آرایش غلیظ و عروسکی الهام حمیدی پس از ازدواج

به گزارش دفتر آنلاین من، خبرنگاران : الهام حمیدی هنرپیشه مطرح کشورمان است که او را با سریال مسافری از هند می شناسند. در این تصویر استایل لاکچری او را با میکاپ غلیظ می بینیم.

آرایش غلیظ و عروسکی الهام حمیدی پس از ازدواج

الهام حمیدی بازیگر کشورمان 2 برادر کوچکتر از خود دارد. الهام حمیدی دوست دارد هر کاری را به نحو احسن انجام دهد. الهام حمیدی متاهل است. الهام حمیدی برای بازی در فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک، پیروز به کسب تندیس زرین برترین بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه سینما شد. عکسی متفاوت از الهام حمیدی را در ادامه ببینید.

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی (زادهٔ 8 آذر 1356) هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. او تحصیلاتش را در رشتهٔ حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به انتها رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته است. وی یک ترم به کلاس های بازیگری رفته است و همان کلاس ها بود که برای بازی در آوایی در گلستان رامین لباسچی انتخاب شد.

در سال 1384 برای بازی در فیلم سینمایی خیلی دور خیلی نزدیک، پیروز به کسب تندیس زرین برترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانهٔ سینما شد. از مجموعه های تلویزیونی که حمیدی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است؛ می توان از مسافری از هند، زیر تیغ، آخرین دعوت، شوق پرواز و یوسف پیامبر نام برد. او بعلاوه بازی در فیلم هایی نظیر بچه های ابدی، ملک سلیمان و گهواره ای برای مادر را در کارنامه هنری خود دارد. او در سیزدهم بهمن سال 1397، خبر ازدواجش را در اینستاگرام خود اعلام نمود.

منبع : اقتصاد 24

منبع: رکنا

به "آرایش غلیظ و عروسکی الهام حمیدی پس از ازدواج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرایش غلیظ و عروسکی الهام حمیدی پس از ازدواج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید