پیغام تشکر اون به کارگرانی که در حال ساخت شهر جدید هستند

به گزارش دفتر آنلاین من، رادیو دولتی کره شمالی امروز یکشنبه گزارش داد کیم جونگ اون در پیامی از کارگرانی که در حال ساخت شهر جدید این کشور هستند، تشکر نموده است.

پیغام تشکر اون به کارگرانی که در حال ساخت شهر جدید هستند

به گزارش گروه بین الملل دفتر آنلاین من، خبرگزاری دولتی کره جنوبی یونهاپ به نقل از رادیو دولتی کره شمالی دی پی آرکی روز یکشنبه گزارش داد کیم جونگ اون در پیغامی از کارگرانی که در حال ساخت شهر Samjiyon هستند، تشکر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در گزارش رادیو دولتی کره شمالی، اما توضیحی درباره شرایط سلامت رهبر این کشور یا فعالیت های عمومی وی داده نشد. روز پنجشنبه هم آژانس خبری مرکزی کره گزارش داد کیم پیغام تبریکی از رئیس حزب کمونیست روسیه در سالگرد حضور رهبر کره شمالی در مسکو دریافت نموده است.

22 آوریل، چهار روز قبل، همین خبرگزاری گزارش داد کیم جونگ اون به پیغام تبریک بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در سالگرد تولد کیم ایل سونگ، بنیان گذار کره شمالی پاسخ داده است. در این گزارش هم درباره محل حضور کیم و وضع سلامتی او اطلاعاتی داده نشد.

به گزارش یونهاپ، رسانه های دولتی دیگر کره شمالی هم درباره فعالیت های رهبر این کشور گزارش ندادند و تصاویر جدیدی هم از وی منتشر نشده است. آخرین تصاویر منتشر شده از کیم به تاریخ 12 آوریل هنگام بازدید وی از نیرو های پدافند هوایی در غرب کره شمالی بازمی گردد.

حدس ها درباره وضع سلامتی وی به اوایل این ماه وقتی شبکه آمریکایی سی ان ان مدعی شد او تحت جراحی قرار گرفته است و در وضع خطرناکی واقع شده است، شروع شد.

کره شمالی 12 آوریل از برگزاری جلسه مجمع عالی خلق این کشور بدون حضور کیم جونگ اون و دو روز دیرتر از زمان برنامه ریزی شده اطلاع داد. خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری رسمی کره شمالی (کِی سی اِن اِی) گزارش داد چو ریونگ هائه رئیس هیئت رئیسه مجمع خلق کره که دومین سیاستمدار قدرتمند این کشور به شمار می رود این جلسه را مدیریت کرد.

او در جشن سالانه تولد پدربزرگش، اولین رهبر کره شمالی در 15 آوریل که رویدادی مهم در کره شمالی محسوب می گردد نیز شرکت نکرد.

بعضی رسانه های ژاپنی به نقل از منبع نزدیک به تیم معالجه کننده کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نوشتند که عمل جراحی نخست روی وی پیروز نبوده است.

این منابع مدعی شدند رهبر کره شمالی کماکان زنده است، اما مغز وی فعالیتی نشان نمی دهد. بعضی اخبار نیز از اعزام یک تیم پزشکی چینی برای درمان رهبر کره شمالی حکایت داشت.

خبرگزاری رویترز این مطلب را به نقل از سه منبع آگاه که اشاره ای به نام آن ها نشده نقل کرد و نوشت سفر این تیم در بحبوحه انتشار گزارش های ضد و نقیض درباره سلامت رهبر کره شمالی صورت گرفت. با این وجود این خبرگزاری نوشت نمی تواند مستقیماً معین کند سفر این گروه از کارشناسان حاوی چه دلالت هایی در مورد سلامت رهبر کره شمالی بوده است.

دو نفر از منابع مورد استناد رویترز گفتند هیاتی به سرپرستی یکی از اعضای ارشد اداره ارتباطات بین المللی حزب کمونیست چین پنجشنبه پکن را به مقصد کره شمالی ترک کردند. این اداره اصلی ترین سازمانی است که وظیفه تعامل با کره شمالی را برعهده دارد.

امروز الخاندرو کائو دو بنوس رئیس اتحادیه دوستی کره گفت که اطلاعات رسمی از سوی کره شمالی دریافت نموده که طی آن گزارش ها درباره وخیم بودن اوضاع جسمانی رهبر کره شمالی ناصحیح توصیف شده است. وی در پیغامی در توییتر نوشت: اطلاعات درباره شرایط وخیم جسمانی مارشال ما، کیم جونگ اون غلط و ناصحیح است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیغام تشکر اون به کارگرانی که در حال ساخت شهر جدید هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام تشکر اون به کارگرانی که در حال ساخت شهر جدید هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید