شمس: منتظر 11 اردییهشت و تصمیم فیفا هستیم، امیدوارم مدیران استقلال و پرسپولیس به قولشان عمل نمایند

به گزارش دفتر آنلاین من، عضو کمیته فنی فوتسال گفت: امیدوارم مدیران استقلال و پرسپولیس که قول تیمداری در فوتسال را داده اند به قولشان عمل نمایند.

شمس: منتظر 11 اردییهشت و تصمیم فیفا هستیم، امیدوارم مدیران استقلال و پرسپولیس به قولشان عمل نمایند

به گزارش خبرنگار ورزشی دفتر آنلاین من، حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال در خصوص شرایط این روزهای فوتسال گفت: فعلا که ورزش تعطیل است و دنبال این هستیم که در اولین فرصت بازی فینال سال گدشته برگزار کنیم و قهرمان سال گذشته معین گردد.

وی ادامه داد: قرار است فیفا در تاریخ 11 اردییهشت تصمیم بگیرد که جام دنیای فوتسال را چه زمانی برگزار کند، اگر قرار بر این باشد مسابقات جام دنیای در شهریورماه برگزار گردد، مسابقات جام ملت های آسیا در مردادماه در ترکمنستان برگزار خواهد شد ولی اگر مسابقات جام دنیای به تعویق بیفتد جام ملت ها هم به عقب می افتد. ما منتظر 11 اردیبهشت و تصمیم فیفا هستیم.

عضو کمیته فنی فوتسال درباره تیم فوتسال ب توضیح داد: در جلسه ای که در کمیته فنی داشتیم مقرر شد که بعد از اینکه کار تیم ملی فوتسال تمام شد تیم ب هم تشکیل گردد.

شمس در خصوص اختلاف نظرش با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی گفت: اختلاف ما در خصوص تیم ب بود که سرمربی تیم ملی توقع داشت که زیر نظر او کار انجام گردد. با توجه به اینکه کمیته فنی تصمیم گرفته بود این کار مستقل انجام گردد، در جلسه جدیدی که برگزار گردید مقرر شد که تیم ب هم با سرمربی مستقل کار کند. البته با هماهنگی تیم جوانان و بزرگسالان تشکیل گردد.

وی در خصوص رکورد وحید شمسایی گفت: ما تصمیم گیرنده نیستیم، شاد می شدیم این رکورد در اختیار وحید شمسایی باقی می ماند. می دانم که هر روز تمرین می نماید و آماده است و قببا قرار بود 3-4 بازی محبت آمیز با تیم های قطر و فیلیپین انجام دهیم تا تعداد گل هایش را بالا ببرد،همان کاری که فالکائو در برزیل کرد ولی متاسفانه اتفاقاتی افتاد که نشد. ارزش وحید به آقای گل دنیا بودن نیست. او الان 44 سال دارد ولی روزی 12 کیلومتر می دود و این برای فوتسال ما کافی است که نماینده ای داریم که حالا حالاها آمادگی بدنش را حفظ می نماید.

شمس در پاسخ به این سوال که چرا تهران در مسابقات فوتسال تیم ندارد، اظهار داشت: دقیقا این مسئله ای هست که وجود دارد و تهران صاحب تیم نیست و تیم هایی که داریم در اطراف تهران در ورامین و شهرقدس هستند و این مشکل کاملا به چشم می آید. امیدواریم کسانی که قول دادند با آمدن شان به پرسپولیس و استقلال در فوتسال تیمداری می نمایند به قولشان عمل نمایند و این دو باشگاه از 100 میلیاردی که در فوتبال خرج می نمایند یک میلیارد هم در فوتسال خرج نمایند که در فوتسال هم حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شمس: منتظر 11 اردییهشت و تصمیم فیفا هستیم، امیدوارم مدیران استقلال و پرسپولیس به قولشان عمل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمس: منتظر 11 اردییهشت و تصمیم فیفا هستیم، امیدوارم مدیران استقلال و پرسپولیس به قولشان عمل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید