48 ساعت تا جریمه نجومی فیفا علیه پرسپولیس!

به گزارش دفتر آنلاین من، در فاصله دو روز تا انتها فرصت پرداخت مطالبات بوژیدار رادوشویچ، باشگاه پرسپولیس هنوز رسید واریز را به فیفا ارسال نکرده است.

48 ساعت تا جریمه نجومی فیفا علیه پرسپولیس!

به گزارش دفتر آنلاین من در حالی که همه باشگاه ها مشغول بحث و آنالیز برای انتخاب سرمربی یا خرید بازیکن هستند، پرسپولیس باید بخش قابل توجهی از منابع مالی خود را برای قسط دوم مطالبات بوژیدار رادوشویچ، به این دروازه بان کروات پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس ملزم به پرداخت 200 هزار یورو به این دروازه بان تا 15 ماه ژوئن است و نکته مهم اینکه اگر تا انتها روز کاری پانزدهم، رقم موردنظر به حساب رادو ننشیند، پرسپولیس 200 هزار یورو دیگر جریمه خواهد شد.

نکته مهم اینکه موعد مقرر برای پرداخت این جریمه هم به سرعت فرا خواهد رسید و به عبارتی پرسپولیس باید تا 26 مرداد ماه، 600 هزار یورو به رادوشویچ پرداخت کند که یک بدهی بزرگ خواهد بود.

به این ترتیب باشگاه پرسپولیس در کوشش است هرچه زودتر این رقم حدود ده میلیاردی را به حساب رادو واریز کند که البته برای پرسپولیس چند میلیارد بیشتر هم آب می خورد چرا که هزینه انتقال پول از ایران به مراتب بیشتر از حالت معمول است.

این در حالی است که بوژیدار رادوشویچ به علت قراردادی که محمدحسن انصاری فرد با او به امضا رساند، توانست این حکم سنگین را از فیفا بگیرد و پرسپولیس را برای چند سال، گرفتار یک پرونده عجیب و غریب کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "48 ساعت تا جریمه نجومی فیفا علیه پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "48 ساعت تا جریمه نجومی فیفا علیه پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید