حسینی: شرایط شهر خودرو هنوز ایده آل نشده است، قرار نیست جدا شوم

به گزارش دفتر آنلاین من، مدافع تیم فوتبال شهرخودرو گفت: شرایط تیم ما هنوز ایده آل نیست، اما امیدوارم تا آغاز لیگ برتر همه چیز در برترین وضع ممکن قرار بگیرد.

حسینی: شرایط شهر خودرو هنوز ایده آل نشده است، قرار نیست جدا شوم

سیداحسان حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی دفتر آنلاین من، در واکنش به بحث هایی که چند هفته پیش در خصوص جدایی اش از این تیم مطرح شد، گفت: واقعیت این است که تا چند هفته پیش شهر خودرو شرایط عجیبی داشت و تعدادی از بازیکنان ما هم جدا شدند و بعضی دیگر هم به فکر جدایی بودند. با من هم تماس هایی گرفته شد، ولی واقعیت این است که اگر هم قرار بود اتفاقی رخ دهد باید دو باشگاه پرسپولیس و شهر خودرو توافق می کردند و اینطور نبود که بخواهم با تیمی به صورت رسمی مذاکره کنم.

وی در ادامه اضافه نمود: با گذشت زمان و آمدن رضا مهاجری شرایط بهتر شد و تیم هم شکل بهتری گرفت. من هم در حال حاضر بازیکن قرضی شهر خودرو هستم و قرار نیست از این تیم جدا شوم. شرایط تیم نسبت به چند هفته پیش بهتر شده است، ولی هنوز شرایط شهر خودرو ایده آل نیست. آقای مهاجری و مسئولان باشگاه زحمت می کشند، ولی هنوز شرایط و امکانات در حد ایده آل و شأن مردم مشهد نیست، اما مطمئناً در ادامه شرایط بهتر خواهد شد.

مدافع تیم فوتبال شهر خودرو در انتها توضیح داد: بازیکنان خوبی به تیم ما اضافه شده اند و رضا مهاجری هم کوشش می نماید تا شهر خودرو را هر چه زودتر از لحاظ تاکتیکی و شرایط بدنی بازیکنان به برترین شرایط برساند. امیدوارم که بتوانیم در فصل نو نتایج خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حسینی: شرایط شهر خودرو هنوز ایده آل نشده است، قرار نیست جدا شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: شرایط شهر خودرو هنوز ایده آل نشده است، قرار نیست جدا شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید