خبرنگاران صعود یاران صادق محرمی و گلزنی به یادماندنی اللهیار مقابل لسترسیتی

به گزارش دفتر آنلاین من، تهران- خبرنگاران- در هفته پنجم مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا 2 ستاره ایرانی خوش درخشیدند.

خبرنگاران صعود یاران صادق محرمی و گلزنی به یادماندنی اللهیار مقابل لسترسیتی

به گزارش دفتر آنلاین من، هفته پنجم مرحله گروهی مسابقات لیگ اروپا با انجام 24 بازی در 12 گروه به انجام رسید و نتایج جالبی به دست آمد. لژیونرهای ایرانی نیز عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشتند.

در گروه جی، تیم فوتبال آاِک آتن یونان در حضور 30 دقیقه ای کریم انصاری فرد مقابل میهمان خود اسپورتینگ براگای پرتغال بازنده شد تا با سه امتیاز در قعر جدول گروه قرار بگیرد. براگا نیز با 10 امتیاز در صندلی دوم نهاده شد.

در دیگر بازی این گروه اما شاهد گلزنی یک ایرانی بودیم. تیم زوریای اوکراین در خانه با نتیجه یک بر صفر از سد تیم مدعی لسترسیتی گذشت. تک گل بازی در دقیقه 84 توسط اللهیار صیادمنش مهاجم 19 ساله زوریا زده شد.

بازیکن اسبق استقلال از دقیقه 81 وارد زمین شده بود. این برد اما برای صعود زوریا کافی نبود و این تیم با 6 امتیاز در رده سوم باقی ماند. لستر همچنان با 10 امتیاز صدرنشین گروه است.

دیناموزگرب در حضور 90 دقیقه ای صادق محرمی مقابل میزبان خو فاینورد هلند به رجحان رسید. محرمی نمایش خیلی خوبی داشت و با نمره 7.6 دومین بازیکن برتر زمین بود.

دینامو با این برد 11 امتیازی شد و سرگروهی اش در رگوه کِی را قطعی کرد. خنت بلژیک نیز در گروه اِل به مصاف میهمان خود اسلوان لیبرس رفت و با نتیجه 2 بر یک بازنده شد.

میلاد محمدی به طور کامل در زمین بود و یک کارت زرد گرفت. خنت با صفر امتیاز امیدی برای کسب رتبه سوم هم ندارد. در این گروه هوفنهایم با 13 امتیاز و ستاره سرخ با 10 امتیزا صعودشان را به دور بعدی قطعی نموده اند.

آنتورپ بلژیک در غیاب مجدد علیرضا بیرانوند در ترکسیب اصلی با نتیجه سه بر یک از سد لودوگورتس بلغارستان گذشت. با این نتیجه آنتورپ 12 امتیازی شد و صعودش از گروه جِی به مرحله بعد قطعی شد.

در این گروه تاتنهام مقابل میزبان خود لاسک به تساوی پرگل سه بر سه رضایت داد. بیل، سون و علی برای تاتهام گل زدند و در دقیقه 93 پیروزی تیم مورینیو از دست رفت. آنها با 10 امتیاز دوم هستند و به یک امتیاز برای صعودنیاز دارند.

تیم فوتبال میلان ایتالیا در استادیوم سن سیرو با نتیجه پرگل چهار بر 2 از سد سلتیک اسکاتلند گذشت تا با 10 امتیاز بعد از لیل در رده دوم گروه اِچ قرار بگیرد و به مرحله بعد صعود کند.

هاکان جالهان اوغلو، ساموئل کاستیخو، ینس پیتر هاوگ و براهیم دیاز برای روسونری ها گل زدند. آنها با نتیجه 2 بر صفر عقب افتاده بودند اماچهار گل زدند و به رجحان رسیدند.

تیم فوتبال رم ایتالیا با نتیجه سه بر یک از سد یانگ بویز گذشت تا با 13 امتیاز صعو و سرگروهی اش به دور دوم قطعی گردد.

بورخا مایورال، ریکاردو کالافیوری و ادین ژکو برای تیم فونسکا گلزنی کردند. در گروه اِف، تیم ناپولی مقابل میزبان خود آلکمار هلند به تساوی یک بر یک رضایت داد تا همچنان با 10 امتیاز صدرنشین باشد اما تکلیف صعودش تعیین نگردد.

مرتنز در دقیقه چهار گل اول بازی را زد اما این گل پایدار نبود. آلکمار و رئال سوسیه داد با هشت امتیاز دوم و سوم هستند و در هفته آخر همچنان امید صعود دارند.

در نهایت تیم فوتبال آرسنال در آخرین بازی مهم پیروز شد با نتیجه پرگل چهار بر یک از سد میهمان خود راپیدوین اتریش بگذرد و با 15 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول گروه دوم قرار بگیرد. لاکازت، ماری، اِنکتیاه و اسمیت روز گلزنان توپچی ها بودند.

هفته ششم و پایانی دور گروهی هفته بعد برگزار خواهد شد و تکلیف تیم های صعود کننده به مرحله یک شانزدهم نهایی تعیین می شوند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران صعود یاران صادق محرمی و گلزنی به یادماندنی اللهیار مقابل لسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صعود یاران صادق محرمی و گلزنی به یادماندنی اللهیار مقابل لسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید