خاطره جالب محمود پاک نیت از سریال پدرسالار

به گزارش دفتر آنلاین من، محمود پاک نیت که این روز ها سر صحنه نوار زرد 2 است، خاطره ای از همکاری با کارگردان پدرسالار بیان نمود.

خاطره جالب محمود پاک نیت از سریال پدرسالار

به گزارش مهر، محمود پاک نیت بازیگر سریال کهنه سوار که این روز ها از شبکه آی فیلم روی آنتن می رود و از ساخته های اکبر خواجویی بوده است گفت: سریال کهنه سوار از آن کار های نوستالژیک است که خاطرات خیلی خوبی از آن دارم.

آن موقع جوان تر هم بودیم و انرژی بیشتری داشتیم. به خصوص که با بزرگانی مثل مرحوم محمدعلی کشاورز و زنده یاد حمیده خیرآبادی همکار بودیم.

او درباره علاقه اش به این سریال و پذیرفتن نقش ها بیان نمود: من تا نقشی را کامل نخوانم قبول نمی کنم. اگر بتوانم خودم را راضی کنم، آن وقت نقش را بازی می کنم.نقشم در سریال کهنه سوار هم مجذوب کننده بود و تا حالا مشابه اش را کار نکرده بودم، به همین دلیل به میزان کافی برایم مجذوب کنندهیت داشت.

پاک نیت با بیان خاطره ای از همکاری با کارگردان پدرسالار اظهار کرد: برای بازی در سریال پدرسالار بین شیراز و تهران در رفت و آمد بودم.مرحومه حمیده خیرآبادی در زمان تصویربرداری پدرسالار وقتی فهمید که همسرم هم بازیگر است به اطلاع مرحوم آقای خواجویی رساند.

آقای خواجویی گلایه کردند که چرا زودتر نگفتی و خانم صبرکن می توانست نقش یکی از دختران پدرسالار را بازی کند، اما خوب من از آشنابازی خوشم نمی آید و دلم نمی خواهد، چون خودم در یک سریال هستم همسرم هم حضور داشته باشد، مگر اینکه خواست کارگردان بر این باشد.

زمان سریال پدرسالار دو بچه هم در خانه داشتیم که واقعاً سخت بود همسرم آن ها را رها کند و به تهران بیاید. آقای خواجویی حتی می گفتند می گردد بچه ها هم بیایند و همگی در یک خانه ساکن شوید، اما در نهایت امکانش فراهم نشد.

البته خودم هم دوست نداشتم به واسطه من نقشی به همسرم داده گردد. این کار را درست نمی دانم و واقعاً متنفر هستم از این موضوع.

به هر حال، وقتی صحبت بازی در سریال کهنه سوار پیش امد آقای خواجویی گفتند فلان نقش را هم برای خانم صبرکن در نظر گرفته اند و به این ترتیب همسرم هم در این سریال بازی کرد.

این بازیگر درباره مقایسه کهنه سوار و پدر سالار گفت: قصه پدرسالار خیلی مجذوب کننده و جامع بود. محال بود مخاطب سریال را ببیند و نگوید فلان شخصیت سریال شبیه یکی از افراد خانواده یا فامیل است و خودمان شبیه اش را داریم.

شخصیت های سریال برای بیننده مجذوب کنندهیت داشتند و باورپذیر بودند، اما قصه کهنه سوار این ویژگی را نداشت. قصه این سریال درباره خانواده ای بود که به کشتی علاقه داشتند و همه خانواده ها لزوماً به کشتی علاقه ندارند.

او درباره فعالیت این روزهایش گفت: در سر صحنه سریال نوار زرد 2 به کارگردانی آقای سروش محمدزاده هستم. کار پلیسی مجذوب کننده و خوبی است که سری دومش ساخته می گردد.

البته تمامی عوامل این سریال از جمله بازیگرانش همه عوض شده اند و گروه جدیدی سری دوم را می سازند. برای بازی در سریال تب تاب به کارگردانی آقای داریوش مختاری هم قرارداد دارم که قرار است به زودی بازی ام شروع گردد.

منبع: فرارو

به "خاطره جالب محمود پاک نیت از سریال پدرسالار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره جالب محمود پاک نیت از سریال پدرسالار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید