زمانی برای مردن نیست در جمع 5 فیلم پرفروش تاریخ انگلیس

به گزارش دفتر آنلاین من، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوودریپورتر، بیست وپنجمین قسمت از مجموعه جیمز باند علاوه بر طوفانی که در بازارهای جهانی به پا کرد در خانه نیز از پیش بینی ها فراتر رفته و در راستا تبدیل به پنجمین فیلم پرفروش تاریخ انگلیس قرار گرفته است.

زمانی برای مردن نیست در جمع 5 فیلم پرفروش تاریخ انگلیس

فیلم زمانی برای مردن نیست به کارگردانی کری فوکوناگا و بازی چهره هایی چون دنیل کریگ، لیا سیدو، بن ویشاو، نائومی هریس، رالف فینس، کریستف والتز، رامی مالک، آنا د آرماس و لاشانا لینچ که با بودجه 250 تا 300 میلیون دلاری ساخته شده با گذشت یک ماه از اکران تا به امروز 117 میلیون و 300 هزار دلار در سینماهای انگلیس فروش نموده و تنها 3 میلیون و 800 هزار دلار از مجموع فروش 121 میلیون و 100 هزار دلاری فیلم انتقام جویان: خاتمه بازی کم دارد تا بتواند جایگاه پنجمین فیلم پرفروش تاریخ انگلیس را از این فیلم ابرقهرمانی برباید. از آنجایی که این فیلم در پنجمین آخر هفته از اکران 4 میلیون و 800 هزار دلار فروش کرد، انتظار می رود جیمز باند تازه این هفته به جایگاهی که انتظار دارد برسد به ویژه با توجه به آن که سینماهای انگلیس این روزها با هیچ محدودیت کرونایی روبه رو نیستند.

این یک دستاورد بزرگ برای فیلم زمانی برای مردن نیست و استودیو یونیورسال است چون اگرچه انگلیس به طور سنتی بازار بزرگی برای فیلم های جیمز باند است اما با توجه به سناریوهایی که این فیلم به علت شیوع کرونا با آنها روبرو شد کمتر کسی انتظار داشت بتواند به پای فروش انتقام جویان: خاتمه بازی (2019) برسد چه برسد به آن که از آن جلو هم بزند.

اگر این پیش بینی محقق گردد، فیلم زمانی برای مردن نیست در لیست 5 فیلم پرفروش تاریخ انگلیس به دو فیلم دیگر مجموعه جیمز باند یعنی اسکای فال و اسپکتر خواهد پیوست. اسکای فال با 140 میلیون و 594 هزار دلار فروش در جایگاه دوم این لیست واقع شده است و اسپکتر با 129 میلیون و 695 هزار دلار فروش در جایگاه سوم. دو فیلم به جامانده در این لیست یکی جنگ ستارگان: نیرو برمی خیزد است و دیگری آواتار که به ترتیب با 167 میلیون و 845 هزار دلار و 128 میلیون و 63 هزار دلار فروش در جایگاه اول و چهارم هستند.

فروش زمانی برای مردن نیست تا به امروز در گیشه جهانی نیز از مرز 600 میلیون دلار عبور نموده است.

منبع: ایرنا زندگی

به "زمانی برای مردن نیست در جمع 5 فیلم پرفروش تاریخ انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمانی برای مردن نیست در جمع 5 فیلم پرفروش تاریخ انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید