زمینه همکاری با کشورهای پیشرفته در ورزش را ایجاد می کنیم

به گزارش دفتر آنلاین من و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، درجلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک، آسیایی و پاراسیایی که با حضور سفیر چین برگزار گردید، سید حمید سجادی با بیان اینکه ورزش فرصت های خوبی را برای تعامل میان کشورها ایجاد می نماید، گفت: کوشش خواهیم کرد با کشورهای پیشرفته در ورزش، از جمله کشورچین، زمینه همکاری های مشترک را ایجاد کنیم.

زمینه همکاری با کشورهای پیشرفته در ورزش را ایجاد می کنیم

وی در ادامه به نشست های اخیر خود و مسؤولان وزارت ورزش و جوانان با سفیر چین در ایران اشاره نمود و گفت: جلسات برگزار شده دستاوردهای بسیار خوبی درپی داشت که قطعاً در کوتاه ترین زمان، کارهای بزرگی را در دوحوزه ورزش و جوانان باهمکاری های مشترک، اجرایی خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه در توضیحاتی را در مورد نشست امروز ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک و اسیایی و پاراسیایی ارائه کرد و گفت: برای حضور پیروز در المپیک زمستانی چین و بازی های اسیایی هانگژو باید آنالیز ها دقیق و کارشناسانه باشد.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای ورزش ایران در هفته های اخیر اعلام کرد: این نتایج می تواند فرصت خوبی برای ارزیابی ها باشد، ضمن اینکه تاکید می کنم تمام ابعاد ورزش باید مورد توجه و با دقت نظر رصد گردد.

حمید سجادی درخصوص حضور پیروز در المپیک ها و بازی های آسیایی و پارآسیایی حضور کیفی کاروان ورزشی ایران با هدف کسب افتخار برای ایران را مورد توجه قرار داد و گفت: در نظر داریم تیم ها و ورزشکارانی را به این رویدادها اعزام کنیم که شانس کسب مدال یا ارتقا رنکینگ را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش حضور بانوان در این رویدادها را بسیار مهم برای وزارت ورزش و جوانان دانست و تاکید نمود: در تعدادی از رشته ها ورزشی، بانوان ما شانس کسب مدال دارند و در بعضی از رشته ها نیز در جهت پیروزیت و ارتقا قرار دارند که این نکات باید در اعزام های برون مرزی مورد توجه قراربگیرد.

وزیر ورزش وجوانان توضیح داد: باور داریم که بانوان کشورمان می توانند نقش مهمی در کسب مدال و افتخار برای ایران عزیز داشته باشند بنابراین معاونت امور بانوان و اعضا ستاد باید نگاه ویژه ای به این بخش از ورزش داشته باشند.

در این نشست دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک نقطه نظرات خود را پیرامون المپیک و پارالمپیک زمستانی و بازی های اسیایی و پاراسیایی گوانجو ارائه کردند.

علی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و پیمان فخری سرپرست کاروان ایران اعزامی به بازی های اسیایی گزارشی در مورد رشته هایی که شانس اعزام دارند ارائه کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زمینه همکاری با کشورهای پیشرفته در ورزش را ایجاد می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه همکاری با کشورهای پیشرفته در ورزش را ایجاد می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید