معرفی لوکیشن: سریال Game of thrones (قسمت سوم)

به گزارش دفتر آنلاین من، قسمت هجدهم از سری مقالات لوکیشن فیلم را به ادامه معرفی مکان های فیلمبرداری بی نظیرترین سریال تاریخ دنیا اختصاص داده ایم. پس با خبرنگاران همراه باشید تا سری به لوکیشن های سریال بازی تاج و تخت ها بزنیم.

معرفی لوکیشن: سریال Game of thrones (قسمت سوم)

بازی تاج و تخت ها

بازی تاج و تخت ها سریال آمریکائی با فضای قرون وسطی و ساخته دیوید بینیوف David Benioff و دان وایس Don Weiss است که از شبکه HBO پخش خواهد شد. این سریال، بر اساس رمان پرفروش ترانه یخ و آتش جرج آر. آر. مارتین George R.R. Martin و توضیح خشونت و کشمکش خانواده های درباری برای تکیه زدن بر تخت پادشاهی وستروز Westros ساخته شده است. این سریال در 17 آوریل 2011 در انگلستان و 18 آوریل در اسکای آتلانتیک شروع به کار خواهد نمود.

انتظار می رود این سریال تلویزیونی چند خط داستانی را از رمان ترانه یخ و آتش گرفته باشد. مارتین Martin نویسنده رمان اظهار داشته که فیلم نامه اولیه نسبت به اثر وی وفادار مانده است.

کارگردان این سریال ادعا نموده است که می تواند این سریال را برای 6 فصل انجام دهد اما منتقدان بر این باور بودند که دیوید بنیوف نمی تواند این سریال را بیش از 3 فصل انجام دهد اما حالا با گذشتن از فصل ششم، همه دنیا آرزو مینمایند تا هیچ وقت این سریال تمام نشود

سازندگان این مجموعه دیوید بنیاف و دی. بی. وایس قصد دارند تا در صورت توافق شبکهٔ اچ بی او حق ساخت مجموعه تلویزیونی تمامی قسمت های رمان تکمیل نشدهٔ را بخرند. آن ها پیش بینی می نمایند که سری کامل کتاب قابلیت فراوری حدود 80 ساعت فیلم، یعنی مدت زمان کافی برای 8 فصل را دارد .

در سال 2013 فرانک دوئلجر تهیه نمایندهٔ این مجموعه اعلام نمود ما احتمالاً تا 7 فصل ادامه خواهیم داد . بنیاف و وایس تأکید نموده اند که فراوری سریال را به علت انتظار برای انتشار کتاب بعدی مارتین متوقف یا آهسته نخواهند کرد. آن ها اعلام نموده اند که از طرح کلی مارتین برای انتها کتاب آگاه اند و نگران هستند که توسعه سریال به 10 فصل از هیجان و حرکت آن بکاهد. بنیاف و وایس احتمال می دهند که سریال زودتر از انتشار آخرین کتاب این مجموعه به انتها برسد .

تا 8ام آوریل سال 2014، 6 فصل از این مجموعه سفارش داده شده و 4 فصل آن به طور کامل فیلم برداری شده است. این مجموعه به طور میانه هر صفحهٔ کتاب را به 0.8 دقیقه فیلم تبدیل نموده است .

لوکیشن های سریال Game of thrones

ایرلند شمالی

جاده منتهی به سرزمین پادشاهی، ایرلند شمالی

مالت

ازدواج دنریس و مادر اژدها؛ آزوره، مالت

کرواسی

سرزمین پادشاهی؛ دوبرونیک، کرواسی

براوس؛ سیبنیک، کرواسی

میرین، قلعه Kliss ، کرواسی

اسپانیا

بلند پل ولانتیس: روم پل، کوردوبا، اسپانیا

کاخ سلطنتی دورن : کاخ Alcázar در رئال ، سویل، اسپانیا

ایسلند

شمال وستروس ؛ ذینگولیر ، ایسلند

مراکش

پنتوس ؛ ورزازات ، مراکش

ویدئو پشت صحنه سریال بازی تاج و تخت ها
ویدئو پشت صحنه سریال بازی تاج و تخت ها

خوانندگان محترم دفتر آنلاین من، اگر شما نیز از هواداران سریال بازی تاج و تخت ها هستید، لطفا نظرات خود را با ما و سایر مخاطبان به اشتراک گذارید. در ضمن می توانید تمام مطالب بخش لوکیشن فیلم را در صفحه اختصاصی آن مشاهده کنید.

منبع: کجارو / boredpanda.com / forum.cinemacenter.ir

به "معرفی لوکیشن: سریال Game of thrones (قسمت سوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی لوکیشن: سریال Game of thrones (قسمت سوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید