مخالفت با طرح مدیرعامل استقلال، تبلیغات محیطی دست سازمان لیگ ماند

به گزارش دفتر آنلاین من، جلسه هم اندیشی مدیران عامل باشگاه های فوتبال با مدیران فدراسیون و سازمان لیگ برای تصمیم گیری درباره بحث تبلیغات محیطی مسابقات لیگ و بعلاوه مجوز حرفه ای سازی برگزار گردید.

مخالفت با طرح مدیرعامل استقلال، تبلیغات محیطی دست سازمان لیگ ماند

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال از جمله نفراتی بود که در روزهای گذشته طرح خود را مبنی بر در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی به وسیله باشگاه ها عنوان کرد اما تمام مدیران باشگاه ها موافق این طرح نبوده و در نهایت با این موضوع مخالفت شد.

رسول فلاح مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز در خاتمه این نشست گفت: در تبلیغات محیطی سازمان لیگ متولی است. به جز چند باشگاه بقیه موافق بودند به سازمان لیگ یاری کنیم و کارگروه بهتری تشکیل بدهیم تا مدیران بیشتری اضافه شوند و راهکارهای بهتری برای تبلیغات محیطی بدهند. این صحبتها ادامه یافت و آخرش به این نتیجه رسیدند که سازمان لیگ خودش - تبلیغات محیطی فوتبال- انجام بدهد. نمی گردد تبلیغات دور زمین را خود باشگاه انجام بدهد.

فلاح ادامه داد: قرار شد کارگروهی که از قبل بود، تقویت گردد و چند مدیرعامل بخش خصوصی و بعلاوه تیم نظامی فجر سپاسی اضافه شوند. ان شاءالله این کارگروه کیفیت بهتری داشته باشد. موافق و مخالف نداشتیم؛ اینجا مجلس شورای اسلامی نبود و همه نظرشان را دادند.

وی درباره طرح مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید نمود: آقای آجورلو طرح داده بود که هر باشگاه خودش بیاید و تبلیغات محیطی را تضمین کند ولی متولی این کار سازمان لیگ است. به این جمع بندی رسیدیم که همان روش قدیم -تبلیغات محیطی به وسیله سازمان لیگ- ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مخالفت با طرح مدیرعامل استقلال، تبلیغات محیطی دست سازمان لیگ ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت با طرح مدیرعامل استقلال، تبلیغات محیطی دست سازمان لیگ ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید