کارگاه تخصصی کلیات و مبانی آینده پژوهی با تحلیل مسائل فرهنگی ایران

به گزارش دفتر آنلاین من، معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس، کارگاه تخصصی کلیات و مبانی آینده پژوهی را برگزار می نماید.

کارگاه تخصصی کلیات و مبانی آینده پژوهی با تحلیل مسائل فرهنگی ایران

به گزارش دفتر آنلاین من، معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس با همکاری مرکز مطالعات آینده پژوهی این واحد در راستای تداوم ارائه خدمات آموزشی- تخصصی با هدف توانمندسازی معاونین و مدیران، کارگاه تخصصی مجازی کلیات و مبانی آینده پژوهی با تحلیل مسائل فرهنگی ایران را با حضور دکتر مسعود فراستخواه، عضو هیأت علمی مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی برگزار می نماید.

کارگاه کلیات و مبانی آینده پژوهی در تاریخ 27 آبان ماه 1400 از ساعت 10 الی 14 به شکل مجازی برگزار خواهد شد. آینده پژوهی به مثابه یک رهیافت میان رشته ای؛ خانواده و مطالعات آینده؛ آینده پژوهی، چه هست و چه نیست؟؛ انواع آینده ها؛ رویکردهای عمده روش شناختی در آینده پژوهی؛ تحلیل عِلّی لایه به لایه؛ تحلیل و نگاشت سناریوها و راهبردهایی برای آینده؛ کار جمعی و تمرین گروهی؛ مسائل و مسائل فرهنگی پیش رو؛ تحلیل مسائل فرهنگی براساس الگوهای آینده پژوهی و ترسیم منظره، سرفصل های این کارگاه عنوان شده است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کارگاه تخصصی کلیات و مبانی آینده پژوهی می توانند به وب سایت جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس مراجعه و یا شماره های 86-66565585-66123577 داخلی 103- 09909263547 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کارگاه تخصصی کلیات و مبانی آینده پژوهی با تحلیل مسائل فرهنگی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه تخصصی کلیات و مبانی آینده پژوهی با تحلیل مسائل فرهنگی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید