مصالح ساختمانی

فعالیت 240 واحد تولیدی صنایع معدنی در استان ایلام

رئیس سازمان صمت ایلام گفت:240 واحد تولیدی صنایع معدنی در استان با اشتغالزایی یک هزار و 982 نفر فعال است.

5 آبان 1401

نجات 70 نفر از آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی 80 واحدی در شهرک عباس آباد خبر داد.

20 اردیبهشت 1401

کپی از معماری بادگیرهای یزد در دبی

استفاده از معماری ایرانی جهت جذب جهانگرد در دبیهر روز اخبار تازه از عملکردهای مثبت امارات جهت توسعه صنعت جهانگردی در یکی از توریستی ترین شهرهای خود یعنی دبی هستیم. خبری که این روزها در بیشتر رسانه نقل قول می گردد استفاده از شیوه معماری بادگیرها استان...

8 اسفند 1400

رونقی برای اقتصاد کشاورزی خراسان جنوبی

خبرنگاران/خراسان جنوبی نماینده مردم شهرستان های قائن و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: سال جاری تسهیلات مناسبی برای زرشک و زعفران تدارک دیده شد و پیگیر اجرای کامل طرح ها برای رونق اقتصاد کشاورزی استان هستیم.

22 بهمن 1400

مصالح ساختمانی غیر استاندارد، علت آتش سوزی اخیر برج دوبی

شعله های آتشی که به سرعت از دیوار های ساختمان یکی از معروف ترین هتل های لوکس شهر دبی بالا می رفت، در عرض چند لحظه شادی و هیجان افرادی را که برای جشن سال نو میلادی در مرکز شهر جمع شده بودند به ترس و وحشت تبدیل کرد.

29 دی 1400

راهی به نام جاده مرگ نداریم

یکی از وعده های وزیر راه وشهرسازی خداجافظی با جاده های مرگ و ناایمن بود اما رییس اسبق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای این تعریف را از جاده های کشور قبول ندارد و آن را غیرمنصفانه می داند.

30 شهریور 1400

6 ساختمان عجیب و دیدنی در بوئنوس آیرس، تصاویر

سفر به پایتخت آرژانتین شما را با دنیایی پر از شگفتی و تنوع روبه رو می نماید. قطعاً ساختمان های هر شهر، یکی از مهم ترین عناصر آن برای بازنمایی ویژگی های فرهنگی هستند. ما نیز شما را با بعضی از شگفت انگیزترین ساختمان های بوئنوس آیرس آشنا خواهیم کرد.

12 تیر 1400

ارگ تاریخی میشیجان، حافظه تاریخی خمین و نقطه طلایی جاذبه گردشگری

با بازسازی ارگ تاریخی میشیجان خمین و افزودن کاربری های نوینی شامل موزه گالری، موزه مردم شناسی، رستوران سنتی، غرفه های صنایع دستی و عکاسی و همینطور مجتمع اقامتی، یک نقطه طلایی در گردشگری منطقه احداث شد تا شاهد پویا شدن اقتصاد محلی روستای میشیجان باشیم.

18 اردیبهشت 1400

واکسیناسیون 3.5 درصدی مردم آلمان، کند و ناامیدکننده

در موج دوم آلمان مانند بسیاری از کشورها ناموفق ماند و در باتلاقِ بحران فرو رفت. مجموعه ای از محدودیت های شدید و جدیدتر اجرایی شد و شکایت های مردمی از شرایط افزایش یافت.

1 فروردین 1400