معلمان تمام وقت 17.5 درصد فوق العاده ویژه جدا از طرح رتبه بندی دریافت می نمایند

به گزارش دفتر آنلاین من، جزئیات برقراری فوق العاده ویژه در احکام معلمان تمام وقت، توسط معاون برنامه ریزی و توسعه منابع تشریح شد.

معلمان تمام وقت 17.5 درصد فوق العاده ویژه جدا از طرح رتبه بندی دریافت می نمایند

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دفتر آنلاین من از وزارت آموزش وپرورش، علی الهیار ترکمن در خصوص جزئیات طرح معلم تمام وقت، اظهار کرد: در آموزش وپرورش دو مصوبه برای برقراری فوق العاده ویژه در حکم حقوقی شاغلین وجود دارد.

وی اضافه کرد: طبق مصوبه اول همکاران فرهنگی که 6 ساعت بیشتر از ساعات کاری مجاز خود خدمت می نمایند به عنوان معلم تمام وقت، معرفی شده و از افزایش 17.5 درصدی فوق العاده ویژه در حکم حقوقی خود برخوردار می شوند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین طبق مصوبه اخیر در راستای رتبه بندی فرهنگیان، با توجه به رتبه حرفه ای آن ها فوق العاده ویژه ای در حکم حقوقی این افراد برقرار شده است.

الهیار ترکمن با اشاره به این که معلمان می توانند همزمان از مزایای هر دو مصوبه فوق العاده ویژه استفاده نمایند، گفت: این مصوبات یکدیگر را نقض نمی نمایند یعنی برای نیروهای آموزشی با توجه به رتبه آن ها به صورت سیستمی فوق العاده ویژه برقرار می گردد و اگر همین نیروی آموزشی با اضافه کردن 6 ساعت به ساعت تدریس خود به معلم تمام وقت تبدیل گردد از مزایای فوق العاده ویژه طرح معلم تمام وقت نیز برخوردار می گردد.

وی در پایان گفت: با حمایت دولت و پیگیری وزیر آموزش وپرورش توانستیم امتیازات این افزایش حقوق را به صورت قانونی در بیمه و بازنشستگی فرهنگیان هم وارد کنیم.

4105

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "معلمان تمام وقت 17.5 درصد فوق العاده ویژه جدا از طرح رتبه بندی دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معلمان تمام وقت 17.5 درصد فوق العاده ویژه جدا از طرح رتبه بندی دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید