رژیم آل خلیفه با بکارگیری شکنجه درصدد شکستن اعتصاب زندانیان است

به گزارش دفتر آنلاین من به نقل از المسیره، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد در تازه ترین گزارش خود درباره شرایط حقوق بشر در بحرین گفت که نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه سعی نموده اند با شلیک گلوله های صوتی در یکی از زندان های این رژیم اعتصاب زندانیان سیاسی را در هم بشکنند.

رژیم آل خلیفه با بکارگیری شکنجه درصدد شکستن اعتصاب زندانیان است

بر پایه این گزارش، نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با بکارگیری بالاترین سطح خشونت علیه زندانیان سیاسی بحرینی در بازداشتگاه جو و ضرب و شتم آنان در کوشش هستند تا اعتصابی را که از تاریخ 5 آوریل توسط شمار قابل توجهی از زندانیان شروع شده در هم شکنند.

اعتصاب زندانیان زندان جو در اعتراض به بازداشت عباس مال الله فعال سیاسی و محرومیت او از مداوای پزشکی که در نهایت به مرگ وی منجر شد، شروع شده است.

مارتا هورتودو سخنگوی کمیساریای حقوق بشر در بحرین در یک کنفرانس مطبوعاتی در حضور دفتر آنلاین من اظهار کرد: کمیساریای حقوق بشر عمیقاً نسبت به استفاده نیروهای امنیتی و پلیس بحرین از زور برای درهم شکستن اعتصاب در زندان این کشور ابراز تأسف می نماید. در نتیجه ضرب و شتم بعضی از زندانیان توسط نیروهای امنیتی 33 تن از آنان به ساختمان دیگری در زندان جو انتقال پیدا نموده اند.

لازم به ذکر است که شیوع ویروس کرونا در زندان های بحرین باعث شده تا مردم عادی و فعالان مدنی در بحرین علیه سیاست گذاری و رفتار غیرانسانی رژیم آل خلیفه با زندانیان سیاسی و شیوه مراقبت از آنان دست به تظاهرات بزنند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رژیم آل خلیفه با بکارگیری شکنجه درصدد شکستن اعتصاب زندانیان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رژیم آل خلیفه با بکارگیری شکنجه درصدد شکستن اعتصاب زندانیان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید