هوندا از نسخه تازه خودرو Civic در سرویس استریمینگ Twitch رونمایی کرد

به گزارش دفتر آنلاین من، Civic با قیمت ارزان، مصرف سوخت مناسب و امنیت بسیار بالایش در 4 سال گذشته یکی از پرفروش ترین خودروهای مسافربری در قاره آمریکا بوده است.

هوندا از نسخه تازه خودرو Civic در سرویس استریمینگ Twitch رونمایی کرد

به گزارش دفتر آنلاین من به نقل از روزیاتو، کمپانی هوندا از نسخه نوی از خودرو محبوب جمع و جور خود با نام Civic رونمایی نموده است. حتی در شرایطی که خودروسازان، از جمله هوندا، از شاسی بلندهای کراس اوور بیشتری رونمایی نموده و بعضی حتی مدل های سدان را به کلی رها نموده اند، Civic همچنان یکی از عوامل موفقیت هوندا در سال های اخیر به جای مانده است.

Civic با قیمت ارزان، مصرف سوخت مناسب و امنیت بسیار بالایش در 4 سال گذشته یکی از پرفروش ترین خودروهای مسافربری در قاره آمریکا بوده است و اکنون در جهت تبدیل شدن به پرفروش ترین خودروی هوندا در سال نو هم قرار گرفته است.

اکنون خودرو Civic در بیش از 170 کشور دنیا به فروش می رسد اما ایالات متحده به تنهایی نزدیک به نیمی از این فروش ها را به خود اختصاص داده است. این خودرو اولین بار در سال 1973 به بازار ایالات متحده معرفی گردید که مدت کوتاهی پس از معرفی در ژاپن رخ داد. Civic خیلی زود و تا حدودی به لطف بالا رفتن قیمت نفت و متعاقب آن، قیمت بنزین، پرفروش شد زیرا همه در پی خرید یک خودرو با مصرف کمتر بودند. با این وجود خودروهای شاسی بلند کراس اوور هنوز هم پرطرفدارترین خودروها بوده و پرفروش ترین مدل خودرو هوندا در ایالات متحده خودرو اسپرت جمع و جور CR-V بوده نه Civic.

اما خودرو Civic برای هوندا اهمیت قابل توجهی دارد زیرا خریداران جوان و ارزش محور را به خود جلب می نماید در حالی که قیمت کنونی این خودرو از 20,000 دلار آغاز می گردد. اما خریداران این خودرو با افزایش سن و عایدی بیشتر به محصولات هوندا وفادار می مانند. به همین علت است که هوندا تصمیم گرفت خودرو Civic نو خود را در پلتفرم اجتماعی و استریمینگ Twitch که مخصوص گیمرهاست معرفی کند. هوندا مدعی است که بیش از دو سوم از کاربران این سرویس زیر 35 سال سن دارند. هوندا مدعی است تنها خودروسازی است که یک کانال خاص در این سرویس مخصوص گیمرها دارد. خودرو نو Civic بزرگتر از مدل قبلی به نظر رسیده و طرح بیرونی اما به طور کلی تغییر یافته است.

این تغییرات به منظور بهتر دیده شدن راننده انجام شده و شیشه جلوی خودرو و کابین مسافران بیشتر به عقب برده شده تا حال و هوای بلندتری به خودرو داده گردد. بعلاوه شیشه جلوی خودرو به راننده نزدیک تر شده تا راننده دید بهتری نسبت به دو طرف داشته باشد. در داخل هم Civic نو اولین رشته مقیاس های تمام دیجیتالی به اسم تجهیزات استاندارد را خواهد داشت. هوندا تا به امروز هیچ جزییاتی در خصوص موتور یا سیستم انتقال این خودرو فاش ننموده به جز اینکه مدیر اجرایی این برند گفته است که سیستم انتقال قدرت درستی در تمامی نسخه ها در دسترس خواهد بود و دستکم به اسم یک گزینه وجود خواهد داشت.

کمپانی سازنده ادعا نموده که Civic نو قدرتمندتر بوده و مصرف سوخت ارزان تری نسبت به مدل های قبلی خواهد داشت. مدل نو Civic در اواخر فصل بهار به بازار عرضه شده و پیش از همه نسخه سدان آن به بازار خواهد آمد. بعد از آن نوبت به مدل های هاچ بک، Civic Si و Civic Type R خواهد رسید.

منبع: جام جم آنلاین

به "هوندا از نسخه تازه خودرو Civic در سرویس استریمینگ Twitch رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوندا از نسخه تازه خودرو Civic در سرویس استریمینگ Twitch رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید