خبرنگاران دستگیری 2 سارق مسلح در ماهشهر

به گزارش دفتر آنلاین من، اهواز - خبرنگاران - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 2سارق مسلح و به عنف جاده ای که در اغتشاشات آبان ماه نقش موثر داشتند، توسط پلیس ماهشهر شناسایی و دستگیر شدند.

خبرنگاران دستگیری 2 سارق مسلح در ماهشهر

به گزارش دفتر آنلاین من با نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده شامگاه پنجشنبه با بیان این خبر گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و به عنف جاده ای در شهرستان ماهشهر و شهرستانهای همجوار، موضوع به صورت ویژه در دستورکار فرماندهی انتظامی ماهشهر قرار گرفت.

وی افزود: عصر پنجشنبه ماموران کلانتری13 این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی این 2سارق مسلح را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد : در تحقیقات به عمل آمده متهمان تا به امروز به پنج فقره سرقت مسلحانه و به عنف در محورهای مواصلاتی، ازجمله آزادراه و جاده پایانه باربری اعتراف کردند.

وی شرح داد: مقادیری اموال مسروقه شامل 2 دستگاه لباسشویی، تعدادی لوازم داخل خودرو، یک دستگاه خودرو پژو پلاک مخدوش،2 قبضه اسلحه کلاش و کلت کمری بکار رفته در سرقت ها از مخفیگاه سارقان کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: صحنه های سرقت باحضور مالباختگان و متهمان بازسازی و پس از تشکیل پرونده هر 2 سارق تحویل مرجع قضایی شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران دستگیری 2 سارق مسلح در ماهشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستگیری 2 سارق مسلح در ماهشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید