کرونا تا به امروز جان 82 کرمانی را گرفته است

به گزارش دفتر آنلاین من، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از جان باختن 82 نفر از شهروندان کرمان از ابتدای شیوع کرونا ویروس در این استان اطلاع داد.

کرونا تا به امروز جان 82 کرمانی را گرفته است

به گزارش گروه دانشگاه دفتر آنلاین من، شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از جان باختن 82 نفر از شهروندان کرمان از ابتدای شیوع کرونا ویروس در این استان اطلاع داد و گفت: با ارسال 398 نمونه به آزمایشگاه های استان کرمان، تست 52 نفر، شامل 12 مورد بیمار بستری، 14 مورد بیمار سرپایی، 2 مورد پرسنل و 24 مورد اطرافیان بیماران غربالگری شده در 24 ساعت گذشته از نظر کرونا مثبت شده است.

شفیعی با بیان اینکه از مبتلایان جدید، 27 نفر زن و 25 نفر مرد هستند، اضافه نمود: از این تعداد، 25 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 7 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 17 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، 2 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و یک نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد کل موارد دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان را تا به امروز، هزار و 775 نفر اعلام و توضیح داد: از این تعداد 745 مورد بیمار بستری و هزار و 30 مورد، بیمار سرپایی و اطرافیان بیمار هستند.

وی در انتها گفت: شایان ذکر است که در 24 ساعت گذشته، دو زن از شهرستان های تحت پوشش حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19، جان خود را از دست داده اند؛ بنابراین مجموع جان باختگان ابتلا به کرونا از ابتدا تا کنون در استان کرمان به 82 نفر رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کرونا تا به امروز جان 82 کرمانی را گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا تا به امروز جان 82 کرمانی را گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید