واکنش کنعانی زادگان به ویدیوی جنجالی فولادشهر!

به گزارش دفتر آنلاین من، پرسپولیس در ملاقات سخت و نزدیک در شرایطی پیروز شد با نتیجه 2 بر 1 از سد ذوب آهن عبور کند که گل اول بازی را دریافت نموده بود، ولی در نیمه دوم با دو تعویضی که یحیی گل محمدی در بخش هجومی داشت، توانست ورق را به سود تیمش برگرداند و پرسپولیس در روزی که اتفاقات زیادی را در اصفهان تجربه نموده بود، با سه امتیاز به تهران باز خواهد گشت.

واکنش کنعانی زادگان به ویدیوی جنجالی فولادشهر!

بلافاصله، اما پس از اتمام این مسابقه، ویدئویی جنجالی از محمدحسین کنعانی زادگان مقابل رختکن ذوب آهن منتشر شد که در فضای مجازی خیلی زود دست به دست شد واینطور ادعا شد که این بازیکن احتمالا با یکی از اعضای تیم فوتبال ذوب آهن درگیری داشته است.

در همین رابطه کنعانی زادگان مدافع ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگویی کوتاه ضمن رد اخبار و شایعاتی که پیرامون این ویدئو دست به دست می گردد، درباره ماجرا اینطور توضحی داد: نه اصلا اینطور نیست. شنانی (مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن) پیراهنم را خواسته بود و من برای دادن پیراهنم به رختکن ذوب آهن رفته بودم.

او سپس در واکنش به نیرو های انتظامی حاضر در استادیوم اضافه نمود: واقعا چیز خاصی نبود و نمی دانم چرا آن ها دخالت کردند. چون با این کارشان فقط جو را متشنج کردند.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "واکنش کنعانی زادگان به ویدیوی جنجالی فولادشهر!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کنعانی زادگان به ویدیوی جنجالی فولادشهر!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید