سربازی اجباری برای گروه پرطرفدار BTS

به گزارش دفتر آنلاین من، مدیر برنامه های گروه موسیقی BTS گفت اعضای این گروه به ترتیب و با رسیدن به سن قانونی به سربازی اجباری خواهند رفت.

سربازی اجباری برای گروه پرطرفدار BTS

به گزارش دفتر آنلاین من به نقل از رویترز، جین 29 ساله یکی از اعضای این گروه کی پاپ اهل کره جنوبی است که در ماه دسامبر 30 ساله خواهد شد و با توجه به اینکه تا به امروز از تمامی وقفه های قاونی برای تعویق دوره خدمت سربازی خود استفاده نموده به زودی باید به خدمت برود و حدود دو سال از این گروه جدا خواهد ماند.

سایر اعضا نیز به ترتیب و با رسیدن به سن مورد نظر به خدمت سربازی اعزام خواهند شد. در کشور کره جنوبی همه مردان 18 تا 28 سال باید به مدت 18 تا 21 ماه به خدمت سربازی اجباری بروند. در این میان قهرمانان المپیک و رقابت های آسیایی و بعلاوه موسیقیدانان کلاسیک که پیروز به کسب جوایز خاصی شوند از خدمت سربازی معاف خواهند شد و بعضی از قانون گذاران خواهان شامل شدن این قانون برای گروه BTS نیز شده اند.

گروه موسیقی BTS در سال 2013 اولین آلبوم خود را منتشر کرد که به سرعت به معروفیت دنیای شگفت انگیزی دست یافت و سال گذشته به عنوان اولین گروه موسیقی آسیایی توانست جایزه گرمی هنرمند سال را کسب کند.

دولت کره جنوبی با توجه به معروفیت دنیای این گروه موسیقی، آنها را به عنوان سفیر کسب میزبانی اکسپو دنیای سال 2030 برای این کشور انتخاب و معرفی نموده است.

  • آمار عجیب بیننده برای یک شب کنسرت مشهورترین گروه پاپ دنیا
  • گروه بی تی اس؛ از انحلال تا سفیر اکسپو 2030
  • محبوب ترین گروه موسیقی دنیا به دیزنی پیوست
منبع: همشهری آنلاین

به "سربازی اجباری برای گروه پرطرفدار BTS" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سربازی اجباری برای گروه پرطرفدار BTS"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید