شعبانی بهار: جوانگرایی را در تیراندازی با کمان آغاز کردیم، اعزام ها براساس شاخص ها خواهد بود

به گزارش دفتر آنلاین من، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: تیم ریکرو که ترکیبی از جوانان و بزرگسالان است به مسابقات بنگلادش اعزام می شود، این اعزام بر اساس شاخص هایی است.

شعبانی بهار: جوانگرایی را در تیراندازی با کمان آغاز کردیم، اعزام ها براساس شاخص ها خواهد بود

به گزارش دفتر آنلاین من، غلامرضا شعبانی بهار در مورد رویدادهای پیش روی تیراندازی با کمان گفت: تیم ریکرو که ترکیبی از جوانان و بزرگسالان است به مسابقات بنگلادش اعزام می شود. این اعزام بر اساس شاخص هایی است که کمیته فنی و مربیان مشخص کردند و بر اساس همان الگو کار را دنبال می کنیم. جوانگرایی را در تیم شروع کردیم و بچه ها زیر 21 سال هستند.

وی در مورد حضور کامپوند در بازی های آسیایی هانگژو و برنامه های فدراسیون در این رشته گفت: کار را از همین الان شروع کردیم. کامپوند جزو رشته هایی است که روی آن هدف گذاری کردیم. تمرینات را مدت ها است که شروع کردیم . همچنین این تیم ماه آینده در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا می کند و تا قبل از شروع بازی های آسیایی و در نیمه اول 1401 در مسابقات بین المللی شرکت خواهد کرد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در مورد تامین هزینه های پاراتیراندازی با کمان و لزوم حمایت از این ورزشکاران گفت: اردوی تیم پارا به زودی شروع می شود و بهمن ماه هم مسابقات قهرمانی جهان را در بخش تیمی داریم. کمیته پارالمپیک حمایت ذاتی خود را انجام می دهد و ما هم همه شرایط را فراهم می کنیم. کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش هم حمایت همیشگی خود را دارد. امیدوارم اتفاقات خوبی در این بخش رخ دهد.

شعبانی بهار در مورد زمان احداث ساختمان اداری فدراسیون شرح داد: ساختمان اداری در مراحل پایانی قرار گرفته است و تا یکی دو ماه آینده ساختمان اداری را به ساختمان نو منتقل می کنیم .

وی در مورد اینکه قرار بود بیابانی به تیم کامپوند اضافه شود، اضافه کرد: این موضوع در اختیار خودش است و اگر دوست داشته باشد می تواند به ترکیب اضافه شود. خودش باید با مربیانش تصمیم بگیرد ما آمادگی حضور وی را دارد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در مورد مربی زهرا نعمتی گفت: تصمیم گیری در مورد مربی زهرا نعمتی هم با کمیته ملی پارالمپیک است و ما هم در کنار او هستیم فعلا مشخص نیست با پاکزاد تمریناتش ادامه خواهد داشت یا خیر.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شعبانی بهار: جوانگرایی را در تیراندازی با کمان آغاز کردیم، اعزام ها براساس شاخص ها خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعبانی بهار: جوانگرایی را در تیراندازی با کمان آغاز کردیم، اعزام ها براساس شاخص ها خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید