سرمربی پیکان: برای کسب امتیاز مقابل سپاهان قرار می گیریم، در حد بضاعتمان تیم باکیفیتی داریم

به گزارش دفتر آنلاین من، گروه استان ها سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: دیدار با تیم با قدمت و با کیفیت سپاهان در نقش جهان کار بسیار دشواری است و امیدوارم از دیدار های گذشته خود به خوبی درس گرفته باشیم و بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی پیکان: برای کسب امتیاز مقابل سپاهان قرار می گیریم، در حد بضاعتمان تیم باکیفیتی داریم

به گزارش دفتر آنلاین من ازاصفهان، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور گفت: از این که افتخار این را داشتم در شهر زیبا و خوب اصفهان حضور داشته باشم، بسیار خوشحال هستم.

وی شرح داد: دیدار با تیم با قدمت و با کیفیت سپاهان در نقش جهان کار بسیار دشواری است و امیدوارم از دیدار های گذشته خود به خوبی درس گرفته باشیم و بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: امیدوارم نقاط قوت سپاهان را کنترل کرده و با امتیاز اصفهان را ترک کنیم. بازیکن غایب برای این دیدار نداریم و با تمام نفرات به مصاف سپاهان می رویم.

حسینی درباره پیروزی روحیه بخش در جام حذفی گفت: پس از 2 باخت بد در لیگ برتر مقابل استقلال و پرسپولیس، پیروزی در جام حذفی ریکاوری روحی بسیار خوبی برای تیم ما بود و در حد بضاعتمان فکر می کنم تیم با کیفیتی داریم.

17، س

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرمربی پیکان: برای کسب امتیاز مقابل سپاهان قرار می گیریم، در حد بضاعتمان تیم باکیفیتی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی پیکان: برای کسب امتیاز مقابل سپاهان قرار می گیریم، در حد بضاعتمان تیم باکیفیتی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید