از لواندوفسکی تا هالند و امباپه؛ بارسلونا در پی یک فوق ستاره

به گزارش دفتر آنلاین من، خبرگزاری خبرنگاران- انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا بنا به سه علت، ناممکن است.

از لواندوفسکی تا هالند و امباپه؛ بارسلونا در پی یک فوق ستاره

به گزارش دفتر آنلاین من، هدف بارسلونا برای فصل جابجایی تابستان پیش رو، جذب یک مهاجم گل زن است. همه اروپا می دانند که بارسا طی ماه های اخیر به جذب ارلینگ هالند علاقه نشان داده اما طی هفته های اخیر، نام بازیکنانی نظیر روبرت لواندوفسکی هم به میان آمده است. به نقل از فرناندو پولو از موندو دپورتیوو، با توجه به رقابت شدید برای جذب هالند و اعتبار قرارداد روبرت لواندوفسکی تا سال 2023 با بایرن مونیخ، بعضی واسطه ها این گلزن لهستانی را به بارسلونا پیشنهاد نموده اند. لواندوفسکی از ادامه فوتبالش در باواریا مطمئن نیست و قراردادش را هنوز با بایرن تمدید ننموده است. این ها باعث شد شایعاتی در مورد توافق اولیه بارسلونا و لواندوفسکی به وجود بیاید.

پینی زهاوی، مدیربرنامه لواندوفسکی با خوان لاپورتا، رییس بارسلونا روابط خوبی دارد اما با وجود این، هیچ مذاکرات پیشرفته ای میان آن ها جهت انتقال ستاره لهستانی شکل نگرفته است. لواندوفسکی در صدر لیست اولویت های بارسلونا نیست چرا که گزینه اول آن ها ارلینگ هالند است. محمد صلاح، گزینه جانشین بلوگرانا در صورت ناکامی در جذب این مهاجم نروژی است و پس از آن ها، شاید بارسا گوشه چشمی به جذب لواندوفسکی هم داشته باشد.

بارسلونا هیچ شکی درباره توانایی های فنی لواندوفسکی ندارد و می داند که او یک گلزن بالفطره است اما سن این مهاجم لهستانی، بزرگ ترین تردید کاتالان ها به شمار می رود. روبرت لواندوفسکی در تابستان پیش رو، 34 ساله می گردد و این دلیلی است که بارسا میل زیادی برای اقدام جهت لواندوفسکی ندارد. علاوه بر این، بارسلونا می داند بایرن مونیخ ستاره اصلی خط حمله اش را مقرون به صرفه واگذار نخواهد کرد و خود بازیکن هم می خواهد آخرین قرارداد بزرگ حرفه ای خود را با دست مزدی قابل توجه ببندد. همه این عوامل دست به دست هم می دهد تا انتقال لواندوفسکی به بارسلونا یک امر ناممکن گردد.

بارسلونا پس از حضور ژاوی روی نیمکت این تیم شرایط بهتری را نسبت به قبل تجربه نموده و این موضوع باعث شده که اوضاع در بیرون از زمین نیز برای این باشگاه بهبود پیدا کند. لاپورتا از وقفه دیدارهای ملی استفاده کرد و با حضور در شبکه RAC1 به بسیاری از سوالات پیرامون شرایط بارسا و بازیکنان این تیم پاسخ داد.

تغییر سرمربی: ژاوی عملکردی فوق العاده ای داشته است. ما فوتبالی که می خواهیم را ارائه می دهیم و این چیزی است که به آن باور داریم. همه چیز با یک فرایند تعیین پیش می رود. ژاوی به بازیکنان انگیزه داده و سبک خودش را در تیم جا انداخته است. خریدهای نو خیلی زود با تیم سازگار شده اند. ما در جهت درستی قرار داریم.

تغییر جو تیم: ما به این بازیکنان افتخار می کنیم. آنها سبک درست بازی بارسا را ارائه می نمایند. این بازی بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز است. آنها برترین بازیکنان جهان هستند. این موضوعی است که ما روی آن تاکید داریم و برای ما بسیار مهم است. ما می خواهیم تاریخ سازی کنیم و من هیجان بازیکنان در این زمینه را می بینم.

جزییات توافق با اسپاتیفای: من سعی کردم تمام نکات ممکن را برای جلب نظر شرکا شرح دهم چون شرایط این باشگاه ما را مجبور کرد که با اسپاتیفای به توافق برسیم. مبالغ در حسابرسی سالانه منتشر می گردد. آنها در حال حاضر نمی خواهند هیچ چیزی فاش گردد و ما در شرایط اقتصادی ای نیستیم که از چنین قراردادی با این ویژگی ها دست بکشیم.

تمدید قرارداد گاوی و آرائوخو: آنها شرایط خوبی دارند. این دو بازیکن برای ما بسیار مهم هستند و می خواهند به همین فرایند ادامه دهند. ما به توافق خواهیم رسید. من از این فرصت استفاده می کنم تا بگویم که این بازیکنان باید شرایط اقتصادی ما را درک نمایند.

دمبله: اتفاقی مشابه برای سرخی روبرتو رخ داد. ما پیشنهادی به او دادیم که نپذیرفت. ما او را دوست داریم و نظر خوبی نسبت به او داریم. اگر به توافق برسیم باید در چارچوب محدودیت دستمزدی باشد که داریم. من با احترام این موضوع را مطرح می کنم اما نمایندگان او بارها ما را شوکه کردند. این موضوع کمی گیج نماینده شده است.

هالند یا امباپه؟: هرکس که به صراحت بگوید که دوست دارد برای بارسلونا بازی کند. امروز هیچکدام از آنها چنین حسی را به من منتقل ننموده اند. هرچیزی که دریافت نموده ایم شرایط اقتصادی ای است که ما به هیچ وجه نمی پذیریم.

صلاح، لواندوفسکی؟: آنها بازیکنان بزرگی هستند. همه بازیکنان بزرگ می خواهند به بارسا بیایند اما من نمی خواهم شرایط را سخت کنم.

ژوائو فلیکس: من علاقه زیادی به او دارم. مدیر برنامه او از این موضوع باخبر است. او بازیکن بزرگی است و من دوستش دارم. درست است که احتمال معاوضه با گریزمان وجود دارد. ما سعی کردیم اما اتلتیکو نمی خواهد او را از دست بدهد.

خریدهای احتاقتصادی فصل آینده: ما در آستانه نهایی کردن دو خرید هستیم. یک مدافع میانی و یک هافبک. بله، رافینیا هم جزو گزینه هاست چون بازیکن بزرگی است. ما رابطه خوبی با او داریم. دکو، مدیر برنامه او، صحبت هایی زیادی با ما نموده تا اشتباه نکنیم. این موضوع یاری بسیاری به ما نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "از لواندوفسکی تا هالند و امباپه؛ بارسلونا در پی یک فوق ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از لواندوفسکی تا هالند و امباپه؛ بارسلونا در پی یک فوق ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید