستند. علاوه براین، اگر از ماشین ظرفشویی برای مدت طولانی استفاده نکنید، به مرور خراب میگردد و احتیاج به تعمیر دارد. به همین علت می توان گفت، تعمیرات ماشین ظرفشویی از خدماتی می باشد که در اغلب مواقع به آن احتیاج خواهید داشت.

بازار کار شغل تعمیر ماشین ظرفشویی مانند سایر لوازم خانگی در حال حاضر و آینده بسیار روشن است. چند علت مهم برای اثبات این گفته وجود دارد که عبارتند از:

  • این قبیل لوازم خانگی قیمت بسیار بالایی داشته و به همین علت تعویض آنها از نظر مالی به هیچ عنوان ارزان نیست. در نتیجه اغلب افراد ترجیح می دهند قطعات ماشین ظرفشویی تا حد امکان تعمیر شوند.
  • ماشین های ظرفشویی سیستم داخلی پیچیده ای دارند و حتی افرادی که به کارهای فنی علاقه مند هستند نمی توانند بدون دانش نسبت به تعمیر آنها اقدام نمایند. در نتیجه شغل تعمیرکار ماشین ظرفشویی کاملا تخصصی بوده و اغلب افراد به خدمات این حرفه احتیاج خواهند داشت.

در حالت کلی می توان گفت، شغل تعمیرکار ماشین ظرفشویی نه تنها در ایران، بلکه در بازار کار خارجی نیز از تقاضای زیادی برخوردار است. شاید برایتان جالب باشد که مشاغل خدماتی و تعمیرات در کشورهای اروپایی و غربی از بالاترین سطح عایدی برخوردار هستند.

عایدی تعمیرکار ماشین ظرفشویی چقدر است؟

بدون شک تمام افرادی که یک شغل را انتخاب می نمایند، هدفشان کسب عایدی بیشتر و دست یافتن به رفاه اجتماعی می باشد. به همین علت این کاملا طبیعی است که در کنار بازار کار شغل تعمیرات ماشین ظرفشویی، ضروری است به عایدی آن نیز توجه گردد. ضروری است بدانید که آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی به تنهایی نمی تواند شما را به عایدی مطلوبی برساند، اما اگر در این زمینه تخصص کسب کنید جای نگرانی برای عایدی نخواهید داشت. چون تعداد تعمیرکاران حرفه ای که در این زمینه فعالیت دارند بسیار کم هستند و به همین علت فرصت مناسبی برای رسیدن به عایدیهای زیاد خواهد بود.

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از مراکز تعمیر لوازم خانگی از قبیل کالاتعمیر و تکنوپشتیبان، میانه عایدیی که هر تعمیرکار ماشین ظرفشویی می تواند کسب کند، حداقل 10 تا 15 میلیون در ماه می باشد. این عایدی حداقل می باشد و برای حداکثر آن بدون شک بازه مشخصی وجود ندارد. چون بعضی از تعمیرکاران به روش های مختلف عایدی زایی فوق العاده ای دارند که در انتهای متن به آنها اشاره میگردد.

سرمایه اولیه شغل تعمیرات ماشین ظرفشویی

مساله مهم بعدی که باید به آن توجه داشت، سرمایه اولیه برای ورود به شغل تعمیرات ماشین ظرفشویی است. خوشبختانه این قبیل مشاغل احتیاج به سرمایه زیادی ندارند و تنها با خرید ابزارآلات جزئی می توان براحتی شرایط را برای جذب مخاطب و کسب عایدی فراهم کرد. به عنوان مثال برای اینکه بتوانید تنها برای تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی و سامسونگ و سایر برندها فعالیت داشته باشید، با سرمایه 2 تا 3 میلیون می توانید کار را آغاز کنید.

البته به این نکته نیز باید توجه داشته باشید که هزینه های اجاره مغازه به صورت جدا محاسبه میگردد که بر حسب شهر و موقعیت جغرافیایی و متراژ و غیره فرق دارد. البته اغلب افرادی که به تازگی وارد این حرفه میشوند، برای کسب تجربه و بعلاوه رهایی از هزینه های اجاره ملک، به عنوان تعمیرکار با مراکز تعمیر لوازم خانگی همکاری می نمایند. علاوه براین، بعضی از تعمیرکاران نیز به صورت سیار فعالیت داشته و در منطقه ها مختلف شهر حضور داشته و پس از جذب مخاطب به مرور تعمیرگاه راه اندازی می نمایند.

راه های افزایش عایدی تعمیرکار ماشین ظرفشویی

در تمام مشاغل اگر دقت کرده باشید، بعضی از افراد عایدیهای بسیار زیادی کسب کرده و تعدادی از کم بودن عایدیها شکایت دارند. تفاوت این افراد در نحوه دیدگاهشان نسبت به کار است. برای اینکه عایدی تعمیرکار ماشین ظرفشویی را افزایش دهید و در این زمینه موفقیت های زیادی کسب نمایید، روش های متعددی وجود دارد که عبارتند از:

  • هر میزان تخصص بالاتری داشته باشید، دستمزد بیشتری دریافت می کنید. این کاملا طبیعی بوده و در مشاغل مختلف به اثبات رسیده است. به همین علت بهتر است با ساختار ماشین های ظرفشویی در برندها و مدل های مختلف آشنایی داشته باشید و نحوه برطرف اشکال در هر یک را بدانید.
  • در ابتدای کار با دستمزد کم تعمیرات را انجام دهید تا اعتماد مشتری را بدست آورید. به مرور که تعداد مشتریانتان افزایش پیدا کرد، می توانید دستمزدها را بیشتر کنید. شک نکنید که اغلب افراد هزینه بیشتر را به افرادی که تعمیرات حرفه ای و تضمین شده انجام می دهند با کمال میل پرداخت می نمایند.
  • محدود به کسب عایدی به وسیله مغازه و تعمیرگاه در یک منطقه نباشید. با راه اندازی سایت تعمیر لوازم خانگی مانند کالا تعمیر و تکنوپشتیبان می توانید در تمام منطقه ها شهر خود فعالیت داشته باشید.
  • بروز باشید و برند شخصی را جدی بگیرید. برای اینکه بتوانید به عایدی بالایی در شغل تعمیرات ماشین ظرفشویی دست پیدا کنید، باید با سایر تعمیرکاران رقابت داشته باشید. کافیست در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید و برای خود برند شخصی ایجاد نمایید. در مدت زمان کوتاه تعداد زیادی مشتری از این طریق جذب شما خواهند شد.

عایدی تعمیرکار ماشین ظرفشویی و بازار کار آینده خوب است یا خیر؟

به عنوان یک جمع بندی و بر اساس آنچه در طول متن اشاره شد، می توان گفت، تعمیرکار ماشین ظرفشویی از جمله مشاغلی می باشد که در آمد قابل قبولی بدست خواهد آورد. البته تا حد زیادی به تخصص و مهارت، خوش قول و بروز بودن فرد نیز بستگی دارد. افرادی که در این زمینه تخصص بالایی داشته و به زبان خارجی نیز تا حد مطلوبی تسلط دارند، می توانند بدون سرمایه زیاد در بازار کار خارجی نیز جذب شوند. کافیست کمی آگهی های استخدام خارجی را جستجو کنید تا با دستمزدهای بسیار زیاد این قبیل مشاغل آشنا شوید.

منبع: همشهری آنلاین

به "عایدی تعمیرکار ماشین ظرفشویی چقدر است و چقدر سرمایه لازم دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عایدی تعمیرکار ماشین ظرفشویی چقدر است و چقدر سرمایه لازم دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید