شروع ثبت نام پایه اولی ها در خراسان جنوبی، 18 هزار دانش آموز به شاد دسترسی ندارند

به گزارش دفتر آنلاین من، ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از فردا در خراسان جنوبی شروع می گردد.

شروع ثبت نام پایه اولی ها در خراسان جنوبی، 18 هزار دانش آموز به شاد دسترسی ندارند

به گزارش از ، واقعی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به شروع ثبت نام دانش آموزان پایه اول دبستان گفت: ثبت نام از اول خرداد ماه در استان شروع می گردد.

او اضافه کرد: ثبت نام بصورت حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام می گردد و امسال برای پایه اول و ششم معلم جذبی خواهیم داشت.

واقعی در خصوص حضور کادر اجرایی در مدارس اظهار کرد: کادر اجرایی حضورشان در مدارس اجباری می باشد و مثل سایر ادارات دولتی با کمترین تعداد در مدارس حضور می یابند تا شرایط دانش آموزان را رصد نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به حضوری بودن امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم توضیح داد: در رشته های کاردانش و فنی و حرفه ای در بعضی دروس، امتحان حضوری برگزار می گردد.

او از افتتاح 158 پروژه خیر ساز تا مهر ماه امسال اطلاع داد و اعلام کرد: غیر از مرکز استان، در سایر شهرستان ها کمبود فضای آموزشی با این پروژه ها کم رنگ تر می گردد.

واقعی با اشاره به وجود 18 هزارو 20 دانش آموز فاقد تبلت و گوشی در استان که به شبکه شاد دسترسی ندارند، اعلام کرد: 5 هزار و 169 تبلت با یاری استانداری خراسان جنوبی، 500 تبلت و گوشی با یاری مرکز آمار ایران و تعدادی با یاری خیرین و همکاران آموزش و پرورش استان تهیه شده و در اختیار این دانش آموزان قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه با برنامه ریزی های انجام شده هیچ دانش آموزی از تحصیل جا نمانده است، اضافه کرد: به وسیله آموزش حضوری، چاپ درسنامه و... توانستیم این کمبود را پوشش دهیم.

انتهای پیغام / س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شروع ثبت نام پایه اولی ها در خراسان جنوبی، 18 هزار دانش آموز به شاد دسترسی ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام پایه اولی ها در خراسان جنوبی، 18 هزار دانش آموز به شاد دسترسی ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید