هیچ اطلاعاتی درباره تهدید داخلی علیه مراسم تحلیف بایدن نیست

به گزارش دفتر آنلاین من، سرپرست وزارت دفاع آمریکا گفت، در حالیکه مقام های اجرای قانون در حال بررسی استقرار نیروهای گارد ملی در واشنگتن دی.سی هستند، اما هیچ اطلاعاتی درباره وجود تهدید داخلی برای مراسم تحلیف بایدن وجود ندارد.

هیچ اطلاعاتی درباره تهدید داخلی علیه مراسم تحلیف بایدن نیست

به نقل از پایگاه خبری هیل، کریستوفر میلر، سرپرست وزارت دفاع آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد: از آنجا که پشتیبانی نظامی برای رویدادهای بزرگ امنیتی امری عادی است، پنتاگون حضور گار ملی در واشنگتن دی.سی را بررسی می کند. ما اطلاعاتی که نشان دهنده تهدید داخلی برای مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب در 20 ژانویه وجود داشته باشد، نداریم.

وی ادامه داد: این نوع رسیدگی و بررسی اغلب از سوی مقام های اجرای قانونی برای رویدادهای مهم امنیتی انجام می شود. اگرچه در این مورد، دورنمای حضور نظامی یک امر منحصر به فرد محسوب می شود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس روز یکشنبه گزارش کرد که نگرانی ها درباره تهدیدهای داخلی باعث شده تا اف.بی.آی حضور نیروهای گارد ملی را در واشنگتن دی.سی به منظور افزایش تدابیر امنیتی در مراسم تحلیف مورد بررسی قرار دهد.

حدود 20 هزار نیروی گارد ملی در واشنگتن دی.سی و در روز تحلیف 20 ژانویه مستقر می شوند.

میلر همچنین از اف.بی.آی بابت کمک هایش قدردانی کرد و گفت: گارد ملی واشنگتن دی.سی برای آنهایی که به منطقه می آیند، آموزش ویژه در نظر دارد.

مقام های اجرای قانون به طرز ویژه ای تدابیر امنیتی را برای مراسم تحلیف بایدن و پس از آن بیشتر کرده اند که حامیان ترامپ روز ششم ژانویه به ساختمان کنگره یورش بردند.

این حمله پنج کشته و بیش از 100 بازداشت در پی داشته است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "هیچ اطلاعاتی درباره تهدید داخلی علیه مراسم تحلیف بایدن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ اطلاعاتی درباره تهدید داخلی علیه مراسم تحلیف بایدن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید