ثبت نام با تاخیر کنکور ارشد پزشکی از فردا شروع می گردد

به گزارش دفتر آنلاین من، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور گفت: مهلت ثبت نام با تاخیر داوطلبان سه شنبه 23 فروردین 1401 به سرانجام می رسد.

ثبت نام با تاخیر کنکور ارشد پزشکی از فردا شروع می گردد

محمد مهدی نوروز شمسی، رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور گفت: با توجه درخواست داوطلبان، مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور فرصت مجددی برای ثبت نام نو یا تصحیح اطلاعات داوطلبان در نظر گفته است، به همین منظور متقاضیان می توانند از فردا یکشنبه 21 فروردین 1401 نسبت به ثبت نام نو یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

او می گوید: آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال تحصیلی 1402-1401 در روز های 5 و 6 خردادماه 1401 برگزار خواهد شد. کارت ورود به جلسه آزمون نیز در هفته منتهی به آزمون به وسیله مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور توزیع خواهد شد.

به گفته رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور، داوطلبانی که پیروز به ثبت نام نشده یا می خواهند ثبت نام نو انجام دهند یا فقط یک رشته امتحانی ثبت نام نموده اند و در رشته امتحانی دوم نیز می خواهند ثبت نام نمایند، در می توانند نسبت به ثبت نام با تاخیر این آزمون اقدام نمایند.

او اضافه نمود: افرادی که احتیاج به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود یا ارسال مدارک نو داشته و افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و از بانک مربوطه کد پیگیری پرداخت پیروزیت آمیز را دریافت نموده اند، ولی به علت اتمام مهلت ثبت نام و یا دلایل دیگر، نتوانسته اند ثبت نام نمایند نیز می توانند از 21 تا 23 فروردین ماه نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

شمسی ادامه داد: افرادی که هزینه ثبت نام را پرداخت نموده و از درگاه مربوطه یا بانک مربوطه کد پیگیری پرداخت پیروزیت آمیز را دریافت نموده اند، ولی با خطای عدم پرداخت هزینه ثبت نام در سامانه ثبت نام مرکز سنجش آموزش پزشکی روبرو شده اند، درخواست خود را با درج کد پیگیری مطابق صفحه 2 دفترچه راهنمای ثبت نام در قسمت پرداخت هزینه، ارسال نمایند تا آنالیز لازم صورت گیرد.

دفتر آنلاین من علمی پزشکی دانشگاه و کنکور

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ثبت نام با تاخیر کنکور ارشد پزشکی از فردا شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام با تاخیر کنکور ارشد پزشکی از فردا شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید