بازاریابی دیجیتال اوراکل با هوش مصنوعی

به گزارش دفتر آنلاین من، شرکت اوراکل بیان کرد از یک سیستم تازه هوش مصنوعی برای اتوماتیک کردن بخش های کلیدی فرایند بازاریابی دیجیتال خود استفاده خواهد نمود.

بازاریابی دیجیتال اوراکل با هوش مصنوعی

اوراکل که به دلیل ارائه خدمات نرم افزارهای پایگاه داده معروفیت دارد، با شرکت هایی مانند ادوب و سیلزفورس در زمینه فروش نرم افزارهای مبتنی بر کلود برای بازاریابی محصولات تجاری رقابت دارد. این نرم افزارها هزاران دلار قیمت دارند و بازاریابی آنها فرایندی سخت و پیچیده است.

مکالمه با افرادی که در خصوص خرید چنین نرم افزارهایی تصمیم می گیرند فرایندی حساس و سخت است و شکست در آن زیان های اقتصادی زیادی برای شرکت هایی مانند اوراکل دارد. از همین رو شرکت مذکور سیستم بازاریابی فیوژن خود را به ابزار هوش مصنوعی مجهز نموده است.

این سیستم قادر به طراحی اتوماتیک پیکارهای بازاریابی و معین این مساله است که افراد در حال تعامل به وسیله ایمیل یا پیغام های بازرگانی تا چه حد امکان دارد محصولات اوراکل را خریداری نمایند.

سیستم یادشده داده های خود را از منابع مختلفی جمع آوری می نماید که بعضی از آنها متعلق به خود اوراکل و بعضی دیگر هم متعلق به افراد و شرکت های ثالث است و اوراکل آنها را به مرور زمان به دست آورده است.،مهر

منبع: ایران آنلاین

به "بازاریابی دیجیتال اوراکل با هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازاریابی دیجیتال اوراکل با هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید