جدیدترین سریال های سال 2021 که ارزش تماشاکردن دارند

به گزارش دفتر آنلاین من، سریال های تلویزیونی همواره گزینه های جذابی برای سرگرم شدن هستند. تفاوتی نمی کند که دوست داشته باشید در کدام ژانر سرگرم شوید؛ این سریال ها در همه ژانرهای تلویزیونی شما را سرگرم می نمایند. در سال 2021 هم سریال های تلویزیونی جذابی از راه رسیده اند که ارزش تماشاکردن را دارند. سریال هایی از ژانرهای گوناگون که مخاطب خود را سرگرم می نمایند و به همین علت پیروز ظاهر شده اند. این سریال ها از سرویس های استریم و شبکه های تلویزیونی پخش شده اند.

جدیدترین سریال های سال 2021 که ارزش تماشاکردن دارند

در ادامه با جدیدترین سریال های سال 2021 که ارزش تماشاکردن دارند، آشنا می شوید.

Mare of Easttown | میر از شرق شهر

نمره منتقدان: 94 از 100

این مینی سریال که پخش آن مدتی پیش از شبکه HBO به انتها رسید از همین حالا می تواند لقب برترین و متفاوت ترین سریال کوتاه سال 2021 را تصاحب کند. در حالی که مدیران شبکه HBO درباره میزان تماشاگران سریال میر از شرق شهر شک داشتند در نهایت این سریال در انتها هفتمین اپیزودی که انتها سریال را رقم می زد به یکی از پربیننده ترین عناوین شبکه در چند سال اخیر تبدیل شد. سریال میر از شرق شهر به لطف لحن متفاوت داستان سرایی و روایت گویی اش در جذب تماشاگر پیروز می گردد و در نهایت تماشاگر را در برابر انتها بی نظیرش خیره نگاه می دارد.

داستان این سریال درباره کارآگاهی به نام میر است که در شهری کوچک زندگی می نماید. او همه مردم شهر را می شناسند اما مسائل بسیاری در این شهر کوچک وجود دارد. همین مسائل هستند که زندگی کارآگاه میر را به شدت تحت تاثیر قرار داده اند. تماشای این سریال به افرادی که به داستان های درام و کارآگاهی علاقه شدیدی دارند هم توصیه می گردد.

Loki | لوکی

نمره منتقدان: 92 از 100

سومین سریالی که مارول برای تکمیل روایت های دنیای سینمایی اش در نظر گرفته لوکی نام دارد. سریالی که به نظر می رسید علتی برای ساختن آن وجود ندارد اما اگر از طرفداران جدی مارول و فیلم هایش باشید، می دانید که شخصیت لوکی نقش مهمی در دنیای سینمایی مارول دارد. وقایع این سریال هم در روزهای پس از وقایع فیلم انتها بازی در جریان است اما در یک دنیای موازی روایت می گردد. به نظر می رسد که این سریال هم ارتباطات مجذوب نمایندهی با فیلم دکتر استرنج در قلمروهای بی انتها جنون داشته باشد.

در این زمینه بخوانید:

معرفی فیلم 1921؛ چینی ها کمونیسم را به سینماهای آمریکا می رسانند

برترین سریال های تلویزیونی از نگاه انجمن فیلم آمریکا

برترین فیلم های ترسناک که به میزان لیاقتشان دیده نشده اند

پخش این سریال از مدتی پیش شروع شده اما فصل نخست آن هنوز به انتها نرسیده است. از سوی دیگر تعیین نیست که سریال لوکی برای فصل های بعدی هم ساخته می گردد یا فصل نخست انتها این سریال کوتاه را رقم می زند. با این حال لوکی یکی از برترین سریال های سال 2021 است که از راه رسیده و ارزش تماشاکردن دارد.

The Irregulars | بی نظمی ها

نمره منتقدان: 79 از 100

سریال بی نظمی ها به عنوان یکی از جدیدترین عناوین سرویس استریم نتفلیکس در سال 2021 به شدت مورد تحسین منتقدان نهاده شد اما برخلاف بیشتر سریال های نتفلیکس چندان به سلیقه تماشاگران خوش نیامد. به همین علت سرویس استریم نتفلیکس این سریال را تنها پس از یک فصل لغو کرد؛ آن هم در شرایطی که بازیگران و عوامل سریال برای ساخت فصل دوم آماده می شدند. با این حال بی نظمی ها یکی از مجذوب نماینده ترین سریال های سال 2021 است که تماشای آن هیجان زیادی برای تماشاگر به همراه دارد. اگر از طرفداران دو سریال شرلوک و غیرطبیعی هستید این سریال انتظارات شما را برآورده می نماید.

داستان سریال بی نظمی ها درباره گروهی از جوانان است که پرونده های غیرطبیعی، جادویی و عجیب و غریب را برای جان واتسون پیدا می نمایند و با یاری او از پس این موارد تاریخی و عجیب برمی آیند.

Solos | سولوها

نمره منتقدان: 45 از 100

یکی دیگر از سریال های مجذوب نماینده سال 2021 که مطمئنا ارزش تماشاکردن دارد، سریال سولوها است. سریالی مجذوب نماینده و دوست داشتنی از سرویس استریم آمازون پرایم که اگرچه چندان مورد توجه منتقدان قرار نگرفته اما برای تماشاگران بسیاری هیجان انگیز بوده است. این سریال آنتولوژی در هر اپیزود داستان کاملا منحصربه فردی را روایت می نماید. بنابراین تماشای آن برای افرادی که حوصله داستان های طولانی را ندارند هم مجذوب نماینده به نظر می رسد.

در هرکدام از هفت اپیزود این سریال، هر یک از شخصیت ها در آینده ای نامعلوم در یک ماجراجویی مهیج قرار می گیرد. این ماجراجویی ها چالش های بسیاری برای شخصیت ها به همراه دارند اما در نهایت همه آن ها به این نتیجه می رسند که حتی در منزوی ترین لحظات هم همه ما به وسیله تجربه انسانی با هم در ارتباط هستیم.

منبع: ایرنا زندگی

به "جدیدترین سریال های سال 2021 که ارزش تماشاکردن دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین سریال های سال 2021 که ارزش تماشاکردن دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید