برگزاری 51 نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در بوشهر

به گزارش دفتر آنلاین من، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر از برگزاری 51 نمایشگاه و بازارچه فروش صنایع دستی در سال 98 اطلاع داد.

برگزاری 51 نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در بوشهر

به گزارش دفتر آنلاین من به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، محمدحسین ارسطو زاده گفت: سال گذشته سال رونق صنایع دستی استان بوده و صنعتگران در بیشتر نمایشگاه های ملی شرکت کردند و حضور در نمایشگاه های بین المللی هم تجربه دیگری بود که در سال 98 برای هنرمندان بوشهر رخ داد.

او با اشاره به برگزاری 18 نمایشگاه صنایع دستی استانی اضافه کرد: در بوشهر گالری های دائمی فروش صنایع دستی راداریم اما برای عرضه بهتر و حضور حدبیشتری مردم علاقه مند به صنایع دستی نسبت به برگزاری نمایشگاه در بیشتر شهرستان ها اقدام نموده ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر توضیح داد: برپایی 33 بازارچه موقت صنایع دستی در سال گذشته از دیگر فعالیت های معاونت صنایع دستی این اداره کل بود که از نوروز 98 شروع و طی سال نیز به مناسبت های مختلف باهدف حمایت از فراوری، بازارچه هایی را به طور موقت فعال کردیم که مورد استقبال بازدیدکنندگان نهاده شد.

او اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه ها پیوند هنر و تلفیق فراوریات است که در کنار فروش آن می توان بستر مناسبی را ایجاد کرد تا فراوریات هنرمندان ازنظر تنوع بروز گردد.

منبع: میراث آریا

به "برگزاری 51 نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 51 نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید