شمار مبتلایان به کرونا در مصر افزایش یافت

به گزارش دفتر آنلاین من، مصر با ثبت 149 مورد جدید در 24 ساعت گذشته شاهد بیشترین نرخ افزایش شمار مبتلایان به کرونا در یک روز بوده است که تعداد کل موارد ابتلا به کرونا در مصر را به یک هزار و 322 تن رساند.

شمار مبتلایان به کرونا در مصر افزایش یافت

به نقل از خبرگزاری رویترز، مصر با ثبت 149 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته، شاهد بیشترین نرخ افزایش شمار مبتلایان به کروناویروس از زمان شیوع این اپیدمی در ماه فوریه بوده است.

این کشور شمال آفریقا هم چنین هفت مورد مرگ جدید بر اثر ابتلا به کرونا را گزارش کرد که تا به امروز مجموعاً 85 قربانی کرونا در این کشور به ثبت رسیده است.

وزارت بهداشت مصر در بیانیه ای اظهار داشت که 259 نفر از بیماران کرونایی به طور کامل بهبود یافته و از بیمارستان ها مرخص شده اند.

هاله زائد، وزیر بهداشت مصر در یک نشست خبری تلویزیونی اظهار کرد: مصر یکی از کشورهایی است که طبق استانداردهای سازمان بهداشت دنیای در مقایسه با سایر کشورها آمار مبتلایان و قربانیان کمی داشته است.

مصر پرجمعیت ترین کشور عربی است که حدود 100 میلیون نفری جمعیت دارد. این کشور به منظور مقابله با شیوع ویروس همه گیر کرونا اقدام به اعمال قرنطینه شبانه و تعطیلی فرودگاه ها و اماکن توریستی خود نموده است.،ایسنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

به "شمار مبتلایان به کرونا در مصر افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به کرونا در مصر افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید