تولید فولاد آذربایجان از 335 هزار تن گذشت

به گزارش دفتر آنلاین من، مدیر عامل شرکت فولاد آذربایجان گفت: در سال جاری 335 هزار و 747 تن محصول میلگرد در این مجموعه تولید و به بازار عرضه شده است.

تولید فولاد آذربایجان از 335 هزار تن گذشت

به گزارش دفتر آنلاین من آذربایجان شرقی ، علیرضا محمودی در جمع دفتر آنلاین من با بیان اینکه تحریم ها؛ محدودیت های کرونایی؛ کمبود گاز و قطعی یک ماهه برق بر فرایند تولید در سال جاری اثرگذار بود، اضافه کرد: به رغم این مسائل در تولید سال جاری نسبت به سال گذشته چندان عقب نیستیم و به درآمد 25 هزار میلیارد ریالی از فروش محصولات تا بهمن ماه رسیدیم.

وی گفت: تولید 12 ماهه سال گذشته این شرکت 365 هزار و 419 تن بود.

محمودی با اشاره به فعالیت مجتمع فولاد آذربایجان از 20 سال پیش ، میلگرد تولیدی این شرکت را جزو استاندارد ترین محصول در کل کشور دانست.

وی در ادامه با بیان اینکه مجتمع فولاد آذربایجان با دارا بودن ایزو 14000 محیط زیست؛ 473 کارمند رسمی و با تولید یک محصول بزرگ و استاندارد در بازار بزرگ فولاد کشور می تازد، اضافه کرد: 100 درصد افراد بازنشسته در سال آینده مربوط به واحد بهره برداری و تولید هستند و باید در این راستا و برای جذب نیروهای متخصص؛ فنی و جوان تمهیداتی اتخاذ شود.

محمودی ارائه آموزش ضمن خدمت را اصلی مهم و اساسی برای چابک تر کردن بدنه تشکیلات مجتمع عنوان و تاکید کرد: برنامه سالانه ما آموزش پنج هزار ساعته در سال است که با ارائه آموزش های لازم می توان بر کارایی هر چه بیشتر افراد اضافه کرد.

مدیر عامل فولاد آذربایجان به کمکهای فولاد در امور اجتماعی؛ مدیریت شهری و در حوزه مقابله با کرونا و کمک به خیریه ها اشاره کرد و گفت: پیش قدم شدن در چنین اموری از رویکردهای مجموعه فولاد است که امیدواریم پیروز تر از گذشته در این صحنه ها حضور داشته باشیم.

محمودی به قابلیت تولید محصولات دیگری چون نبشی؛ سپری؛ تسمه؛ میلگرد 8 و غیره در این مجتمع اشاره کرد و گفت: تولید میلگرد آلیاژی و کم آلیاژی برای ساخت پیچ و مهره در دست تحقیق و برنامه ریزی است و امیدواریم با تولید میلگرد 8 نیز به اهداف بزرگتری برسیم.

وی تحریم را عامل اصلی وقفه در بهره برداری از فاز توسعه این مجموعه مطرح نمود و گفت: با راه اندازی واحد ذوب این مجتمع تکمیل و فعالیت سه مجموعه در کنار هم نیازمند فضای بیشتری هستیم که در حال پیگیری است.

محمودی با اعلام اینکه اسفند ماه سال جاری اولین محموله صادراتی این شرکت به میزان یکهزار تن به گمرگ ارسال شد، گفت: مصمم به صادرات محصولات به بازارهای هدف از جمله کشورهای همسایه، عراق، ترکیه، افغانستان، آذربایجان، ارمنستان هستیم.

مدیر عامل مجتمع فولاد آذربایجان در خاتمه با تاکید بر اینکه نگاه به رسانه و اطلاع رسانی نباید نگاه ابزاری باشد بر لزوم ارتباط تنگاتنگ رسانه و فولاد در جهت نزدیکی مردم با شرکت و آشنایی آنها با این ظرفیت بزرگ در شهرستان و انعکاس مطلوب اخبار و اطلاعات فولاد تاکید کرد .

منبع: جام جم آنلاین

به "تولید فولاد آذربایجان از 335 هزار تن گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید فولاد آذربایجان از 335 هزار تن گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید