معرفی اپلیکیشن funimate؛ ویدیوهای مجذوب کننده بسازید

به گزارش دفتر آنلاین من، این روزها با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، اپلیکیشنی برای ویرایش و ایجاد تغییر روی ویدیو قطعا به کارمان می آید و این امر به مراتب برایمان راحت تر شده است. در این مطلب قصد داریم به معرفی اپلیکیشن funimate بپردازیم که شما را به یک ویرایشگر ویدیوی حرفه ای تبدیل می نماید و تجربه لذت بخشی را برایتان به ارمغان می آورد.

معرفی اپلیکیشن funimate؛ ویدیوهای مجذوب کننده بسازید

از آن جهت که افراد زیادی از فضای مجازی استفاده و فراوری محتوا می نمایند قطعا اپلیکیشنی برای ویرایش ویدیو بسیار ضروری به نظر می رسد. اپلیکیشن funimate با رابط کاربری ساده اما مجذوب کننده خود از محبوبیت بالایی برخوردار است و با بیش از 10 میلیون کاربر فعال توانسته است امتیاز 4.4 در گوگل پلی و 4.7 را در اپ استور به خود اختصاص دهد.

با نصب این اپلیکیشن بدون زحمت می توانید از ویژگی ها و گزینه های متعدد برای ساخت ویدیوهای جالب، مجذوب کننده و حرفه ای بهره ببرید. در این اپلیکیشن شما می توانید با استفاده از استیکرها، فیلترها، افکت ها، انیمیشن ها، موزیک و دیگر چیزهایی از این دست، ویدیوی مد نظر خود را به مراتب شیک تر و مجذوب کننده تر کنید. بعد از اینکه اپلیکیشن funimate را نصب و ثبت نام کردید با چند بخش روبرو می شوید که در ابتدا شما را به یاد اینستاگرام می اندازد. این اپلیکیشن شبکه اجتماعی اختصاصی خودش را دارد که می توانید در آن فعالیت کنید و با میلیون ها کاربر دیگر ارتباط بگیرید.

در منوی اول سمت چپ، اطلاعات کاربری شما، اینکه چه صفحه هایی را دنبال می کنید، چه کسانی شما را دنبال می نمایند و چه پست هایی را لایک کردید واقع شده است. در این بخش، شما قادر هستید که عکستان و یا نامتان را هم تغییر دهید. در منوی بعدی که Notification یا همان اعلانات است قادر خواهید بود که اعلاناتی را اعم از لایک و فالو مشاهده کنید.

در منوی وسط که با علامت به علاوه ی آبی معین شده است، می توانید وارد گالری خود شده و فایل دلخواه خود را انتخاب و بارگذاری کنید. بعد از اینکه فایل بارگذاری شد، این امکان فراهم می گردد تا تغییرات لازم را روی ویدیوی تان اعمال کنید. برای مجذوب کننده تر شدن ویدیوی تان می توانید از انیمیشن های موجود در هر قسمت فایلتان که می خواهید بهره ببرید. در بخش Search یا همان جست وجو، می توانید چالش های روز و متنوع ببینید و از دیدنیشان لذت ببرید. در منوی اصلی برنامه در سمت راست، ویدیوهای جدیدی که پیج آن ها را دنبال می کنید برای شما به نمایش درمی آیند که می توانید آن ها را لایک کنید، نظر خود را بنویسید و بعلاوه آن ها را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید.

یکی از قابلیت های مجذوب کننده اپلیکیشن funimate این است که در آن این امکان را خواهید داشت تا متن دلخواه تان را با فرمت و جلوه های ویژه روی ویدیوی مد نظر خود اعمال کنید. بعلاوه افکت ها و فیلتر های مجذوب کننده و زیبای اپلیکیشن funimate تجربه و حس ویرایش حرفه ای را برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این ها حتما تا به حال برایتان پیش آمده که ویدیویی دیدن کنید و موسیقی بک گراند خاصی که مدنظرتان است روی آن ویدیو باشد و بخواهید صدا را از تصویر جدا کنید؟ به همین دلیل گزینه ای در این برنامه موجود است که به شما اجازه می دهد که این کار را به راحتی انجام داده و آن قطعه را به صورت مجزا دریافت و گوش کنید.

در استفاده چند روزه ای که از این اپلیکیشن داشته ام باید این نکته را یادآور شوم که برای استفاده از آن (قسمت شبکه های اجتماعی) حتما باید در درجه اول دسترسی به اینترنت داشته باشید و در درجه دوم از نرم افزارهای تغییر دهنده IP بهره ببرید. با این حال با تمامی نکات خوب و مثبتی که گفته شد اپلیکیشن funimate حتما ارزش یک بار استفاده کردن را دارد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "معرفی اپلیکیشن funimate؛ ویدیوهای مجذوب کننده بسازید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اپلیکیشن funimate؛ ویدیوهای مجذوب کننده بسازید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید