پیش بینی قیمت دلار امروز 2 بهمن 99

به گزارش دفتر آنلاین من، دیروز مراسم تحلبف ریاست جمهوری بایدن در امریکا برگزار گردید. در همین روز حدود ساعت سه بعد از ظهر دلار در محدوده 22 هزار و 850 تومان قرار داشت. همچنین در بازار متشکل قیمت دلار 21,709 تومان بود. امروز برای قیمت دلار چه پیش بینی هایی می گردد؟

پیش بینی قیمت دلار امروز 2 بهمن 99

در این مورد اقتصادنیوز نوشت: سه نگاه متفاوت در خصوص نوسانات روز اول بهمن در بازار وجود داشت؛ گروهی باور داشتند، سکه و دلار، در واکنش به صحبت های رییس کل بانک مرکزی در راستا صعودی قرار گرفتند؛ به باور آنها، معامله گران بازار مشکلاتی را که رییس کل بانک مرکزی از آنها سخن گفت، را جدی گرفت.

همتی در بخشی از صحبت های خود به کاهش درآمدهای نفتی اشاره نموده بود و در بخش دیگری عنوان نموده بود که آدرس دلارهایی که مخالفین از آن سخن می گویند را به او بدهند. در روزهای قبل، بعضی عنوان نموده بودند که دولت دلارهای احتکارشده ای دارد که در آستانه بعضی اتفاقات سیاسی می خواهد آن را آزادسازی کند.

عده دیگری معتقد بودند، دلار و سکه در روز دوشنبه کف های قیمتی خود را پیدا کردند، در نتیجه خریدها شدت گرفته است و بازار از این پس به دنبال سقف های قیمتی جدید خواهد بود. یرخی از معامله گران نیز معتقد بودند بعضی از معامله گران در آستانه ورود بایدن به کاخ سفید سعی داشتند، دلار و سکه های خود را در قیمت های بالاتر به فروش برسانند، در نتیجه سعی کردند جو هیجانی را در بازار روز چهارشنبه ایجاد نمایند.

همچنین دنیای اقتصاد نوشت: پس از ریزش شدید دلار و سکه، بازار در آخرین روز دی ماه و اولین روز بهمن ماه، افزایش قیمت را تجربه کرد. این مساله موجب شده است که بعضی از تحلیلگران از سرانجام فرایند نزولی بازارها خبر دهند.

از نگاه بعضی تحلیلگران فنی، چنین ریزشی احتیاج به یک برگشت قیمتی دارد. پس از ریزش سنگین آذر 97، بازار تا حدی رشد قیمت را تجربه کرد. از نگاه بعضی تحلیلگران دلار در صورتی می تواند به حرکت ریزشی دی ماه ادامه دهد و سرنوشتی متفاوت از آذر 97 پیدا کند که طی دو ماه آینده، بخشی از دارایی های بلوکه شده ایران آزاد شوند یا بخشی از تحریم های بانکی در همین سال 99 برداشته شوند. اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، ممکن است بار دیگر افزایشی ها به بازار بازگردند.

اخبار مرتبط با دلار را در صفجه اختصاصی ارز و طلا دفتر آنلاین من بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "پیش بینی قیمت دلار امروز 2 بهمن 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی قیمت دلار امروز 2 بهمن 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید