خبرنگاران تورنمنت بین المللی بلغارستان؛ حریفان تکواندوکاران ایران تعیین شدند

به گزارش دفتر آنلاین من، تهران- خبرنگاران- حریفان تکواندوکاران ایران در تورنمنت بین المللی بلغارستان تعیین شدند.

خبرنگاران تورنمنت بین المللی بلغارستان؛ حریفان تکواندوکاران ایران تعیین شدند

به گزارش دفتر آنلاین من؛ هشتمین دوره تورنمنت بین المللی تکواندوی صوفیه در رده سنی بزرگسالان با حضور 390 تکواندوکار از ساعت 10:30 امروز (یکشنبه - 17 اسفندماه) و به میزبانی بلغارستان برگزار می گردد.

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان که بیشتر از یک سال است در هیچ رویدادی شرکت ننموده به منظور حفظ آمادگی در این دوره از رقابت ها حضور پیدا نموده است.

حسین لطفی، سروش احمدی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری و سجاد مردانی به عنوان نمایندگان ایران در این مسابقات به مصاف رقبای خود می فرایند. میرهاشم حسینی نیز قرار بود در وزن منهای 74 کیلوگرم روی شیاپ چانگ برود اما با نظر کادرفنی و به دلیل سرماخوردگی در ترکیب قرار نگرفت.

قرعه کشی مسابقات بدین توضیح است

وزن منهای 54 کیلوگرم، حسین لطفی پس از یک دور استراحت در گام نخست به مصاف اوتمان رززوک نماینده بلژیک دارنده مدال تورنمنت های مختلف می رود و در ادامه برنده مبارزه یونان و آلمان را پیش رو دارد.

وزن منهای 68 کیلوگرم، سروش احمدی در اولین ملاقات رو در روی اوزکایا عمران نماینده آلمان قرار می گیرد و در گام دوم باید به مصاف ادیوال پونتس هوگوپوش برزیل و دارنده سه مدال برنز گرندپری و مدال های مسابقات دیگر برود.

وزن منهای 74 کیلوگرم، امیرمحمد بخشی در نخستین مبارزه با تیمور سوباسیک نماینده بوسنی و هرزگوین ملاقات می نماید و سپس برابر برنده ملاقات آلمان و نروژ قرار می گیرد.

وزن منهای 80 کیلوگرم، مهران برخوداری ابتدا به مصاف ادگاراس ابروماویکیوس تکواندوکار لیتوانی می رود و در ادامه اپوستولوس تلیکاستوگلو نماینده یونان و نایب قهرمان دنیا و اروپا را پیش رو دارد.

سجاد مردانی نماینده سنگین وزن ایران نیز در این رویداد حضور دارد اما قرعه کشی این وزن تا کنون اعلام نشده است.

راهنمایی این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تورنمنت بین المللی بلغارستان؛ حریفان تکواندوکاران ایران تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تورنمنت بین المللی بلغارستان؛ حریفان تکواندوکاران ایران تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید