112 مورد نقض آتش بس در الحدیده، 44 حمله جنگنده های سعودی به یمن

به گزارش دفتر آنلاین من به نقل از المسیره، نیروهای متجاوز سعودی و مزدوران آنها در 24 ساعت گذشته 112 مرتبه توافق آتش بس در استان الحدیده در غرب یمن را نقض کردند.

112 مورد نقض آتش بس در الحدیده، 44 حمله جنگنده های سعودی به یمن

یک منبع در اتاق عملیات افسران رابط و هماهنگی در الحدیده به شبکه المسیره گفت: از جمله مواردی که باعث نقض توافق آتش بس شد می توان به حمله دو هواپیمای جنگی به منطقه الجراحی و پرواز هواپیماهای جنگی و جاسوسی در حریم هوایی الجراحی اشاره نمود.

گروه های یمنی در جریان مذاکرات 13 دسامبر 2018 در استکهلم سوئد توافق آتش بس در الحدیده را امضا کردند. اما نیروهای ائتلاف سعودی از آن موقع به صورت مرتب این آتش بس را نقض نموده و در حال هدف قرار دادن غیرنظامیان در این استان هستند.

از سوی دیگر جنگنده های ائتلاف سعودی در 24 ساعت گذشته 44 بار استان شبوه را بمباران کردند. این جنگنده های بعلاوه شهرهای بیحان، عین و حریب را 37 مرتبه بمباران کردند. منطقه ها مختلف استان مارب نیز 16 مرتبه هدف حملات هوایی ائتلاف سعودی نهاده شد.

شهر السوادیه در استان البیضاء، شهر خب، الحزم و الشعف در استان الجوف و منطقه الاجاشر مشرف به منطقه نجران در مرز با عربستان نیز هدف حملات ائتلاف سعودی نهاده شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "112 مورد نقض آتش بس در الحدیده، 44 حمله جنگنده های سعودی به یمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "112 مورد نقض آتش بس در الحدیده، 44 حمله جنگنده های سعودی به یمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید