پاشایی: ثبات مهم ترین علت کیفیت خوب مس رفسنجان است

به گزارش دفتر آنلاین من، مربی تیم ذوب آهن اصفهان، ثبات را مهم ترین عامل موفقیت مس رفسنجان در لیگ بیست ویکم می داند.

پاشایی: ثبات مهم ترین علت کیفیت خوب مس رفسنجان است

به گزارش خبرنگار دفتر آنلاین من از رفسنجان، حسین پاشایی که به علت محرومیت مهدی تارتار در نشست خبری پیش از ملاقات ذوب آهن اصفهان و مس رفسنجان حاضر شده بود، گفت: مس و ذوب آهن سال جاری نشان داده اند از تیم های باکیفیت لیگ برتر هستند. در این مسابقه مقابل تیمی قرار می گیریم که از لحاظ فنی، یکی از تیم های خیلی خوب لیگ سال جاری بوده که ثبات در این سه سال و حفظ شاکله تیمی، مهم ترین علت این کیفیت خوب است.

وی با تمجید از گاندوها گفت: ذوب آهن تیم بسیار خوبی است که انگیزه فوق العاده ای برای ملاقات با مس و کسب نتیجه خوب دارد. در هفته های گذشته نشان دادیم از لحاظ کیفی، جزو تیم های تاپ لیگ برتر هستیم. امیدوارم زمین و عوامل جوی مانند باد، اجازه ارائه فوتبال بسیار خوبی را به دو تیم بدهد و هر تیمی که شایسته پیروزی است، به نتیجه دلخواه خود برسد.

مربی ذوب آهن در مورد مصدومان و محرومان تیمش برای ملاقات با مس رفسنجان توضیح داد: ابراهیم زاده، صدقی و پورعلی را به همراه نخواهیم داشت. چند بازیکن دیگر نیز همراه ما هستند که مصدومیت هایی دارند و امیدوارم با کوشش پزشکان، به ملاقات با مس رفسنجان برسند. اینقدر بازیکنان جوان و باانگیزه ای در تیم ما هستند که خلأ مصدومان در این مسابقه احساس نشود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاشایی: ثبات مهم ترین علت کیفیت خوب مس رفسنجان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشایی: ثبات مهم ترین علت کیفیت خوب مس رفسنجان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید