7 روش تضمینی برطرف موهای زائد

به گزارش دفتر آنلاین من، چه مرد باشید و چه زن، برطرف موهای زائد می تواند یکی از دغدغه های بزرگ شما باشد. ممکن است وقتی که از برطرف موهای زائد صورت و بدن ناامید شده اید، بارها با خود گفت باشید که خدایا نمی شد ما را بدون موی زائد خلق می کردی؟

7 روش تضمینی برطرف موهای زائد

با پیشرفت تکنولوژی، روش های متعددی برای برطرف سریع موهای زائد بدن و بعلاوه برطرف موهای زائد صورت به وجود آمده است. روش های برطرف موهای زائد چه به وسیله دستگاه های روز جهان باشد و چه به وسیله ماسک گیاهی برای برطرف موهای زائد، ارزش این را دارد که درباره آن ها اطلاعات کسب کنید و مناسب ترین روش را برای خودتان پیدا کنید.

در این مقاله ما روش های مختلف برای برطرف موهای زائد را به شما یاد می دهیم؛ پس اگر این مسئله یکی از دغدغه های شماست، خواندن کلمه ای از این مقاله از بلاگ دفتر آنلاین من را از دست ندهید.

برطرف موی زائد بدن با 7 روش کاربردی

بدن همه افراد به طور طبیعی مو دارد و حجم موها می تواند بسته به ژنتیک افراد متفاوت باشد. بدون در نظر گرفتن خوب یا بد بودن ازبین بردن این موها، این روزها همه در پی روش هایی برای برطرف موهای زائد هستند.

برخلاف بسیاری از ادعاهای جذب مخاطب، هیچ روشی برای برطرف موهای زائد بدن برای همواره وجود ندارد و به صورت دائمی نمی توان از شر این موها خلاص شد. با پیشرفت تکنولوژی روش های مختلفی برای به تاخیرانداختن رشد موهای زائد و برطرف موهای زائد به صورت طولانی تر به وجود آمده است.

حتما بخوانید: 15 راز رنگ کردن مو در خانه که جایی نخوانده اید

در ادامه متداول ترین راه های از بین بردن موهای زائد را به همراه فواید، عوارض جانبی و اثربخشی هرکدام بیان می کنیم.

1. استفاده از تیغ

شما می توانید با یک اصلاح ساده، به سادگی از شر موهای زائد بدنتان خلاص شوید، ولی بدی این روش این است که موها به سرعت رشد می نمایند و دوباره همان آش و همان کاسه می گردد!

2. استفاده از موچین

یکی دیگر از روش های برطرف سریع موهای زائد بدن استفاده کردن از موچین است. موچین، موها را از ریشه می نماید و زمان بیشتری طول می کشد تا موها دوباره رشد نمایند؛ اما حتی با استفاده از موچین هم موها احتمالا ظرف چند هفته دوباره رشد خواهند کرد.

3. الکترولیز

الکترولیز شامل استفاده از فرکانس های رادیویی موج کوتاه است که به وسیله سوزن های ظریفی که مستقیما در فولیکول های مو قرار می گیرند، توزیع می شوند. هدف، ازبین بردن فولیکول موست تا رشد موهای تازه را تحریک نکند. این روش باید به وسیله یک متخصص پوست یا یک الکترولوژیست معتبر انجام گردد.

برطرف موهای زائد بدن با این روش احتیاجمند چند جلسه درمان است. استفاده از این روش به معنی برطرف موهای زائد بدن برای همواره نیست، بلکه این معنی را می دهد که شما برای مدتی طولانی رشد موهای زائد را کند نموده اید. الکترولیز را می توان برای نواحی مختلف بدن و انواع پوست انجام داد. شایع ترین عارضه جانبی این روش درد و قرمزی ناشی از تحریک پوست است.

4. لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی دیگر از گزینه های طولانی مدت برای برطرف موهای زائد بدن است. مانند الکترولیز، این درمان هم فولیکول مو را هدف قرار می دهد. این کار با آسیب رساندن به فولیکول به وسیله لیزر با حرارت بالا مانع از رشد موهای تازه می گردد.

برای گرفتن برترین نتیجه در لیزر موهای زائد، شما به جلسات متعددی احتیاج دارید. بسته به ناحیه ای که لیزر می گردد برای برطرف موهای زائد، ممکن است به چهار تا شش جلسه درمانی با فاصله بین چهار تا هشت هفته احتیاج باشد. هنگامی که موها دوباره رشد می نمایند، اغلب رنگ آن ها ظریف تر و روشن تر است. با این حال لیزر، برطرف موهای زائد بدن برای همواره را تضمین نمی نماید.

شایع ترین عارضه جانبی این روش، سوزش و قرمزی پوست است که معمولا پس از چند ساعت از بین می رود. این درمان بعلاوه می تواند باعث تغییرات موقتی رنگ دانه ها، به خصوص در پوست هایی با رنگ تیره تر گردد.

5. کرم های تجویزی

اگر برطرف موهای زائد با لیزر و الکترولیز را دوست ندارید، می توانید با یک متخصص پوست صحبت کنید تا برای از بین بردن موهای زائد بدن، کرم های مخصوصی برای شما تجویز کند.

این کرم ها از موادی ساخته شده اند که با مهار فراوری آنزیم هایی که رشد مو را تحریک می نمایند می توانند پس از یک دوره استفاده یک ماهه به مدت هشت هفته باعث برطرف موهای زائد شوند. این کرم ها برای خانم ها مناسب تر هستند و بعضی از عوارض جانبی آن ها ممکن است شامل سوزش، بثورات و آکنه ناشی از اختلال فولیکول باشد.

6. انجام اپیلاسیون حرفه ای

یک گزینه برطرف موهای زائد برای نواحی کوچک تر بدن، انجام اپیلاسیون حرفه ای ست که به وسیله یک متخصص زیبایی معتبر انجام می گردد. هنگامی که مو به این روش برداشته می گردد، مستقیما از ریشه کنده می گردد. بسته به سرعت رشد موهای شما، اثرات این روش ممکن است بین دو تا هشت هفته باقی بماند.

این روش یک گزینه ارزان تر از لیزر موهای زائد یا الکترولیز است اما برای این که نتیجه لازم را بگیرید، باید چند بار آن را تکرار کنید. اپیلاسیون نباید در اطراف ناحیه تناسلی، نوک سینه ها، گوش ها یا مژه ها انجام گردد. شایع ترین عوارض جانبی اپیلاسیون شامل بثورات خفیف و سوزش است که معمولا موقتی ست.

حتما بخوانید: راز موهای هندی ها چیست؟

7. کرم های موبر

یکی دیگر از روش های آسان برطرف موهای زائد استفاده از کرم های موبر است. این کرم ها با تضعیف پروتئینی به نام کراتین در موهای شما، باعث ریزش آن ها می شوند. نتیجه برطرف موهای زائد با استفاده از کرم های موبر تا دو هفته موثر است.

معرفی روش های مشتری پسند برای از بین بردن موهای صورت

رشد موی زائد در صورت ممکن است به علت تغییرات هورمونی رخ دهد یا ناشی از ژنتیک باشد. اگر از موهایی که روی صورتتان می رویند اذیت می شوید، برای برطرف آن ها روش های زیر را به کار ببرید.

اصلاح

اصلاح کردن یکی از سریع ترین و ساده ترین راه ها برای برطرف موهای زائد صورت است. چه از یک ریش تراش یکبارمصرف یا یک ماشین اصلاح برقی بهره ببرید، هر دو دارای یک تیغه داخلی هستند که موهای سطح پوست را بلند و سپس کوتاه می نمایند. با این حال، برطرف موهای زائد به این روش، نتایجی دائمی یا طولانی مدت ندارد و در نهایت صورت شما برای یک تا سه روز بدون مو می ماند و سپس باید دوباره اصلاح کنید.

موچین

موچین یکی دیگر از روش های موثر و ارزان برای برطرف موهای زائد صورت است. این روش کمی متفاوت از اصلاح عمل می نماید. به جای برداشتن مو با تیغ، موچین برای کندن یا کشیدن مو از ریشه طراحی شده است. برطرف موهای زائد با موچین معمولا ماندگاری 3 تا 8 هفته ای دارد.

اپیلاسیون

اپیلاسیون گزینه دیگری برای از بین بردن موهای زائد صورت است. این روش می تواند تا چهار هفته موها را از بین ببرد. دستگاه اپیلاتور مانند موچین و اصلاح عمل می نماید. تفاوتی که دستگاه اپیلاتور دارد این است که اپیلاتور با گرفتن هم زمان چندین مو آن ها را از ریشه از بین می برد. از آنجایی که مو از ریشه برداشته می گردد، رشد مجدد آن به زمان بیشتری احتیاج دارد. گاهی اوقات اپیلاسیون باعث می گردد که موها نرم تر و ظریف تر رشد نمایند.

حتما بخوانید: عوارض لیزر پوست که ضروری است حتماً بدانید

وکس کردن

وکس یک روش موثر برای برطرف موهای زائد صورت است. برای این روش دو نوع مختلف کیت وکس وجود دارد:

  1. نوارهای مومی که قبل از استفاده باید بین دستان خود گرم کنید.
  2. مومی که در یک وارمر ذوب می گردد و سپس با چوب روی ناحیه ای که می خواهید قرار می دهید.

لیزر موهای زائد صورت

مشکل اصلی بسیاری از روش های برطرف موهای زائد این است که نتایج آن ها موقتی هستند یا فقط چند هفته دوام می آورند. برای نتایج طولانی تر، لیزر موهای زائد صورت را در نظر بگیرید.

در این روش از لیزر و پرتوهای ضربان دار برای آسیب رساندن به فولیکول های مو و در نتیجه ریزش مو استفاده می گردد. این یک راه چاره نیمه دائمی ست و موها بعد از حدود شش ماه دوباره رشد می نمایند. گاهی اوقات موها دیگر رشد نمی نمایند و آن هایی هم که درمی آیند بسیار نازک هستند.

کرم های موبر

کرم های موبر یکی دیگر از گزینه های برطرف موهای زائد صورت هستند. نتایج استفاده از این کرم ها با ماندگاری بیشتری نسبت به اصلاح همراه بوده و ارزان تر از اپیلاسیون است.

این کرم ها دارای مواد شیمیایی مانند سدیم، دی اکسیدتیتانیوم و سولفید باریم هستند که پروتئین های مو را تجزیه می نمایند و به راحتی حل و شسته می شوند. اگرچه این مواد به طورکلی بی خطر هستند، اما خطر واکنش روی پوست را هم با خود دارند و به همین خاطر ابتدا باید روی قسمت کوچکی از پوست تست شوند.

بندانداختن صورت

بندانداختن یکی دیگر از روش های برطرف موهای زائد صورت است. در این روش از یک نخ استفاده می گردد که موهای زائد را می کشد، می پیچد و از فولیکول مو بلند می نماید. نتایج برطرف موهای زائد با این روش، بیشتر از اصلاح یا موچین ماندگاری دارد؛ به علاوه این روش باعث رشد بیشتر موهای زائد نمی گردد.

برای از بین بردن موهای زائد این ماسک های طبیعی را امتحان کنید

از اپیلاسیون گرفته تا اصلاح و حتی لیزر، همه این درمان ها برای داشتن پوستی صاف، بی عیب و نقص و بدون مو به وجود آمده اند؛ اما اگر از این روش ها خسته شده اید و می خواهید برطرف موهای زائد بدن به صورت طبیعی را امتحان کنید، روش های مختلفی از گذشته برای این کار وجود داشته است.

روش های برطرف موهای زائد بدن در طب سنتی بسیار ارزان تر از لیزر و راه های دیگر هستند و عوارض کمتری دارند. در ادامه شما را با چند روش طبیعی برای برطرف موهای زائد آشنا می کنیم.

حتما بخوانید: طرز تهیه ماسک صورت خانگی برای انواع پوست

1. برطرف موهای زائد با ماسک زردچوبه

این ادویه طلایی و معطر در میان سایر ادویه های خوش طعم، یک ماده محبوب است. بعضی افراد از زردچوبه در روتین های زیبایی خود هم استفاده می نمایند. خمیر یا ماسک زردچوبه به طور سنتی برای برطرف موهای زائد و برای درمان های پوستی استفاده می گردد. زردچوبه به عنوان ماسک گیاهی برای برطرف موهای زائد صورت و بعلاوه سایر نواحی بدن استفاده می گردد.

برای برطرف موهای زائد با ماسک زردچوبه اندازهی زردچوبه را با آب مخلوط کنید تا خمیر یکدستی ایجاد گردد. سپس این خمیر را در مناطقی از صورت یا بدن خود که می خواهید موهایتان از بین برود، بمالید. در نظر بگیرید که از یک برس آرایشی تمیز بهره ببرید تا انگشتانتان لک نشوند. بگذارید خمیر زردچوبه روی پوستتان بماند تا کاملا خشک گردد.

با خشک شدن ماسک، پوست شما سفت می گردد، خمیر ترک می خورد و خرد می گردد. بعد از کندن ماسک از روی پوست، آن را با آب ولرم بشویید و با حوله خشک کنید.

2. ماسک تخم مرغ و نشاسته ذرت

یک روش برای برطرف موهای زائد به صورت طبیعی استفاده از ترکیب تخم مرغ و نشاسته ذرت است. نشاسته ذرت در این ماسک به ازبین بردن موهای زائد و سلول های مرده پوست یاری می نماید و تخم مرغ حاوی خواص مغذی برای پوست است.

3. شکر، عسل و لیمو

برطرف موهای زائد با ماسک خانگی یکی از ساده ترین روش های خلاص شدن از شر موهای زائد است. ترکیب شکر، عسل و لیمو می تواند به عنوان یک ماسک خانگی باعث برطرف موهای زائد گردد. شکر موجود در این ماسک باعث ازبین رفتن سلول های مرده پوست می گردد، لیمو خاصیت سفیدنمایندگی برای پوست دارد و عسل هم به عنوان یک میانجی، رطوبت پوست را تامین می نماید. در نهایت ترکیب این سه ماده در کنار هم ماسکی برای برطرف موهای زائد درست می نماید.

برای درست کردن این ماسک، یک قاشق غذاخوری شکر، لیمو و عسل را با هم مخلوط کنید و روی حرارت ملایم قرار دهید تا به خمیر موم مانندی تبدیل گردد. در صورت احتیاج، به ترکیب بالا اندازهی آب اضافه کنید و روی قسمت کوچکی از بدن خود بمالید. ناحیه مورد نظر را با یک نوار اپیلاسیون بپوشانید و در جهت مخالف رشد موهایتان بکشید. قبل از آغاز فرایند، اندازهی نشاسته ذرت یا پودر تالک روی آن ناحیه بپاشید. پس از اتمام کار، برای جلوگیری از خشکی پوست حتما از مرطوب نماینده مناسب بهره ببرید.

4. جوش شیرین و زردچوبه

یکی از ماسک های مناسب برای برطرف موهای زائد بدن در طب سنتی ترکیب جوش شیرین و زردچوبه است. برای تهیه این ماسک یک قاشق غذاخوری جوش شیرین را با یک قاشق غذاخوری پودر زردچوبه مخلوط و به آن اندازهی آب اضافه کنید. مواد را مخلوط کنید تا شکل خمیری به خود بگیرد. پس از گذاشتن خمیر روی قسمت مورد نظر، به آرامی ماساژ دهید و بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند و در نهایت با آب ولرم بشویید و خشک کنید.

5. آب سیر

سیر، یکی دیگر از مواد اصلی ست که به راحتی در آشپزخانه شما یافت می گردد. سیر منبع عالی سولفور، سلنیوم و روی است و به برطرف موهای زائد یاری می نماید.

فقط چند حبه سیر را بردارید، له کنید و آب آن را خارج کنید. یک تکه پنبه را به این آب آغشته کنید و آن را روی مناطقی از پوست خود که موهای زائد دارند، بمالید. بگذارید 15 تا 20 دقیقه بماند و با آب ولرم بشویید. برای خلاص شدن از شر بوی تند سیر، بوی آن را با استفاده از مرطوب نماینده مورد علاقه خود از بین ببرید.

6. آرد ذرت با شیر

یکی دیگر از روش های طبیعی که برای برطرف موهای زائد بدن در طب سنتی پیشنهاد شده، ماسک آرد ذرت با شیر است. هنگامی که آرد ذرت با شیر روی پوست شما مالیده می گردد، به سرعت به فولیکول های مو می چسبد و آن را محکم نگه می دارد. وقتی ماسک را جدا می کنید، تمام موهای نرم روی پوست شما کنده می شوند.

برای درست کردن این ماسک، نصف فنجان آرد ذرت را با یک لیوان کوچک شیر مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید. خمیر را در سراسر ناحیه ای که می خواهید موها را از بین ببرید، بمالید. بگذارید 20 دقیقه یا تا زمانی که کاملا خشک گردد روی صورتتان بماند. در نهایت ماسک را از پوست، جدا و پوست خود را خشک کنید.

برای خرید شیر از دفتر آنلاین من کلیک کنید!

ترکیب گیاهان مختلف می تواند به عنوان روش خانگی برطرف موهای زائد به شما یاری کند. در ادامه شما را با چند داروی گیاهی مؤثر آشنا می کنیم.

7.ترکیب آرد نخودچی و لیمو

یکی از داروهای گیاهی که می توانید برای از بین بردن موهای زائد بهره ببرید، ترکیب آرد نخودچی و لیموست. کافی است مواد اولیه و روش ترکیب آن را مطالعه و اجرا کنید تا کاهش رشد موهای زائد را به وضوح ببینید.

مواد اولیه

  • 50 گرم آرد نخودچی
  • آب نصفی لیموی تازه
  • 7 گرم ماست

روش تهیه و استفاده از ماسک

مواد اولیه را در ظرفی کامل ترکیب کنید تا مخلوطی کرم رنگ ایجاد گردد. کافی است مخلوط را در نواحی مورد نظر بمالید. صبر کنید تا 20 دقیقه روی پوست بماند. پس از خشک شدن مخلوط روی پوست در همان مدت زمان مشخص، ماسک را با حوله ای تمیز پاک کنید. اکنون شاهد برطرف موهای زائد بدن خود خواهید بود.

8. ماسک آرد ذرت و تخم مرغ

ماسک آرد ذرت و تخم مرغ ترکیبی چسبناک و سفت است که همانند موم های صنعتی رفتار می نماید. این ماسک به عنوان برترین روش برطرف موهای زائد ناحیه تناسلی عمل می نماید. بهتر است مواد لازم و روش تهیۀ آن را درست اجرا کنید. به این ترتیب برترین داروی گیاهی را برای از بین بردن موهای زائد ناحیه شرمگاهی استفاده خواهید کرد.

حتما بخوانید: ماسک تخم مرغ برای داشتن پوستی شفاف

مواد اولیه

  • تخم مرغ 1 عدد
  • آرد ذرت 50 گرم

روش تهیه و استفاده

برای از بین بردن موهای زائد بدن با تخم مرغ، ابتدا آن را در ظرفی شکسته و کامل مخلوط کنید. سپس آرد ذرت را به تخم مرغ ها اضافه کنید تا خمیر سفتی تهیه گردد. خمیر را در نواحی مورد نظر بمالید و آرام ماساژ دهید. نهایتاً بعد از 10 الی 15 دقیقه پوست را با آب گرم بشویید. این روش را حتماً دو بار در هفته انجام دهید تا اثر آن را ببینید.

9. ماسک پودر قهوه و جوش شیرین

ماسک دیگری که به راحتی می توانید درست کنید ترکیب قهوه و جوش شیرین است. پودر قهوه و جوش شیرین دو مادۀ کاربردی هستند که برای کم کردن موهای زائد بدن مؤثر هستند. شما با تهیه ترکیبی این دو ماه می توانید از برترین روش خانگی برطرف موهای زائد بهره مند شوید.

مواد اولیه

  • 20 گرم پودر قهوه
  • 5 گرم جوش شیرین
  • اندازه لازم آب

روش تهیه و استفاده

پودر قهوه و جوش شیرین را به همراه اندازه کافی آب را کامل ترکیب کنید تا مخلوطی کرم رنگ ایجاد گردد. این مخلوط در طب سنتی موهای زائد صورت محبوبیت خاصی دارد. کافی است آن را روی صورت و پشت لب خود مالیده و کمی صبر کنید. سپس آن را با آب گرم بشویید. انجام آن به مرور شما را با کم شدن موهای زائد صورت روبرو خواهد نمود.

در این سال ها از بین بردن موهای زائد با لیزر، انواع ماسک های گیاهی و روش های خانگی به آسانی انجام می گردد. استفاده از داروی گیاهی برای بسیاری از مردم آسان تر است. رازیانه هم یکی از همین مواد گیاهی است که شما را در کاهش رشد موهای زائد یاری می نماید. اما سؤال اینجاست که چگونه از رازیانه استفاده کنیم تا برترین تأثیر را داشته باشد؟

قابل ذکر است که استفاده از 1 قاشق پودر تخم رازیانه و 1 فنجان روغن گیاهی یا روغن کنجد برای شما ترکیبی مفید درست می نماید. این روش خانگی برطرف موهای زائد بدون هیچ گونه آلرژی یا آسیب پوستی که در اثر لیزر کردن به وجود می آید، به شما یاری می نماید.

10. درمان موهای زائد با رازیانه

11- ماسک پاپایا و آلوئه ورا

استفاده از پاپایا باعث می گردد تا رشد موهای زائد متوقف یا کم گردد. باید بدانید که پاپایا این کار را با استفاده از تجزیه فولیکول مو می نماید و به همین علت است که می توان از آن به عنوان یک ماده گیاهی مؤثر نام برد.

مواد اولیه

  • پاپایا خام
  • ژل آلوئه ورا
  • آرد غنی شده
  • زرد چوبه
  • روغن خردل

روش درست کردن ماسک پاپایا و آلوئه ورا

برای درست کردن این ماسک باید مواد اولیه که گفته شد، پاپایا خام، ژل آلوئه ورا، آرد فنی شده، زرد چوبه و روغن خردل را با هم به خوبی ترکیب کنید. این کار را به مقداری انجام دهید که یک خمیر مناسب حاصل گردد. خمیر به دست آمده را در خلاف جهت رشد موهای زائد روی پوست بمالید و اجازه دهید تا 20 دقیقه روی پوست بماند. سپس آن را با آب ولرم بشویید.

12- ماسک زاج سفید و گلاب

زاج سفید یکی دیگر از مواد طبیعی است که در جهت کاهش رشد و از بین بردن موهای زائد از آن استفاده می نمایند. این ماده که به صورت پودر وجود دارد را به راحتی می توانید تهیه کنید.

مواد اولیه

  • زاج سفید: نصف قاشق چای خوری
  • گلاب: 2 قاشق سوپ خوری
  • روغن زیتون: چند قطره

تهیه و استفاده از ماسک زاچ سفید و گلاب

برای درست کردن ماسک زاج سفید و گلاب که روش مؤثری برای برطرف موهای زائد است، ابتدا باید نصف قاشق چای خوری زاج سفید را با 2 قاشق سوپ خوری گلاب به خوبی ترکیب کنید. سپس چند قطره روغن زیتون به آن اضافه کنید و دوباره به خوبی با یکدیگر مخلوطشان کنید. پس از آن خمیر به دست آماده را روی نواحی مورد نظر بمالید و بگذارید برای 20 دقیقه در آنجا بماند. پس از آن بدن را با آب سرد بشویید. استفاده از مرطوب نماینده پس از استفاده از این روش باعث می گردد تا با مشکل خشکی پوست روبرو نشوید.

نکاتی مهم درمان موهای زائد با رازیانه

اگر قصد دارید برای از بین بردن موهای زائد از رازیانه بهره ببرید، توجه به چند نکته مهم است. باید دقت داشت که ترکیب روغن خوراکی و پودر تخم رازیانه باید به مدت 100 دقیقه ترکیب گردد. این مدت زمان زیاد باعث ایجاد محلولی منسجم خواهد شد. از طرفی دیگر هنگام استفاده، محلول باید 3 ساعت روی پوست بماند تا به درستی اثر کند.

حتما بخوانید: 12 مورد از خواص رازیانه که باید بدانید

در نهایت چگونه موهای زائد را از بین ببریم؟

موهای دست وپا و قسمت های دیگر بدن چیزی ست که به صورت طبیعی با آن متولد می شویم و موضوعی خجالت آور نیست. یادتان باشد اگر دغدغه شما استفاده از لیزر و روش های مختلف برای برطرف موهای زائد است یا از بین بردن به موقع موهای زائد دست و پا آنقدرها هم برایتان اولویت ندارد، همه شان انتخاب شخصی شماست و هیچ کس حق این را ندارد که درباره آن نظر دهد.

البته توجه داشته باشید که با توجه به نکاتی مانند مقدار دسترسی، هزینه، تأثیرگذار و موارد دیگر می توانید برترین روش را از میان روش های گفته شده انتخاب کنید. باید بدانید که بعضی روش های مانند اپیلاسیون درد بسیاری دارد و به عنوان راه چاره موقتی برای برطرف موهای زائد محسوب می گردد. در حالی که استفاده از لیزر هزینه زیادی به همراه دارد اما روشی است که به وسیله آن در بلند مدت حجم بسیار زیادی از موهای زائد از بین خواهند رفت.

جمع بندی

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که دوست دارید به راحتی از شر موهای زائد خلاص شوید. بسیاری از روش هایی که در این مطلب گفته شد را می توانید در خانه و به آسانی انجام دهید. اگر مواد لازم برای انجام این کار را ندارید، تنها کافی است که اپلیکیشن دفتر آنلاین من را دانلود و نصب کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید مواد لازم برای از بین بردن موهای زائد و بسیاری دیگر از محصولات مورد احتیاج خود، مانند لوازم آرایشی و بهداشتی را بخرید و در اسرع وقت جلوی در منزل تحویل بگیرید.

در آخر در کنار تمام این روش های زیبایی یک چیز را نباید فراموش کنید؛ زیبایی واقعی لحظه ای آغاز می گردد که تصمیم می گیرید خودتان باشید.

منبع: اسنپ مارکت

به "7 روش تضمینی برطرف موهای زائد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 روش تضمینی برطرف موهای زائد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید