هند احتمالا به زودی از گوشی 5G با قیمت زیر 40 دلار رونمایی می کند

به گزارش دفتر آنلاین من، هندوستان هنوز شبکه 5G را راه اندازی نکرده است اما بر اساس برخی گزارش ها احتمال دارد از ارزان ترین گوشی 5G دنیا رونمایی کند.

هند احتمالا به زودی از گوشی 5G با قیمت زیر 40 دلار رونمایی می کند

به گزارش دفتر آنلاین من به نقل از دیجیاتو، بر اساس گزارش روزنامه اکونومیک تایمز، یک منبع ناشناس که نخواسته نامش فاش شود، از عرضه یک گوشی 5G با قیمت پایه 68 دلار توسط اپراتور هندی Reliance Jio خبر داده است.

این موبایل با همین قیمت نیز در صورت رونمایی لقب ارزان ترین گوشی 5G دنیا را به خود اختصاص خواهد داد، اما آنطور که در گزارش نوشته شده این کمپانی هندی ممکن است قیمت را پس از مدتی تا 34 دلار کاهش دهد

شرکت Reliance Jio در گذشته نیز موبایل های بسیار ارزان قیمت را وارد بازار کرده است. گوشی Jio Phone چند سال قبل با قیمت 1500 روپیه هند (تقریباً 20 دلار) به بازار عرضه شد و بسیاری از مردم هندوستان را به استفاده از شبکه 4G سوق داد. پیش بینی می شود با عرضه این گوشی 5G ارزان قیمت به بازار نیز همین داستان تکرار شده و بسیاری از مردم هند از مزایای شبکه 5G بهره مند شوند.

موبایل 5G هندی ها اگر با قیمت 34 تا 68 دلار به بازار عرضه شود، از ارزان ترین گوشی های 5G حال حاضر دنیا نیز ارزان تر خواهد بود. در حال حاضر برخی از ارزان قیمت ترین موبایل های 5G محدود به بازار چین می شوند که از جمله آن ها می توان به ردمی 10X و ریلمی V3 اشاره کرد که به ترتیب 240 و 210 دلار قیمت دارند.

موبایل JioPhone 4G از سیستم عامل KaiOS استفاده می کرد، اما در حال حاضر مشخص نیست این گوشی 5G به چه سیستم عاملی مجهز خواهد شد. البته گوگل حدوداً سه ماه قبل 4.5 میلیارد دلار در Jio سرمایه گذاری کرد و از همکاری با این شرکت برای عرضه نسخه سبک اندروید خبر داد، بنابراین ممکن است موبایل 5G به نسخه جدیدی از سیستم عامل اندروید مجهز شود..

منبع: جام جم آنلاین

به "هند احتمالا به زودی از گوشی 5G با قیمت زیر 40 دلار رونمایی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هند احتمالا به زودی از گوشی 5G با قیمت زیر 40 دلار رونمایی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید