بسترن تی 90؛ این خودرو چینی با این قیمت معجزه است!

به گزارش دفتر آنلاین من، بسترن یا بستیون محصولی از گروه فاو چین است که مدل هایی از آن سابقه حضور در خیابان های کشورمان را نیز داشته اند. اکنون فاو از کراس اوور تی 90 رونمایی کرده که در بازار چین از 13900 تا 20500 دلار قیمت دارد.

بسترن تی 90؛ این خودرو چینی با این قیمت معجزه است!

به گزارش عصر ایران، این کراس اوور مالی به نسبت برچسب قیمت خود، ویژگی های مطلوبی را در اختیار مشتری قرار می دهد. طراحی روز شامل چراغ های اصلی باریک و به اصطلاح خطی در جلو و عقب خودرو، شیب تقریبا کوپه سقف و همچنین کیفیت بالای کابین همگی از مواردی هستند که بسترن تی 90 را به یک گزینه مناسب تبدیل می کنند.

تی 90 از منظر ابعاد برابر با 4718 میلیمتر در طول، 1880 میلیمتر در عرض و 1710 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محور های آن نیز 2772 میلیمتر است. با توجه به این ابعاد، می توانیم بسترن تی 90 را با خودرو هایی مانند میتسوبیشی اوتلندر و نیسان اکس-تریل مقایسه کنیم.

رینگ های آلومینیومی 17 تا 19 اینچی برای بسترن تی 90 در نظر گرفته شده است.

این خودرو در بازار روسیه نیز با لوگوی لادا احتمالا عرضه خواهد شد.

در قسمت دماغه از طراحی جلوپنجره با عناصر کرومی استفاده شده و در قسمت پایین سپر اصلی نیز عناصر کرومی حضور دارند. در سایر قسمت ها مانند نوار بالای رکاب و قاب پنجره ها تا ستون آخر نیز عناصر کرومی حضور دارند تا حس بالاتری از کیفیت را به مخاطب انتقال دهند.

فضای داخل کابین برگ برنده این خودرو با توجه به برچسب قیمت آن محسوب می شود. نه تنها مواد اولیه کیفیت بالایی دارند بلکه طراحی نیز در سطح بسیار مناسبی ارائه شده است. نمایشگر 8 اینچی بدون فریم تبلتی برای اطلاعات کیلومتر پشت فرمان، نمایشگر 12.6 اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی، شارژ بی سیم و... جز آپشن استاندارد تریم پایه بسترن تی 90 محسوب می شوند.

از دیگر امکانات تریم پایه خودرو می توان به: کروز کنترل ثابت، ایربگ جلو و کنار، سیستم پارک اتوماتیک، نشانگر فشار باد لاستیک ها و... اشاره کرد.

در تریم های بالاتر بسترن تی 90 امکاناتی شامل: سانروف پانورامیک، دوربین های محیطی، ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی و مجموعه ای از دستیار های ایمنی ارائه می شوند.

از دیگر امکانات ایمنی باید به: هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، رادار اولترا سونیک، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، شناسایی هوشمند علائم ترافیکی مسیر، ترمز اضطراری و... نیز اشاره کنیم.

فرمان دی کات و اهرم دنده کریستالی نیز کاملا براساس مد روز انتخاب شده اند. صندلی راننده با تنظیم الکتریکی 6 حالته و نورپردازی 64 رنگ را هم به این موارد اضافه کنید.

فاو بسترن تی 90 مجهز در تریم پایه مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربو با 169 اسب بخار خروجی و گشتاور 258 نیوتن متر است. در تریم پرچمدار نیز تپنده 2 لیتری توربوشارژ با 252 اسب بخار خروجی و گشتاور 385 نیوتن متر استفاده شده است.

تریم پایه با جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه اتوماتیک هماهنگ شده، اما تریم پرچمدار از 8 سرعته اتوماتیک برند ایسین ژاپن بهره می برد.

خبری از سامانه تمام چرخ محرک در هیچ مدلی نیست و فاو اعلام کرده که در آینده نسخه هیبرید تی 90 را نیز روانه بازار می کند.

منبع: فرارو

به "بسترن تی 90؛ این خودرو چینی با این قیمت معجزه است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسترن تی 90؛ این خودرو چینی با این قیمت معجزه است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید