رقابت مثلث رئال، بارسا و سیتی بر سر جذب هالند

به گزارش دفتر آنلاین من، خبرگزاری خبرنگاران- رئال مادرید پس از اطمینان در خصوص جذب کیلیان ام باپه، اکنون برای خرید ارلینگ هالند آماده می گردد.

رقابت مثلث رئال، بارسا و سیتی بر سر جذب هالند

به گزارش دفتر آنلاین من، ارلینگ هالند پاسخ مثبت خود برای انتقال به رئال مادرید را اعلام نموده و به اطلاع سران این باشگاه رسانده که در تابستان 2022 منتظر نهایی شدن این انتقال است. هالند می خواهد در همین تابستان راهی مادرید گردد و تا آخرین لحظه منتظر رئال مادرید خواهد ماند. او پس از اعلام موافقت خود برای حضور در رئال مادرید، منتظر قدم بعدی این باشگاه یعنی مذاکره با دورتموند و نهایی کردن انتقال است.

در حالی که رئال مادرید با اطرافیان بازیکن در ارتباط است، بارسلونا و منچستر سیتی با مدیر برنامه های ارلینگ هالند ارتباط برقرار نموده اند. دیدار سران بایرن مونیخ با رایولا به هالند مربوط نمی شده و در خصوص رایان خرافنبرخ بوده است. به نقل از فابریتزیو رومانو، در ماه فوریه اخیر مینو رایولا با حضور در موناکو، مذاکراتی در خصوص شرایط بازیکنان تحت وکالتش با باشگاه های مختلف داشت. رایولا در جلساتی جداگانه با مدیران باشگاه بارسلونا و چیکی بگیرستین مدیر ورزشی باشگاه منچستر سیتی، در خصوص شرایط ارلینگ هالند صحبت نموده است. با این حال همچنان هیچ توافقی برای انجام یک انتقال احتمالی وجود ندارد. از طرف دیگر، سران رئال مادرید ماه ها با اطرافیان هالند در ارتباط بوده اند و از نزدیک شرایط بازیکن را زیر نظر دارند، اما هنوز دیداری با مینو رایولا نداشته اند.

البته بارسلونا نیز برای جذب ارلینگ هالند در تابستان 2022 از همواره مصمم تر است. بارسلونا پیشنهاد قراردادی پنج ساله به ارزش 195 میلیون یورو ناخالص برای جذب ارلینگ هالند، مهاجم نروژی و 21 ساله دورتموند به مینو رایولا ارائه نموده است. به نقل از موندو دپورتیوو، این که ارلینگ هالند بزرگ ترین هدف جابجاییی بارسلونا در تابستان است، بر کسی پوشیده نیست. هفته پیش تلگراف هلند بیان کرد خوان لاپورتا به همراه یوردی کرایوف در موناکو با مینو رایولا جلسه ای داشته اند.

روزنامه ال اسپورتیوو کاتالونیا گزارش کرد که ژاوی، سرمربی بارسلونا روز سه شنبه به مونیخ سفر کرد تا شخصاً با ارلینگ هالند که برای گذراندن دوران ریکاوری اش در مونیخ حضور دارد، دیدار نموده و برنامه های خود را برای او توضیح دهد. امروز عصر نیز دپورتس کواترو از پیشنهاد بارسلونا برای ارلینگ هالند پرده برداشت.

خوان لاپورتا در جلسه با مینو رایولا، مدیر برنامه ارلینگ هالند قراردادی پنج ساله به ارزش 195 میلیون یورو را برای این مهاجم نروژی پیشنهاد داده است. در این قرارداد پنج ساله، دستمزد ارلینگ هالند فصل به فصل افزایش می یابد و در نهایت در طول پنج سال، او 195 میلیون یورو دستمزد ناخالص دریافت خواهد نمود. بدین ترتیب که 20 میلیون یورو در فصل اول، 30 میلیون یورو در فصل دوم، 40 میلیون یورو در فصل سوم، 50 میلیون یورو در فصل چهارم و 55 میلیون یورو در فصل پنجم، دستمزد ناخالص ارلینگ هالند در صورت پذیرفتن پیشنهاد بارسلونا خواهد بود.

مینو رایولا در مذاکره با لاپورتا به صراحت بیان کرد که قراردادی سه ساله با بند تمدید قرارداد اختیاری دو ساله را به عقد قراردادی پنج ساله ترجیح می دهد. با توجه به این که ارلینگ هالند تا تابستان 2024 با دورتموند قرارداد دارد، بارسلونا برای جذب این مهاجم باید مبلغی در حدود 80 میلیون یورو نیز به زنبورها پرداخت کند که در واقع همان بند فسخ قرارداد اوست.

سران بارسلونا می دانند که برای بازگرداندن تیمشان به رقابت با تیم های بزرگ اروپایی، باید یک تابستان پیروزیت آمیز را مکمل پنجره جابجاییی پیروز ژانویه بکنند. اهداف بارسا از مدت ها پیش تعیین شده اند و مدیر برنامه دو تن از آنها یعنی ارلینگ هالند و نصیر مزروعی، مینو رایولا است. رقابت شدیدی میان رئال مادرید، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی برای به خدمت گرفتن هالند وجود دارد و بارسلونا نیز در این رقابت حضور دارد و سعی در متقاعد کردن مهاجم نروژی دورتموند برای امضای قرارداد دارد. به همین دلیل، خوان لاپورتا و یوردی کرایوف (رئیس و عضو کادر ورزشی بارسلونا) اخیرا در موناکو با مینو رایولا دیدار داشته اند. تا هم در خصوص جذب هالند مذاکراتی داشته باشند و هم شرایط نصیر مزروعی، مدافع راست آژاکس (که تنها چند ماه از قراردادش به جای مانده) را جویا شوند.

در خصوص نصیر مزروعی همه چیز آسان به نظر می رسد، دو طرف از همین حالا در حال مذاکره بر سر دستمزد و مدت قرارداد هستند؛ اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مدافع راست 24 ساله مراکشی به جمع شاگردان ژاوی می پیوندد. در خصوص هالند اما قضیه فرق دارد، جدای از رقابت شدیدی که برای امضای قرارداد با او وجود دارد، بارسلونا باید 75 میلیون یورو به دورتموند بپردازد، حق کمیسیون رایولا و پدر بازیکن را پرداخت کند و دستمزد نجومی بازیکن را تهیه کند. خوان لاپورتا امروز و در مراسم افتتاحیه مستند سه گانه تیم زنان بارسلونا گفت:

در جابجایی زمستانی خیلی خوب کار کردیم و ایده ما این است که در تابستان حتی از آن هم بهتر کار کنیم. امیدواریم در جابجایی بعدی هم خوب کار کنیم تا از دستاوردمان در سرانجام ماجرا، راضی باشیم.

این نخستین دیدار خوان لاپورتا با مینو رایولا طی ماه های اخیر نبود، مدیربرنامه های ارلینگ هالند حدود یک سال قبل همراه با پدر این بازیکن به بارسلونا سفر کرد و با سران باشگاه مصاحبه کرد. حدود سه ماه قبل هم در تورین، رئیس باشگاه بارسلونا یک دیدار دیگر با رایولا ترتیب داده بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "رقابت مثلث رئال، بارسا و سیتی بر سر جذب هالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت مثلث رئال، بارسا و سیتی بر سر جذب هالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید