چین خطاب به آمریکا: در امور داخلی ونزوئلا مداخله نکنید

به گزارش دفتر آنلاین من، چین قاطعانه با تحریم یکجانبه و غیرقانونی کشورها مخالف است و از آمریکا می خواهد دخالت در امور داخلی ونزوئلا را متوقف کند.

چین خطاب به آمریکا: در امور داخلی ونزوئلا مداخله نکنید

به گزارش گروه بین الملل دفتر آنلاین من، هوا شونینگ سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به کیفر خواست وزارت دادگستری آمریکا علیه نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا و مقامات بلندپایه این کشور بیان کرد: چین قاطعانه با تحریم یکجانبه و غیرقانونی کشورها مخالف است و از آمریکا می خواهد دخالت در امور داخلی ونزوئلا را متوقف کند.

نیکلاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا در واکنش به اتهام فساد و معین جایزه برای دستگیری اش از سوی ایالات متحده، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور را یک گاوچران نژادپرست و بدبخت خوانده و هشدار داده که کشورش با تمامی قوا آمادهٔ هرگونه تهاجم خصمانه است.

وی خطاب به رئیس جمهوری ایالات متحده گفت: دونالد ترامپ، تو آدم بدبختی هستی. تو که یک زمانی در نیویورک صاحب بنگاه املاک بودی، حالا می خواهی روبط بین الملل را هم مثل یک زورگیر مافیایی حل وفصل کنی.

دادستانان ایالات متحده روز گذشته به خاطر سازمان دهی تشکیلات تروریستی و قاچاق گستردهٔ مواد مخدر به آمریکا و پولشویی علیه رئیس جمهور، رئیس مجلس موسسان، رئیس دادگستری و مدیر سابق اطلاعات ارتش ونزوئلا اعلام جرم کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "چین خطاب به آمریکا: در امور داخلی ونزوئلا مداخله نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین خطاب به آمریکا: در امور داخلی ونزوئلا مداخله نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید