بهره برداری از 9 طرح منابع طبیعی وآبخیزداری در استان تهران

به گزارش دفتر آنلاین من، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: همزمان با دهه فجر سال جاری 9 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار 227میلیارد ریال کلنگ زنی وافتتاح می گردد.

بهره برداری از 9 طرح منابع طبیعی وآبخیزداری در استان تهران

به گزارش دفتر آنلاین من علینقی حیدریان اضافه نمود: وسعت تحت پوشش طرح های آماده افتتاح منابع طبیعی بیش از 123هزار 400هکتار است و با افتتاح این طرحها برای 1081 نفر جویای کار فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی اعلام کرد: کنترل رسوب و کاهش خسارات ناشی از سیلاب، حفاظت از آب و خاک، جلوگیری از فرسایش و بهبود شرایط زیست محیطی، کاهش خسارات ناشی از خشکسالی و تغذیه سفره های زیرزمینی، بهبود اشتغال و ارتقای سطح عایدی روستائیان و آبخیزنشینان، بالا بردن ارزش تفرجگاهی منطقه ها زیرپوشش و حفظ، احیا و بازسازی معادن تخریب شده از اهداف مهم اجرای این طرح ها است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ادازه کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران حیدریان در خاتمه اظهارکرد: فراوری 200 هزار اصله نهال برای استفاده در طرح های بیابان زدایی و جنگلداری استان، زراعت چوب با کاشت گونه میس کاکتوس با هدف فراوری چوب و تقویت صنایع سلولوزی و ایجاد تجهیز شبکه رادیویی دیجیتال به منظور پایش و حفاظت عرصه ها از دیگر طرح های این اداره کل در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بهره برداری از 9 طرح منابع طبیعی وآبخیزداری در استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 9 طرح منابع طبیعی وآبخیزداری در استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید