شوک یزدانی و قاسم پور به تیم ملی کشتی ، شانس اصلی مدال های طلا از بین رفت!

به گزارش دفتر آنلاین من، طلای تضمین شده 2سال گذشته برای تیم ملی کشتی با مصدومیت دو ستاره ملی پوش حالا در هاله ای از ابهام واقع شده است.

شوک یزدانی و قاسم پور به تیم ملی کشتی ، شانس اصلی مدال های طلا از بین رفت!

به گزارش دفتر آنلاین من آنلاین، درحالی که آزادکاران ایران با شکست سنگین در مسابقات قهرمانی آسیا کار را تمام نموده اند، شوک مصدومیت کامران قاسمپور و در ادامه امیرمحمد یزدانی می تواند بدترین خبر برای سرمربی تیم ملی کشتی آزاد باشد. قطعا او امید دارد ناکامی قزاقستان را با مدال های دنیای صربستان به دست فراموشی بسپارد ولی با اتفاقات اخیر باید گفت شرایط برای تیم ایران در صربستان سخت خواهد بود.

لشگر مصدومان

طبق اعلام فدراسیون کشتی مسابقات جام تختی در رشته آزاد اوایل خردادماه در شهر ارومیه برگزار خواهد شد. براساس چرخه انتخابی تیم ملی، طلایی های دنیای صربستان و مسابقات قهرمانی آسیا از حضور در جام تختی معاف هستند. در مسابقات قهرمانی آسیا رحمان عموزاد به مدال طلا رسید که با مصدومیت پیمان بیابانی در وزن 65کیلوگرم ملی پوش قهرمانی آسیا شده بود. او تنها طلایی ایران در قهرمانی آسیا بود که طبق چرخه انتخابی تیم ملی به جهت کسب طلا در قهرمانی دنیا از حضور در جام تختی معاف خواهد بود. کامران قاسمپور دیگر طلایی ایران در قهرمانی دنیا بود که قرار بود با حضور در مسابقات رنکینگ قرقیزستان کارش را شروع کند ولی حالا شنیده می گردد مصدومیت نسبتا جدی کشاله ران دارد.

قاسمپور بدون شک مسابقات رنکینگ قرقیزستان را از دست داده است. او درباره مصدومیتش به دفتر آنلاین من گفت: یک مصدومیت نسبتا قدیمی داشتم که با استراحت خوب می شد ولی در این مدت برای آمادگی و شرکت در مسابقات مختلف تمریناتی داشتم که سبب شده پارگی کشاله ام بیشتر گردد. طبق صحبتی که با کادر فنی داشتم، قرار شد به تهران بیایم و کار فیزیوتراپی را انجام دهم و تحت نظر باشم تا سرعت بهبودم بیشتر گردد.

با توجه به اینکه قاسمپور مسابقات رنکینگ را از دست داده به نظر باید منتظر حضور او در مسابقات رنکینگ مجارستان در تیرماه باشیم تا حداقل پیش از مسابقات دنیای2023در یک تورنمنت رسمی روی تشک رفته باشد. قاسمپور دارنده مدال طلای دنیا در سال های 2021و 2022در کوشش است بعد از کسب سومین طلا در سال2023از وزن 92کیلوگرم به وزن المپیکی 97کیلوگرم برود.

امیرمحمد یزدانی در مسابقات قهرمانی دنیا صربستان در سال2022با قرعه رژیم اشغالگر روبه رو شد و طبق چرخه او هم از حضور در جام تختی معاف شد ولی قرار بود به مسابقات رنکینگ اعزام گردد که شنیده شده او هم از ناحیه کتف دچار مصدومیت است و شرایط مناسبی برای ادامه تمرینات ندارد. یزدانی سال2021موفق شد مدال نقره دنیا را در وزن 70کیلوگرم کسب کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "شوک یزدانی و قاسم پور به تیم ملی کشتی ، شانس اصلی مدال های طلا از بین رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک یزدانی و قاسم پور به تیم ملی کشتی ، شانس اصلی مدال های طلا از بین رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید